Ұзақ мерзімді жоспардың
бөлімі: 6.3.В Мектеп:
Бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер
Күні: Мұғалімнің аты-
жөні:
Сынып: 6 Қатысқандар:
Қатыспағандар :
|
Сабақтың тақырыбы
|
Санды теңсіздіктер және олардың
қасиеттері
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
6.2.2.5
тура санды теңсіздіктердің қасиеттерін білу және
қолдану;
6.2.2.6
теңсіздіктерді қосу, азайту,
көбейту және бөлуді түсіну және қолдану;
|
Сабақтың мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Тура санды теңсіздік ұғымын
түсінеді және қосу,азайту,көбейту және бөлу амалдарын орындай
алады.
Оқушылардың басым
бөлігі: Қос теңсіздіктерді қосу,
азайту, көбейту және бөлу амалдарын
орындайды.
Кейбір
оқушылар: мәтінді есептерді тура санды
теңсіздіктер құру арқылы шығара алады.
|
Бағалау критерийлері
|
1.
Тура санды теңсіздік
қасиеттерін біледі
2.Тура теңсіздіктердің қосу,
азайту, көбейту және бөлуді
қолданады
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар: тура теңсіздіктердің
қасиеттерін айта алады
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
Теңсіздік, кері сан,
кіші,үлкен, тең, қатаң теңсіздік, қатаң емес
теңсіздік
Диалогтер мен жазу үшін
қолданылатын тіркестер:
-
санды теңсіздіктерді қосу
үшін...
-
санды теңсіздіктерді азайту
үшін...
-
санды теңсіздіктерді көбейту
үшін...
-
санды теңсіздіктерді бөлу
үшін...
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық
идеясының, «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» 5 – құндылығын негізге ала
отырып, оқушыларды жалпыға бірдей еңбекке
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық байланыс
|
Жаратылыстану
|
Алдыңғы білім
|
Теңдеулер және теңсіздіктер, олардың жүйелері
және жиынтықтары
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
(10
минут)
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасу. Психологиялық ахуал
туғызу.
2. Өткенді қайталау. «Миға
шабуыл» әдісі
Қайталау сұрақтары: (Тақтада жазылып
тұрады)
1.Санды теңсіздіктің бір жақ бөлігінен екінші жақ
бөлігіне орын ауыстырғанда теңсіздік белгісі қалай
өзгереді?
2.
Санды теңсіздіктегі қосылғышты оның бір жақ бөлігінен екінші жақ
бөлігіне қалай ауыстыруға болады?
3.Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін бірдей теріс
санға көбейтсек немесе бөлсек теңсіздік белгісі қалай
өзгереді?
4.Қарама-қарсы теңсіздіктерді,
бірдей теңсіздіктерді, қатаң және қатаң емес теңсіздіктерді, қос
теңсіздіктерді ата: х > 6, у < 4, m < 0, а ≤
12, b ≥ - 10, 0 ≥ х ≥ 10
5. 2˂6 және 0,5 ˃ 0,1 . Осы
теңсіздіктердің көбейтіндісі неге тең?
6. Оңтүстік Қазақстан
облысында мақта өнімі 2016 жылы 13000 тоннаны құрады, ал 2017 жылы
18 мың тонна. Қай жылғы өнім көп?
ҚБ: «Ашық микрофон»
әдісі
3. Мақсат пен бағалау критерилерін оқушылармен
талқылау.
4.Топқа
бөлу.
Боялған асықтар арқылы
бөледі.
Оқушыларға бірлесіп топтық жұмыс жасайтындығын
айтады.
|
интербелсенді
тақта
боялған асық,
қоржын
|
Сабақтың ортасы
(20
минут)
|
1.Топтық
жұмыс. «ДЖИГСО»
әдіс-тәсілі
Таратылған тапсырмалар.
-
Квадраттың қабырғасы 4см-ден артық 5см-ден кем.
Квадраттың периметрін бағала.
-
Бір
көйлек 2 метрден артық, 3 м-ден кем матадан тігіледі. 5 көйлек неше
метр матадан тігіледі?
-
Бірінші құмырада 7 л, екінші құмырада 5 л сүт бар
еді. Құмыралардың әрқайсысынан 3 л cүт құйылып алынады. Қай
құмырада көп сүт қалды? Салыстырып, теңсіздік белгісімен
жазыңдар.
-
Бірінші астық қоймасында 210 т, екінші астық
қоймасында 280 т бидай бар еді. Астық қоймаларының әрқайсысына тағы
да 75 т астық әкелінді. Қай астық қоймасындағы астық артық?
Салыстырып, теңсіздік белгісімен жазыңдар.
-
Маңғыстау өңіріндегі мұнай өнімдерін өндіру 1500
барель, ал Атырау облысында 25000 тонна мұнай өнімі өндірілді. Қай
өңірде мұнай көп өндірілген?
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір
тілек»
Сергіту
сәті.
«Сақ болған артық болмайды»
ойыны.
|
үлестірмелер
Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
Сабақтың соңы
(10минут)
|
№1
Теңсіздіктерді мүшелеп қос және азайт
1)
15 >
-7
2) 7 > 5
3)
10 > -8
3 < 7
4 >-1
4 > 1
Дескриптор:
1.теңсіздіктерді мүшелеп қоса
алады.
2. теңсіздіктерді мүшелеп
азайта алады.
№2
Тік төртбұрыштың ұзындығы 4,5
см-ден артық, 6 см-ден кем, ал ені 2см-ден артық, 3,2 см-ден кем.
Тік төртбұрыштың ауданын бағала.
Дескриптер: 1. Қос теңсіздікті жаза
алады
2. Тік төртбұрыштың ауданын
табу
формуласын біледі
3. Теңсіздіктерді көбейтуді
орындайды.
ҚБ: Тақтада берілген жауаптары
бойынша оқушылар бір- бірін бағалайды.
Рефлексия «Желкенді
кеме»
Үйге тапсырма : §32, №921,
923
|
Математика
6 сынып (жоба)
Әбілқасымова А.Е.
КучерТ.П.
Жұмағұлова
З.Ә.
|
Саралау- Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға
қандай тапсырмалар бересіз?
|
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Саралаудың жіктеу тәсілін
қолданамын.
«Джигсо» әдіс- тәсілі бойынша
берілген тапсырмаларға саралаудың «диалог және қолдау көрсету»,
«жіктеу», «қарқын» тәсілдерін қолданамын
Саралаудың әр түрлі тәсілдері оқушылардың
қажеттіліктерін есепке алып, диалог және қолдау көрсету,жіктеу
тәсілдерін қолданып, оқушыларды ынталандыру мақсатында әрбір
оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды.
|
Қалыптастырушы бағалау
«Ашық
микрофон»,
«Екі жұлдыз, бір тілек»
және
Тақтада берілген жауаптары бойынша оқушылар бір-
бірін бағалайды.
Сабақ соңында «Желкенді кеме»
кері байланысы жасалады.
|
Интербелсенді тақтаны қолдануда қауіпсіздік
техникасын сақтау.
Сергіту жаттығулары
«Сақ болған артық
болмайды» ойыны
Сергіту жаттығулары белсенді жұмыс істеуге ықпал
етеді
|
Жалпы бағалау:
Сабақта ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы
өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені
анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару
қажет?
|