Ұйымдастыру
2
минут
Үй
тапсырмасын сұрау
8
минут
Ортасы/25мин
Соңы/10 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Оқушылардың зейінін сабаққа
аударту.
«Фонарь/шам» әдісі арқылы 4 топқа
бөлінеді.
-
Сопақша
ми тобы
-
Аралық
ми тобы
-
Ортаңғы
ми тобы
-
Көпір және
мишық
Табыс
критерийлері: -нақтылық; -белсенділік;
-бірлескен жұмыс; -уақыт сақтау;
Алдыңғы
білім
«Миға
шабуыл» әдісі
арқылы «Еducaplay.com» платформасы арқылы өткен сабақты еске
түсіру.
https://www.educaplay.com/learning-resources/17766346-learning_resource.html
-
« Таза тақта» және
«Т- кестесі (ми, жұлын)» әдісі
арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын ашу арқылы ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс
жүргізуді ұсынады
-
Қызығушылықты ояту
"Кинометафора"
әдісі
Оқушыларға 3D
бейнекөрсетілім көрсетіледі
Мұғалім қосымша түсіндірме жүргізеді
Оқушылармен талқылайды
Кітап,
дәптермен жұмыс термин сөздерді жаздыртады.
Топтық
жұмыс «Джисго»
әдісі
Оқушылар
берілген мәтінмен жұмыс жасайды, талқылайды. Топтасып жұмыс
жасайды. Стем әдісінің элементтерінде қолданып берілген мәтінді
қорғайды
STEM әдесі
негізінде оқушыларға берлілген арнайы заттар арқылы макет жасау
және қорғау:
-
Слайм
-
Түрлі-
түсті
бояу
-
Түрлі
-түсті
қағаз
-
Стикерлер
Қай топтың
бірінші жауап беретіндігі «Spinner woll» пралформасы арқылы
шешіледі
Жеке
жұмыс WordWoll платформасында жүзеге
асады
Жұптық
жұмыс Кроссенс ойыны арқылы жүзеге
асады. Суреттер байланысын табу қажет
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
«INSERT» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Үй
тапсырмасы: §41
параграф
соңындағы сұрақтарға жауап беру.
167бет
|
Мұғаліммен амандасады. Кезекші
есебі. Топқа бөлінеді.
https://www.educaplay.com/learning-resources/17766346-learning_resource.html
Тақсатада
жазылған сөздерге анықтама беру
Ой бөліседі,
өз білгендерін ұжымда талқылап айтады;
Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін
тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын дәптерге жазып
алады
Мәтінді
бірлесіп оқып талқылайды
Мағынаны
түсіну үшін оқушылар топта бірлеседі
-Берілген
тапсырмаларды арнайы материалдар негізінде
қорғайды
Әр топқа
берілген ми бөліктерінің арнайы атқаратын қызметтері мен маңызын
сипаттау
WordWoll
платформасындағы сұрақтарға жауап береді
Оқушылар өз
білгендерін тапсырмаларды орындау кезінде көрсете
алады
|
Топтық жұмысты ұйымдастыруға
ынтымақтастық көпіршесін орнату, оқушыларды
қолдау.
Дескриптор:
-Берілген әр тапсырма арқылы
өткен тақырыптағы мазмұндарды
сипаттайды,
Әр сұраққа
1балл
Бағалау
Мұғалімнің
бағалауы
Жарайсың!
Дұрыс
жауап!
Дескриптор:
Тақсатада
жазылған сөздерге өз ойларын айтады сұрақтарға жауап
береді
ҚБ Әрбір дұрыс жауап- «1»
балл.
Дескриптор:
Әр сұрақтың
мазмұнына қарай дұрыс айтылған жауапқа 1 бал
|
Сабақ арнайы платформада
жасақталған
3D
Видео
Слайм
Түрлі-
түсті
бояу
Түрлі-түсті
қағаз
Стикерлер
|