Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып. Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер.Табиғаттағы микро суреттер.docx

Ашық сабақ 7 сынып. Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер.Табиғаттағы микро суреттер.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 7 сынып. Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер.Табиғаттағы микро суреттер.docx
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Тамыз 2024
124
4 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

1 А Визуалды өнер

Педагогтің аты жөні


Күні:


Сыныбы:7

қатысқандардың саны

қатыспағандардың саны

Сабақтың тақырыбы:


Өнердегі заманауи техника мен ғылыми жетістіктер.Табиғаттағы микро суреттер

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары




7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру

7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау

Сабақтың мақсаты:




  • Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды.

Сандық бейнелеу, сандық микроскоп арқылы жасалған суреттермен зерттеу жұмыстарын жүргізеді.

Құндылықтарға баулу:

  • Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;

  • Халқына адал қызмет ету;

  • Сыни және креативті ойлау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы


2 минут









Бейнетаспа

3 минут



5 минут














3 минут



Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру.

Сабақтың тақырыбы: Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер.

Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды.

«Кинематогафия» әдісі. Бейнетаспа көру.

Мұғалім сыйы.

Слайдтар көмегімен өнердің заманауи жетістіктерін, сурет салудың ерекше түрлері мен техникаларын (SandArt, StreetPainting, «Эбру» техникасы, светографика, микроскопиялық фотосуретттер) көрсетеді, түрлі бағыттар, материалдар мен тәсілдермен орындалған кескіндеме, графика, мүсін өнері туындыларының ерекшеліктеріне, оның ішінде, заманауи бағыттағы өнер түріне басты назар аударады.

«Сиқырлы сұрақтар» әдісі. (май тест программасы)

Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға арналған сұрақтарға жауап беру:

  1. Қандай өнер туындылары сіздерге түсінікті болды?

  2. Қандай жұмыстар сіздерді қызықтырды?

  3. Қандай жұмыстар сіздерде түрлі көңіл-күй (шаттық, түсініспеушлік, таң қалушылық, ашу ыза) тудырды?

  4. Заманауи өнерде олар бір-бірінен қалай ажыратылады?

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.









Оқушылар бейнетаспамен танысады.















Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.











Дескриптор:

Оқушылар топтасып ақылдасып пікірлерімен бөлісе алды.


Интерактивті тақтаны пайдалану.

Ксения Симонова туындылары (құм анимациясы)

Дария Пушанкина (су бетіндегі суреттер)

https://www.youtube.com/watch?v=Vw_zZjjgUX4


www.objectiv.tv/210514/97741.htm

Курт Венер,


Джулиан Бивер жұмыстары (асфальттағы үш өлшемді суреттер)


Михаил Ларионов (светографика)



Ортасы

10 минут






















10 минут


1.Тапсырма «ол кім, бұл не?» әдісі (жұптық жұмыс):

Оқушылар топқа бөлініп, авторлардың жұмыстарын қарастырады:

1.Роберт Гук,

2.Антонина ван Левенгук,

3.Роб Кесселер

4.Михаила Ларионова

Ол бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алуы керек.

Оқушыларға сұрақ қою:

Микросуреттерді қалай түсінесіздер?

Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздер?

Микроскоппен көретін суреттердің көрінісі қандай болады?

Қандай пәндер микроәлем туралы қарастырады?

Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба?

2.Тапсырма «ойлан, жаса, талда» әдісі (топтық жұмыс):

Оқушыларға микроскоппен кепкен жапырақтар, жәндіктер мен т.б. көреді және оларды бір-бірімен салыстырып, ұнағанын нобай ретінде сурет альбомдарына салады.

Оқушылар тәжірибелік жұмысты түрлі тәсілдермен орындайды.

Оқушылар топқа бөлініп, авторлардың жұмыстарын қарастырып, салыстырады.









Оқушылар сұрақтарға жауап береді.







Оқушылар нобай ретінде альбомдарына сурет салады.

Тәжірибелік жұмыс орындайды.

Дескриптор:

Оқушылар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алды.







Дескриптор:

Тәжірибелік жұмыс орындай алды.

Роб Кесселер (микроскопиялық фотосуреттер)

https://www.youtube.com/watch?v=k1cngQQ2XSA

Роберт Гук

Энциклопедия Антони ван Левенгук

Антони Ван Левенгук открыл биология вклад микроскоп

Тимур Аканаев

http://1mag.kz/2012/05/29/lichnoe-delo-timur-akanaev/

Бахытнур Бурдесбеков http://www.info-tses.kz/news/po-poslednemu-slovu-khudozhnikov-foto/

Василий Кандинский

http://smallbay.ru/kandinsky.html

Аяқталуы


8 минут



2 минут




«Галерея» әдісі.

Оқушылар өз жұмыстарынан шағын көрме жасайды, оларды шабыттандырған идеялармен бөлісіп, талқылайды.

«Нысана» әдісі. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.

Рефлексия жүргізеді.







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!