Сабақтың басы
|
(МК)
а) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын,
қатысуын тексеру ә) Сыныптағы оқушыларды 2 топқа
бөлемін б) Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен
таныстыру. 2. Үй тапсырмасын
тексеру:
1). Оқыту арқылы тексеру №971;
№1007 2) Сұрақ -
жауап 1. Ондық бөлшектер қалай
қосылады? 2. Ондық бөлшектерді қосуда қосудың қандай
қасиеттері
орындалады? 3. Ондық бөлшектерді қалай
азайтамыз? 4. Натурал саннан ондық бөлшекті қалай
азайтамыз?
(МК,Ұ)
Ауызша сұрақ-жауап кезінде қойылатын
сұрақтар:
1. Теңдеу дегеніміз не?
2. Теңдеудің түбірі деп нені
айтамыз?
3. Теңдеуді шешу дегеніміз
не?
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жаттығуға
арналған мәтінмен берілген есептер туралы мағлұмат беру. Талдау,
есептің берілгенін дұрыс жазу.
Бірінші бассейнде
1600 екінші бассейнде
1215 су бар. Бірінші бассейнді
тазарту үшін одан сағатына 65 су насоспен сыртқа ағызылды.
Екінші бассейнге сағатына 45 су насоспен құйылды. Екі насос
жұмыстарын бір уақытта бастаса, онда неше сғаттан соң екі
бассейндегі сулар теңеседі?
Шешуі:
Жауабы: 3,5 сағат
Есте сақтау: 1. 6 а
сыныбындағы оқушылар саны 6 в сыныбынан
25% - ке артық. 3 оқушыны 6 а
сыныбынан 6 в сыныбына ауыстырғанда екі сыныптағы оқушылар
теңеседі. Алғашқыда сыныптардың әрқайсысында неше оқушыдан
болған?
Шешуі:
; Жауабы: 30 оқушы, 24
оқушы
;
:
|
Оқулық
|
|
1 - мысал. Ағынсыз судағы қайықтың жылдамдығы
13, 4 км/сағ, ал өзен ағысының жылдамдығы 1, 7 км/сағ. Қайық 1
сағатта ағысқа қарсы қандай қашықтықты жүріп
өтеді. Шешуі: 13, 4 - 1, 7=11,
7 Жауабы: 11,
7м 2 - мысал. АВ кесіндісі қандай да бір
нүктемен екі бөлікке бөлінген. Бірінші бөліктің ұзындығы 5, 6см,
екінші бөліктің ұзындығы 4, 2см.
АВ кесіндісінің
ұзындығы неге тең? Шешуі: А *
----------------- С *----------------------
*В АВ=АС+ВС=5,
6+4, 2=9, 8 Жауабы? АВ=9,
8см 3 - мысал.
Көлемдері бірдей (1смі - ден) мыс, күміс және алтын алынды. Мыстың
массасы 8, 9г, күміс мыстан 1, 6г ауыр, алтын күмістен 8, 8г ауыр.
Алтынның массасы қанша?
Шешуі: Мыс – 8,
9г Күміс – ------
1, 6г артық Алтын ---------
8, 8г артық.? ((8, 9+1, 6)+8,
8)=19, 3 Жауабы: 19,
3г 4 - мысал. Ит
9, 1м/с жылдамдықпен өзінен 264/5 м қашықтықта отырған қоянға
жүгірді. 1 секундтан соң ит пен қоянның арасы қанша метр
болады? Шешуі: 264/5 -
9, 1= 26, 8 - 9, 1= 17, 7
(м) 5 - мысал.
Үшбұрыштың периметрі 6, 7см. Оның бір қабырғасы 2, 3см, екінші
қабырғасы біріншісінен 0, 5см ұзын болса, үшінші қабырғасының
ұзындығын табыңдар. ----
В А ----
С Шешуі: Р=6,
7см; Р=АВ+ВС+АС; ВС=Р –
(АВ+АС) АВ=2,
3см АС = АВ+0,
5см=2, 3см+0, 5см=2, 8см ВС= 6, 7 – (2,
3+2, 8)= 1, 6 Жауабы: 1,
6см
|