Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып "Мидың құрылыс мен қызметі. Ми діңінің құрылысы және мишық."
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 7 сынып "Мидың құрылыс мен қызметі. Ми діңінің құрылысы және мишық."

Материал туралы қысқаша түсінік
Мидың құрылысы және ми бөліктерінің қызметі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
58
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жанбек Анапия Төлепбекқызы

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мидың құрылыс мен қызметі. Ми діңінің құрылысы және мишық.

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

7.1.7.4 – орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру.

Бағалау критерийлері

Ми бөлімдерін талдай біледі.

Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметін ажырата алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, таза тақта, кинометафора, джисго және инсерт әдістері

Тақырып бойынша алдыңғы бөлім

Жануарлардың жүйке жүйесі



Сабақтың барысы

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар


Ұйымдастыру

2 минут








Үй тапсырмасын сұрау

8 минут

















Ортасы/25мин


































































Соңы/10 мин


Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа аударту.

«Фонарь/шам» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.

  1. Сопақша ми тобы

  2. Аралық ми тобы

  3. Ортаңғы ми тобы

  4. Көпір және мишық


Табыс критерийлері: -нақтылық; -белсенділік; -бірлескен жұмыс; -уақыт сақтау;

Алдыңғы білім

«Миға шабуыл» әдісі арқылы «Еducaplay.com» платформасы арқылы өткен сабақты еске түсіру.

https://www.educaplay.com/learning-resources/17766346-learning_resource.html







  1. « Таза тақта» және «Т- кестесі (ми, жұлын)» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу арқылы ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс жүргізуді ұсынады

  2. Қызығушылықты ояту

"Кинометафора" әдісі

Оқушыларға 3D бейнекөрсетілім көрсетіледі
Мұғалім қосымша түсіндірме жүргізеді
Оқушылармен талқылайды

Кітап, дәптермен жұмыс термин сөздерді жаздыртады.



Топтық жұмыс «Джисго» әдісі

Оқушылар берілген мәтінмен жұмыс жасайды, талқылайды. Топтасып жұмыс жасайды. Стем әдісінің элементтерінде қолданып берілген мәтінді қорғайды

STEM әдесі негізінде оқушыларға берлілген арнайы заттар арқылы макет жасау және қорғау:

  1. Слайм

  2. Түрлі- түсті бояу

  3. Түрлі -түсті қағаз

  4. Стикерлер

Қай топтың бірінші жауап беретіндігі «Spinner woll» пралформасы арқылы шешіледі





Жеке жұмыс WordWoll платформасында жүзеге асады



Жұптық жұмыс Кроссенс ойыны арқылы жүзеге асады. Суреттер байланысын табу қажет



Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.









«INSERT» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.



Үй тапсырмасы: §41 параграф соңындағы сұрақтарға жауап беру.

167бет


Мұғаліммен амандасады. Кезекші есебі. Топқа бөлінеді.








https://www.educaplay.com/learning-resources/17766346-learning_resource.html
















Тақсатада жазылған сөздерге анықтама беру





Ой бөліседі, өз білгендерін ұжымда талқылап айтады;

Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын дәптерге жазып алады









Мәтінді бірлесіп оқып талқылайды

Мағынаны түсіну үшін оқушылар топта бірлеседі

-Берілген тапсырмаларды арнайы материалдар негізінде қорғайды

Әр топқа берілген ми бөліктерінің арнайы атқаратын қызметтері мен маңызын сипаттау



WordWoll платформасындағы сұрақтарға жауап береді



Оқушылар өз білгендерін тапсырмаларды орындау кезінде көрсете алады




















Топтық жұмысты ұйымдастыруға ынтымақтастық көпіршесін орнату, оқушыларды қолдау.



Дескриптор:

-Берілген әр тапсырма арқылы өткен тақырыптағы мазмұндарды сипаттайды,

Әр сұраққа 1балл


Бағалау

Мұғалімнің бағалауы

Жарайсың!

Дұрыс жауап!



Дескриптор:

Тақсатада жазылған сөздерге өз ойларын айтады сұрақтарға жауап береді

ҚБ Әрбір дұрыс жауап- «1» балл.
























Дескриптор:

Әр сұрақтың мазмұнына қарай дұрыс айтылған жауапқа 1 бал























Сабақ арнайы платформада жасақталған

Рисунок 2























3D Видео



















Слайм

Түрлі- түсті бояу

Түрлі-түсті қағаз

Стикерлер






























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!