Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    6.4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 6 «а»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Шамалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері: графиктік тәсіл

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу;

    Сабақтың мақсаты:


    - шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығаруды үйренеді; -

    - формуламен және графикпен берілген тәуелділіктерге кесте құрайды;

    - формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі

    (2-3 минут)



    Ұйымдастыру

    Сәлемдесу, түгендеу

    Психологиялық ахуал.

    «Анти-жалқаулық» капсуласы әдісі



    Топқа бөлу.

    «Кубик-рубик» арқылы


    Әр кубик- рубикта 1-2 деп жазылып тұрады. Сол арқылы 2 топқа бөлінеді.

    Амандасады, сабаққа назарын аударады.
















    Берліген кубик- рубиктарды таңдап, топқа бөлінеді.


    Топ басшысын таңдайды.

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы













    Әр оқушыға өз-өзін бағалап отыру үшін«Смарт сағат» таратылады


    Анти-жалқаулық капсулалары














    Топқа бөлуге арналған қоңыздар топ атауларымен


    Смарт сағат

    Сабақтың басы:

    (2-3 мин)


    Үй жұмысын тексеру

    «Көршінді тексер» әдісі

    Көршісемен дәптерлерімен ауысып, бір-бірін тексереді

    Жауаптары интербелсенді тақтада көрсетіледі.


    Көршісемен дәптерлерімен ауысып, бір-бірін интербелсенді тақтада көрсетілген жауаптармен үй жұмысын тексереді

    Барлығы дұрыс болса:2 балл

    Бір қате ғана болса: 1 балл

    Екі қатеден көп болса: 0 балл

    Өз- өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды

    Жұмыс дәптері



    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы:

    (32 мин)


    «Сұрақ-жауап» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау (5 мин):

    1. Шамалар арасындағы тәуелділіктер дегеніміз не?

    2. Шамалар арасындағы тәуелділіктердің неше берілу тәсілдері бар? Қандай тәсілдері бар?

    3. Алдынғы сабақтарда қандай тәсілдерін өттік?

    Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылады.

    Мысал. Төмендегі берілген график ауа температурасының бір тәуліктегі өзгерісін көрсетеді. Графиктен бір тәулік ішіндегі ауа-райының қалай өзгергендігін бақылайық. Ол үшін координаталық жазықтықта бір тәуліктегі сағат абсциссасы, оған сәйкес ауа көрсеткіші ординатасы болады.


    Топтық жұмыс

    «Ноутбук» әдісі (10 мин)

    Екі топқа тапсырмалар беріледі.

    І топ тапсырмасы:

    Велосипедші 15 км/сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді.

    1)Велосипедшінің қозғалыс кестесін толтырыңдар:

    Уақыт, t(сағ)

    0

    1

    2

    3

    4

    Жүрілген жол, s(км)

    0

    15




    2)Велосипедшінің қозғалыс графигін сызыңдар

    ІІ топ тапсырмасы:

    Велосипедші 10 км/сағ жылдамдықпен 2 сағат жүрді.

    1)Велосипедшінің қозғалыс кестесін толтырыңдар:

    Уақыт, t(сағ)

    0

    1

    2

    3

    4

    Жүрілген жол, s(км)

    0

    10




    2)Велосипедшінің қозғалыс графигін сызыңдар


    «Айфон карточкасы» әдісі(7 мин):


    І топ:

    Суретте жеңіл машиненің 70 км/сағ жылдамдықпен қозғалыс графигі берілген. График бойынша мына сұрақтарға жауап беріңдер:

    1.Жеңіл машине 4 сағатта неше километр жол жүрген?

    2.Жеңіл машине 360км қашықтыққа неше сағатта барған?

    3.Жеңіл машиненің 70 км/сағ тұрақты жылдамдықпен жүргендегі жолмен (s) уақыттың (t) тәуелділігін көрсететін формуланы құрастырыңдар

    ІІ топ:

    Суретте жеңіл машиненің 70 км/сағ жылдамдықпен қозғалыс графигі берілген. График бойынша мына сұрақтарға жауап беріңдер:

    1.Жеңіл машине 2 сағатта неше километр жол жүрген?

    2.Жеңіл машине 480км қашықтыққа неше сағатта барған?

    3.Жеңіл машиненің 70 км/сағ тұрақты жылдамдықпен жүргендегі жолмен (s) уақыттың (t) тәуелділігін көрсететін формуланы құрастырыңдар




    Сергіту сәті (3 мин)

    «Қаламсап» әдісі






    Жеке жұмыс «Бургер» әдісі арқылы (7 мин)

    Оқулықтағы 160 беттегі 9.9-суретте пойыздың жүрген жолының ұзындығы (240 км) тұрақты болғандағы уақыттың (t) жылдамдыққа (v) тәуелділігі берілген

    1) Графиктен A нүктесінің координаталарын табыңдар.

    2) Жолындың ұзындығы (240 км) тұрақты болғандағы уақыттың (t) жылдамдыққа (v) тәуелділік формуласын жазып көрсет

    Сұрақтарға жауап береді






















    Берілген мысалды қарастырады






















    Дескриптор:

    -Формуласын анықтайды

    - Қозғалыс кестесін толтырады

    -Қозғалыс гарфигін сызады





    Өз жауаптарын түсіндіреді




















    Дескриптор:

    -Жеңіл машинаның берілген уақытта неше км жол жүргенін анықтайды

    -Жеңіл машинаның берілген жолды неше сағатта өткенін анықтайды

    -Формуланы құрастырады












































    Оқушылар қаламсап ұстап шеңберге тұрады. Кім қаламсапты құлатып алса, ойыннан шығады.



    Дескриптор:

    - Графиктен А нүктесінің координаталарын табады

    -Тәуелділік формуласын жазып көрсетеді


    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы










































    Өз- өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды

    Максимум 3 балл

































    Өз- өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды

    Максимум 3 балл




















































    Өз- өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды

    Максимум 2 балл


    Интербелсенді тақта













































    Тапсырма жазылған «Ноутбук»



































    «Айфон карточкасы»

    Сабақты қорытындылау

    (4-минут)

    «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді

    Сабақта өткенді қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап

    береді.

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы


    Попкорн

    Сабақтың соңы:

    (3 мин)


    Рефлексия

    Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс алу

    «Мұғалімге хат» әдісі


    Үй тапсырмасы

    № 1326, 163 бет.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тусупова Камилла Ерекеновна
    09 Ақпан 2024
    383
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 6-сынып математика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 6-сынып математика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Таұырыбы: "Шамалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері: графиктік тәсіл"
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар


    Бөлім:

    6.4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 6 «а»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Шамалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері: графиктік тәсіл

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    6.5.2.9 формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салу;

    Сабақтың мақсаты:


    - шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығаруды үйренеді; -

    - формуламен және графикпен берілген тәуелділіктерге кесте құрайды;

    - формуламен және кестемен берілген тәуелділіктердің графиктерін салады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру кезеңі

    (2-3 минут)



    Ұйымдастыру

    Сәлемдесу, түгендеу

    Психологиялық ахуал.

    «Анти-жалқаулық» капсуласы әдісі



    Топқа бөлу.

    «Кубик-рубик» арқылы


    Әр кубик- рубикта 1-2 деп жазылып тұрады. Сол арқылы 2 топқа бөлінеді.

    Амандасады, сабаққа назарын аударады.
















    Берліген кубик- рубиктарды таңдап, топқа бөлінеді.


    Топ басшысын таңдайды.

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы













    Әр оқушыға өз-өзін бағалап отыру үшін«Смарт сағат» таратылады


    Анти-жалқаулық капсулалары














    Топқа бөлуге арналған қоңыздар топ атауларымен


    Смарт сағат

    Сабақтың басы:

    (2-3 мин)


    Үй жұмысын тексеру

    «Көршінді тексер» әдісі

    Көршісемен дәптерлерімен ауысып, бір-бірін тексереді

    Жауаптары интербелсенді тақтада көрсетіледі.


    Көршісемен дәптерлерімен ауысып, бір-бірін интербелсенді тақтада көрсетілген жауаптармен үй жұмысын тексереді

    Барлығы дұрыс болса:2 балл

    Бір қате ғана болса: 1 балл

    Екі қатеден көп болса: 0 балл

    Өз- өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды

    Жұмыс дәптері



    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы:

    (32 мин)


    «Сұрақ-жауап» арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау (5 мин):

    1. Шамалар арасындағы тәуелділіктер дегеніміз не?

    2. Шамалар арасындағы тәуелділіктердің неше берілу тәсілдері бар? Қандай тәсілдері бар?

    3. Алдынғы сабақтарда қандай тәсілдерін өттік?

    Бүгінгі сабақтың мақсаты айтылады.

    Мысал. Төмендегі берілген график ауа температурасының бір тәуліктегі өзгерісін көрсетеді. Графиктен бір тәулік ішіндегі ауа-райының қалай өзгергендігін бақылайық. Ол үшін координаталық жазықтықта бір тәуліктегі сағат абсциссасы, оған сәйкес ауа көрсеткіші ординатасы болады.


    Топтық жұмыс

    «Ноутбук» әдісі (10 мин)

    Екі топқа тапсырмалар беріледі.

    І топ тапсырмасы:

    Велосипедші 15 км/сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді.

    1)Велосипедшінің қозғалыс кестесін толтырыңдар:

    Уақыт, t(сағ)

    0

    1

    2

    3

    4

    Жүрілген жол, s(км)

    0

    15




    2)Велосипедшінің қозғалыс графигін сызыңдар

    ІІ топ тапсырмасы:

    Велосипедші 10 км/сағ жылдамдықпен 2 сағат жүрді.

    1)Велосипедшінің қозғалыс кестесін толтырыңдар:

    Уақыт, t(сағ)

    0

    1

    2

    3

    4

    Жүрілген жол, s(км)

    0

    10




    2)Велосипедшінің қозғалыс графигін сызыңдар


    «Айфон карточкасы» әдісі(7 мин):


    І топ:

    Суретте жеңіл машиненің 70 км/сағ жылдамдықпен қозғалыс графигі берілген. График бойынша мына сұрақтарға жауап беріңдер:

    1.Жеңіл машине 4 сағатта неше километр жол жүрген?

    2.Жеңіл машине 360км қашықтыққа неше сағатта барған?

    3.Жеңіл машиненің 70 км/сағ тұрақты жылдамдықпен жүргендегі жолмен (s) уақыттың (t) тәуелділігін көрсететін формуланы құрастырыңдар

    ІІ топ:

    Суретте жеңіл машиненің 70 км/сағ жылдамдықпен қозғалыс графигі берілген. График бойынша мына сұрақтарға жауап беріңдер:

    1.Жеңіл машине 2 сағатта неше километр жол жүрген?

    2.Жеңіл машине 480км қашықтыққа неше сағатта барған?

    3.Жеңіл машиненің 70 км/сағ тұрақты жылдамдықпен жүргендегі жолмен (s) уақыттың (t) тәуелділігін көрсететін формуланы құрастырыңдар




    Сергіту сәті (3 мин)

    «Қаламсап» әдісі






    Жеке жұмыс «Бургер» әдісі арқылы (7 мин)

    Оқулықтағы 160 беттегі 9.9-суретте пойыздың жүрген жолының ұзындығы (240 км) тұрақты болғандағы уақыттың (t) жылдамдыққа (v) тәуелділігі берілген

    1) Графиктен A нүктесінің координаталарын табыңдар.

    2) Жолындың ұзындығы (240 км) тұрақты болғандағы уақыттың (t) жылдамдыққа (v) тәуелділік формуласын жазып көрсет

    Сұрақтарға жауап береді






















    Берілген мысалды қарастырады






















    Дескриптор:

    -Формуласын анықтайды

    - Қозғалыс кестесін толтырады

    -Қозғалыс гарфигін сызады





    Өз жауаптарын түсіндіреді




















    Дескриптор:

    -Жеңіл машинаның берілген уақытта неше км жол жүргенін анықтайды

    -Жеңіл машинаның берілген жолды неше сағатта өткенін анықтайды

    -Формуланы құрастырады












































    Оқушылар қаламсап ұстап шеңберге тұрады. Кім қаламсапты құлатып алса, ойыннан шығады.



    Дескриптор:

    - Графиктен А нүктесінің координаталарын табады

    -Тәуелділік формуласын жазып көрсетеді


    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы










































    Өз- өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды

    Максимум 3 балл

































    Өз- өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды

    Максимум 3 балл




















































    Өз- өздерін «Смарт сағат арқылы» бағалайды

    Максимум 2 балл


    Интербелсенді тақта













































    Тапсырма жазылған «Ноутбук»



































    «Айфон карточкасы»

    Сабақты қорытындылау

    (4-минут)

    «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді

    Сабақта өткенді қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап

    береді.

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы


    Попкорн

    Сабақтың соңы:

    (3 мин)


    Рефлексия

    Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс алу

    «Мұғалімге хат» әдісі


    Үй тапсырмасы

    № 1326, 163 бет.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 6 сынып
    09.02.2024
    383
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тусупова Камилла Ерекеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации