Ұйымдастыру кезеңі
(2-3
минут)
|
Ұйымдастыру
Сәлемдесу, түгендеу
Психологиялық ахуал.
«Анти-жалқаулық» капсуласы әдісі
Топқа
бөлу.
«Кубик-рубик» арқылы
Әр кубик-
рубикта 1-2 деп жазылып тұрады. Сол арқылы 2 топқа
бөлінеді.
|
Амандасады, сабаққа назарын
аударады.
Берліген кубик- рубиктарды таңдап, топқа
бөлінеді.
Топ басшысын таңдайды.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
Әр оқушыға
өз-өзін бағалап отыру үшін«Смарт сағат» таратылады
|
Анти-жалқаулық капсулалары
Топқа бөлуге арналған қоңыздар топ
атауларымен
Смарт сағат
|
Сабақтың басы:
(2-3
мин)
|
Үй
жұмысын тексеру
«Көршінді тексер» әдісі
Көршісемен
дәптерлерімен ауысып, бір-бірін тексереді
Жауаптары
интербелсенді тақтада көрсетіледі.
|
Көршісемен
дәптерлерімен ауысып, бір-бірін интербелсенді тақтада көрсетілген
жауаптармен үй жұмысын тексереді
|
Барлығы дұрыс болса:2 балл
Бір
қате ғана болса: 1
балл
Екі
қатеден көп болса: 0 балл
Өз-
өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды
|
Жұмыс
дәптері
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың ортасы:
(32
мин)
|
«Сұрақ-жауап» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау (5 мин):
-
Шамалар арасындағы тәуелділіктер
дегеніміз не?
-
Шамалар арасындағы тәуелділіктердің
неше берілу тәсілдері бар? Қандай тәсілдері
бар?
-
Алдынғы сабақтарда қандай тәсілдерін
өттік?
Бүгінгі
сабақтың мақсаты айтылады.
Мысал. Төмендегі берілген
график ауа температурасының бір тәуліктегі өзгерісін көрсетеді.
Графиктен бір тәулік ішіндегі ауа-райының қалай өзгергендігін
бақылайық. Ол үшін координаталық жазықтықта бір тәуліктегі сағат
абсциссасы, оған сәйкес ауа көрсеткіші ординатасы
болады.
Топтық жұмыс
«Ноутбук» әдісі (10 мин)
Екі топқа
тапсырмалар беріледі.
І топ
тапсырмасы:
Велосипедші 15 км/сағ жылдамдықпен 4 сағат
жүрді.
1)Велосипедшінің қозғалыс кестесін
толтырыңдар:
Уақыт,
t(сағ)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Жүрілген
жол, s(км)
|
0
|
15
|
|
|
|
2)Велосипедшінің қозғалыс графигін
сызыңдар
ІІ топ
тапсырмасы:
Велосипедші 10 км/сағ жылдамдықпен 2 сағат
жүрді.
1)Велосипедшінің қозғалыс кестесін
толтырыңдар:
Уақыт,
t(сағ)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Жүрілген
жол, s(км)
|
0
|
10
|
|
|
|
2)Велосипедшінің қозғалыс графигін
сызыңдар
«Айфон
карточкасы» әдісі(7 мин):
І
топ:
Суретте жеңіл машиненің 70 км/сағ жылдамдықпен
қозғалыс графигі берілген. График бойынша мына сұрақтарға жауап
беріңдер:
1.Жеңіл машине 4 сағатта неше километр жол
жүрген?
2.Жеңіл машине 360км қашықтыққа неше сағатта
барған?
3.Жеңіл
машиненің 70 км/сағ тұрақты жылдамдықпен жүргендегі жолмен (s)
уақыттың (t) тәуелділігін көрсететін формуланы
құрастырыңдар
ІІ топ:
Суретте жеңіл машиненің 70 км/сағ жылдамдықпен
қозғалыс графигі берілген. График бойынша мына сұрақтарға жауап
беріңдер:
1.Жеңіл машине 2 сағатта неше километр жол
жүрген?
2.Жеңіл машине 480км қашықтыққа неше сағатта
барған?
3.Жеңіл
машиненің 70 км/сағ тұрақты жылдамдықпен жүргендегі жолмен (s)
уақыттың (t) тәуелділігін көрсететін формуланы
құрастырыңдар
Сергіту
сәті (3 мин)
«Қаламсап» әдісі
Жеке
жұмыс «Бургер» әдісі арқылы (7
мин)
Оқулықтағы
160 беттегі 9.9-суретте пойыздың жүрген жолының ұзындығы (240 км)
тұрақты болғандағы уақыттың (t) жылдамдыққа (v) тәуелділігі
берілген
1)
Графиктен A нүктесінің
координаталарын табыңдар.
2) Жолындың ұзындығы (240 км) тұрақты болғандағы
уақыттың (t) жылдамдыққа (v) тәуелділік формуласын жазып
көрсет
|
Сұрақтарға
жауап береді
Берілген
мысалды қарастырады
Дескриптор:
-Формуласын анықтайды
- Қозғалыс
кестесін толтырады
-Қозғалыс
гарфигін сызады
Өз
жауаптарын түсіндіреді
Дескриптор:
-Жеңіл машинаның берілген уақытта неше км жол
жүргенін анықтайды
-Жеңіл машинаның берілген жолды неше сағатта
өткенін анықтайды
-Формуланы құрастырады
Оқушылар
қаламсап ұстап шеңберге тұрады. Кім қаламсапты құлатып алса,
ойыннан шығады.
Дескриптор:
-
Графиктен А нүктесінің координаталарын табады
-Тәуелділік формуласын жазып
көрсетеді
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
Өз-
өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды
Максимум 3 балл
Өз-
өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды
Максимум 3 балл
Өз-
өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды
Максимум 2 балл
|
Интербелсенді тақта
Тапсырма
жазылған «Ноутбук»
«Айфон
карточкасы»
|
Сабақты
қорытындылау
(4-минут)
|
«Попкорн»
әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
|
Сабақта
өткенді қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап
береді.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың»,
«өте жақсы
|
Попкорн
|