Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Unit 8: Natural disasters

    Lesson № 37








    Teacher name: Korganbayeva Dinara Sailybayevna

    School-gymnasium named after K. Turysov.

    Date: 06.03.2024.


    Lesson title

    Injuries Жарақаттар.

    Learning objectives


    7.2.4.1L understand with little support some of the implied meaning in extended talk on a limited range of general and curricular topics- жалпы тақырып бойынша тыңдалым дағдысына тиісті тапсырманы орындай алу.

    7.3.7.1S use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a growing range of general topics, and some curricular topics- жалпы тақырып бойынша арнайы сөздікті қолданып сөйлей алу .

    7.4.7. R1 understand the main points in texts on a limited range of unfamiliar general and curricular topics - жалпы тақырып бойынша мәтінмен жұмыс.

    7.6.10.1U.E use present perfect forms with on a range of familiar general and curricular topics – нәтижесі анық өткен шақты (Present perfect tense) және жәй өткен шақты (Past simple) жазылым мен айтылым дағдысын ұйымдастыру.

    Lesson objectives

    Learners will be able to:

    • To recognize target vocabulary and match halves to make correct phrases

    • To recognize target grammar and use basic rules of it to perform the tasks

    • To identify the problem correctly and provide some basic advice to them

    Value links

    Cooperation, respect to each other, collaborative work



    Stages / Time

    Teacher’s actions

    Students’ actions

    Assessment criteria

    Resour

    ces

    Beginning of the lesson

    Warming-up

    3 min

















    Pre-learning

    «Brainstorming» method

    7 min.






    Organization moment :

    1.Greeting.

    Ask about the weather.

    The teacher sets the lesson objectives, letting students know what to anticipate from the lesson.

    Warming up

    The teacher asks name all the things from first aid box:














    Lead – In

    Injury-

    bruise- a skin injury has

    darker in colour, often as a result of being hit by something

    break- to separate suddenly

    or violently into two or more pieces (fracture)

    burn- to be hurt, damaged, or destroyed by fire or extreme heat

    sprain- to cause an injury  to a joint (= a place where two bones are connected) by a sudden movement

    (twist)

    scratch- to cut or damage

    your skin slightly

    with something sharp,

    to rub your skin with your nails

    wound- a damaged area of the body, such as a cut or hole in the skin made by a weapon

    cut- to injure surface of skin or to divide or make something smaller, using a sharp tool,

    especially a knife

    Bump- to hit

    something with force

    Concussion- temporary

    damage to the brain caused by a fall or violent

    shaking:

    to pinch- to press skin between two hard things such as a finger and a thumb

    sting- an insect, or animal painful injury, usually with a poison, making a very small hole in the skin:

    bite- to use your teeth

    to cut into something or someone

    hobble- to walk in an awkward way, because the feet

    or legs are injured

    casualty- a person injured in a serious accident

    emergency room- the part of a hospital where people go when they are ill or injured and need quickly treatment

    cast- it holds a broken bone immobile from moving

    bandage, dressing- a strip material used to  protect an injured part of the body.

    medical plaster- a small dressing used for not serious injuries





    Teacher gives text with sentences related to the new theme.





    The aim: To develop pupils speaking skills and create friendly atmosphere

    Efficiency: By wishing each other they feel better and feel the support of others

    Students of the class are listed.

    Students' attention is drawn to the lesson.


    • Learners name the things using previous vocabulary.



























    Pupils write the words under the pictures
















    One by one learners should guess the words to complete the sentences

    The teacher to assess learners for their ability.

    “Good job!

    Well done!”

    Formative Assessment

    Good job!












    Assessment criteria

    - Learners have met the learning objectives if they can: To talk about injuries.



















    Descriptor:

    -Give the right spellings of the words

    1 point















    Descriptor:

    - Give the right words using the words below

    1 point







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қорғанбаева Динара Сайлыбайқызы
    09 Сәуір 2024
    371
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 7 сынып "Injuries" тақырыбы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 7 сынып "Injuries" тақырыбы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ағылшын тілінен ашық сабақ барлық дағды қамтылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Unit 8: Natural disasters

    Lesson № 37








    Teacher name: Korganbayeva Dinara Sailybayevna

    School-gymnasium named after K. Turysov.

    Date: 06.03.2024.


    Lesson title

    Injuries Жарақаттар.

    Learning objectives


    7.2.4.1L understand with little support some of the implied meaning in extended talk on a limited range of general and curricular topics- жалпы тақырып бойынша тыңдалым дағдысына тиісті тапсырманы орындай алу.

    7.3.7.1S use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a growing range of general topics, and some curricular topics- жалпы тақырып бойынша арнайы сөздікті қолданып сөйлей алу .

    7.4.7. R1 understand the main points in texts on a limited range of unfamiliar general and curricular topics - жалпы тақырып бойынша мәтінмен жұмыс.

    7.6.10.1U.E use present perfect forms with on a range of familiar general and curricular topics – нәтижесі анық өткен шақты (Present perfect tense) және жәй өткен шақты (Past simple) жазылым мен айтылым дағдысын ұйымдастыру.

    Lesson objectives

    Learners will be able to:

    • To recognize target vocabulary and match halves to make correct phrases

    • To recognize target grammar and use basic rules of it to perform the tasks

    • To identify the problem correctly and provide some basic advice to them

    Value links

    Cooperation, respect to each other, collaborative work



    Stages / Time

    Teacher’s actions

    Students’ actions

    Assessment criteria

    Resour

    ces

    Beginning of the lesson

    Warming-up

    3 min

















    Pre-learning

    «Brainstorming» method

    7 min.






    Organization moment :

    1.Greeting.

    Ask about the weather.

    The teacher sets the lesson objectives, letting students know what to anticipate from the lesson.

    Warming up

    The teacher asks name all the things from first aid box:














    Lead – In

    Injury-

    bruise- a skin injury has

    darker in colour, often as a result of being hit by something

    break- to separate suddenly

    or violently into two or more pieces (fracture)

    burn- to be hurt, damaged, or destroyed by fire or extreme heat

    sprain- to cause an injury  to a joint (= a place where two bones are connected) by a sudden movement

    (twist)

    scratch- to cut or damage

    your skin slightly

    with something sharp,

    to rub your skin with your nails

    wound- a damaged area of the body, such as a cut or hole in the skin made by a weapon

    cut- to injure surface of skin or to divide or make something smaller, using a sharp tool,

    especially a knife

    Bump- to hit

    something with force

    Concussion- temporary

    damage to the brain caused by a fall or violent

    shaking:

    to pinch- to press skin between two hard things such as a finger and a thumb

    sting- an insect, or animal painful injury, usually with a poison, making a very small hole in the skin:

    bite- to use your teeth

    to cut into something or someone

    hobble- to walk in an awkward way, because the feet

    or legs are injured

    casualty- a person injured in a serious accident

    emergency room- the part of a hospital where people go when they are ill or injured and need quickly treatment

    cast- it holds a broken bone immobile from moving

    bandage, dressing- a strip material used to  protect an injured part of the body.

    medical plaster- a small dressing used for not serious injuries





    Teacher gives text with sentences related to the new theme.





    The aim: To develop pupils speaking skills and create friendly atmosphere

    Efficiency: By wishing each other they feel better and feel the support of others

    Students of the class are listed.

    Students' attention is drawn to the lesson.


    • Learners name the things using previous vocabulary.



























    Pupils write the words under the pictures
















    One by one learners should guess the words to complete the sentences

    The teacher to assess learners for their ability.

    “Good job!

    Well done!”

    Formative Assessment

    Good job!












    Assessment criteria

    - Learners have met the learning objectives if they can: To talk about injuries.



















    Descriptor:

    -Give the right spellings of the words

    1 point















    Descriptor:

    - Give the right words using the words below

    1 point







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Ашық сабақ 7 сынып
    09.04.2024
    371
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қорғанбаева Динара Сайлыбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации