Ұйымдастыру кезеңі
(2-3
минут)
|
Ұйымдастыру
Сәлемдесу, түгендеу
Психологиялық ахуал.
«Куб» әдісі
Топқа
бөлу.
«Карточка» арқылы
Әр
карточканың артында 2 түрлі сөз жазылып тұрады (І топ - Интервал,
ІІ топ - Кесінді) Сол арқылы 2 топқа бөлінеді.
|
Амандасады, сабаққа назарын
аударады.
Тақтаға ілінген
карточкаларды таңдайды.
Топқа бөлінеді.
Топ басшысын таңдайды.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
Әр
оқушыға «Бағалау
траспортирі» таратылады
|
Кубик
Топқа бөлуге арналған карточкалар
суреттермен.
Бағалау транспортирі
|
Сабақтың ортасы:
(30
мин)
|
Сұрақтар.
а) егер екі
түзу тік бұрыш жасап қиылысса, олар ... түзулер деп
аталады.
б) егер екі
түзу қиылыспаса, олар ... түзулер деп
аталады.
в) … ║ деп
аталады, егер олар қиылыспаса.
г) … ┴ деп
аталады, егер олар ∟ бұрышпен
қиылысса.
-
Суреттен қандай
түзулер көруге болады?(8
слайд)
-
Параллель және перпендикуляр
түзулерді табыңыз, оларды атаңыз және символ
арқылы жазыңыз.
Жаңа
сабақ:
Координаталық жазықтықтың координаталар жүйесі
берілген жазықтық екенін түсіндіру ұсынылады.)
Тікбұрышты координаталар
жүйесі екі сандық жүйенің тік бұрыш жасап
қиылысуынан пайда болады.
Горизонталь сызылған және солдан оңға қарай
бағытталған координаталық түзу абсциссалар осі деп аталады. Тік сызылған және
төменнен жоғары қарай бағытталған координаталық
түзу ординаталар осі деп аталады.
Абциссалар осі мен ординаталар осінің қиылысу
нүктесін координаталар
басы деп
атайды.
Координата – объектінің орналасқан орынын анықтайтын,
деректер жинағы. Координаталар осі жазықтықты 4 бұрышқа
бөледі. Оларды координаталық
ширектер деп атайды. Жартылай оң осьтерден құрылған
ширек (үстінгі оң жақ бұрыш) (I) ширек деп саналады. Ширектерді (немесе
координаталық бұрыштарды) сағат тіліне қарсы
санаймыз.
Топтық жұмыс:
1. Координаталық жазықтық теориялық түсінік
беріңіз. 2. Координаталық жазықтықта барлық координаталары тек қана
теріс мәнді болатын ширекті үш нүктені мысалмен көрсетіңіз. 3.
Координаталық жазықтықта барлық координаталары тек қана оң мәнді
болатын ширекті үш нүктені мысалмен көрсетіңіз.
I
топқа
-
(0; 0), (- 1; 1), (- 3; 1), (- 2; 3),
(- 3; 3), (- 4; 6), (0; 8), (2; 5), (2; 11), (6; 10), (3; 9), (4;
5), (3; 0), (2; 0),
(1; -
7), (3; - 8), (0; - 8), (0; 0); Көзі: (3; 10).
Берілген нүктелерді координаталық
жазықтықта белгілеп, шыққан суретке түсінік беріңіз..
ІІ топқа
1. ABCD тік төртбұрышының
А(-2;-2);
B(-2;2); C(4;2) төбелері бойынша D-нің
координаталарын анықтаңдар. Берілген тік төртбұрыштың периметрін
есептеп табыңдар. Бірлік кесінді 1 см-ге тең.
Сергіту
сәті (3 мин)
Тексеру
1. Координаттық жазықтықта P(-5;3),
M(6;-4), C(2;3), K(-5;-1) нүктелерін белгілеңіз. ІІІ ширекте
орналасқан нүктені көрсетіңіз.
Жеке
жұмыс.
Хайролла
Тілеубек тапсырмасы.
№1.
Осы нүктелерді
координаталары бойынша белгілеңіз. Ол нүктелерді қосқан кезде сурет
пайда болады.
Ай:
(-4;4),(-7;2),(-11;3),(-12;5),(-12;7),(-11;9),
(-7;10),(-4;8),(-7;9),(-9;8),(-10;6),(-9;4),(-7;3)
Жұлдыздар:
(-2;3),(1;3),(4;3),(7;3),(10;3),(1;6),
(4;6),(7;6),(10;6),(4;9),(7;9),(10;9)
|
Сұрақтарға
жауап береді
Сұрақтарға топта жауап береді
Топпен есептер шығарады
Жеке тапсырманы орындайды
|
Бағалау транспортиріне
белгілейді
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
Бағалау
транспортиріне белгіленеді.
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
Бағалау транспортиріне белгіленеді.
Бағалау
транспортиріне белгіленеді.
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
|
Кері
байланыс құралы.
Қосымша
1
Жауап
кілттері
Қосымша
2
Қосымша
3
Қосымша
1
Жұмыс
дәптері.
Оқулық
|