Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
10-бөлім: Ғылыми фантастика |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Cұраған А. |
|
|
Күні: |
13.05.2024 ж. |
|
|
Сынып: 7 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қыран жетпеген жерге қиял жетеді. Оқшау сөздер. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу |
|
|
Сабақтың мақсаты: (бағалау критерийлері) |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
2-3 минут |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгендеу
Психологиялық ахуал. «Ұшақтар» әдісі арқылы армандары жазылған қағаз ұшақтарды ұшыру арқылы жағымды орта қалыптастыру.
«Ұшақтар» Арман жазылған ұшақ маркасы бойынша топқа бөлу. 1-топ: Арман 2-топ: Қиял |
Амандасады, сабаққа назарын аударады.
Ұшақтарға армандарын жазып ұшырады. Қолында қалған арманды оқып, ұшақтағы маркасы бойынша топқа бөлінеді.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Ұшақтар |
|
Сабақтың басы: 5 мин
|
«Миға шабуыл» әдісі «Өнер-білім бар жұрттар» Сабақ мақсатымен таныстыру. |
Өлеңді тыңдап «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңіз. Өнер - білім бар жұрттар Жетелеуші сұрақтар:
Дескриптор:
Оқушылар сабақ мақсатымен танысады. |
«Одағай сөздер» арқылы бағалау «Бәрекелді» «Қап» «Жарайсыңдар» |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы: 10 мин
5 мин
5 мин
10 мин
|
«Болжау» әдісі. Тыңдалым мәтінімен жұмыс. Тілдік бағдар! «Оқшау сөздер» Жеке жұмыс. «wordwall.net» қосымшасы
«Асықтар» ойыны
|
1-тапсырма. Ертегіні мұқият тыңдап, қиялдай отыра оқиғаның жалғасын болжаңыз, суретке салып көрсетіңіздер. Дескриптор:
Суреттерді, сөйлемдерді салыстыру арқылы ережені құрастырыңыздар. Дескриптор: Суреттерді салыстырады; Ойын ортаға салады; Ереже шығарады. 2-тапсырма. Сөйлемдегі оқшау сөздің қай түрі екенін анықтаңыз. Дескриптор:
3-тапсырма. Асықтарды иіріп өлең үзіндісін оқы, оқшау сөздерді түріне қарай ажырат.
Дескриптор:
|
«Одағай сөздер» арқылы бағалау «Бәрекелді» «Қап» «Жарайсыңдар» «Шапалақ» әдісі
|
https://youtu.be/4fyIHygfZ2M?si=DAUQ2XjZoGL5gmGN А4 маркер Презентация Интербелсенді тақта https://wordwall.net/ru/resource/71838399 |
|
Сабақты қорытындылау 5 мин |
ҚБ «Socrative» әдісі
|
QR код арқылы кіріп тапсырмаларды орындап баллдарын алады. Бағасын бағдарлама өзі есептейді. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
|
|
Сабақтың соңы: (2 мин) |
Рефлексия «Padlet» тақтасы әдісі Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс алу
Үй тапсырмасы: Көркем шығармадан оқшау сөз түрлеріне 5 мысалдан теріп жазыңыздар. |
QR скайнерлеу арқылы кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта мен...
Үй тапсырмасын жазып алады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Пәлі
Алақай
пай-пай
уһ
әттеген-ай қап
жарайсың
бәрекелді
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;
7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 7 сынып Қыран жетпеген жерге қиял жетеді
Ашық сабақ 7 сынып Қыран жетпеген жерге қиял жетеді
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім: |
10-бөлім: Ғылыми фантастика |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Cұраған А. |
|
|
Күні: |
13.05.2024 ж. |
|
|
Сынып: 7 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қыран жетпеген жерге қиял жетеді. Оқшау сөздер. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу |
|
|
Сабақтың мақсаты: (бағалау критерийлері) |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
2-3 минут |
Ұйымдастыру Сәлемдесу, түгендеу
Психологиялық ахуал. «Ұшақтар» әдісі арқылы армандары жазылған қағаз ұшақтарды ұшыру арқылы жағымды орта қалыптастыру.
«Ұшақтар» Арман жазылған ұшақ маркасы бойынша топқа бөлу. 1-топ: Арман 2-топ: Қиял |
Амандасады, сабаққа назарын аударады.
Ұшақтарға армандарын жазып ұшырады. Қолында қалған арманды оқып, ұшақтағы маркасы бойынша топқа бөлінеді.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Ұшақтар |
|
Сабақтың басы: 5 мин
|
«Миға шабуыл» әдісі «Өнер-білім бар жұрттар» Сабақ мақсатымен таныстыру. |
Өлеңді тыңдап «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңіз. Өнер - білім бар жұрттар Жетелеуші сұрақтар:
Дескриптор:
Оқушылар сабақ мақсатымен танысады. |
«Одағай сөздер» арқылы бағалау «Бәрекелді» «Қап» «Жарайсыңдар» |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы: 10 мин
5 мин
5 мин
10 мин
|
«Болжау» әдісі. Тыңдалым мәтінімен жұмыс. Тілдік бағдар! «Оқшау сөздер» Жеке жұмыс. «wordwall.net» қосымшасы
«Асықтар» ойыны
|
1-тапсырма. Ертегіні мұқият тыңдап, қиялдай отыра оқиғаның жалғасын болжаңыз, суретке салып көрсетіңіздер. Дескриптор:
Суреттерді, сөйлемдерді салыстыру арқылы ережені құрастырыңыздар. Дескриптор: Суреттерді салыстырады; Ойын ортаға салады; Ереже шығарады. 2-тапсырма. Сөйлемдегі оқшау сөздің қай түрі екенін анықтаңыз. Дескриптор:
3-тапсырма. Асықтарды иіріп өлең үзіндісін оқы, оқшау сөздерді түріне қарай ажырат.
Дескриптор:
|
«Одағай сөздер» арқылы бағалау «Бәрекелді» «Қап» «Жарайсыңдар» «Шапалақ» әдісі
|
https://youtu.be/4fyIHygfZ2M?si=DAUQ2XjZoGL5gmGN А4 маркер Презентация Интербелсенді тақта https://wordwall.net/ru/resource/71838399 |
|
Сабақты қорытындылау 5 мин |
ҚБ «Socrative» әдісі
|
QR код арқылы кіріп тапсырмаларды орындап баллдарын алады. Бағасын бағдарлама өзі есептейді. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
|
|
Сабақтың соңы: (2 мин) |
Рефлексия «Padlet» тақтасы әдісі Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс алу
Үй тапсырмасы: Көркем шығармадан оқшау сөз түрлеріне 5 мысалдан теріп жазыңыздар. |
QR скайнерлеу арқылы кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта мен...
Үй тапсырмасын жазып алады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Пәлі
Алақай
пай-пай
уһ
әттеген-ай қап
жарайсың
бәрекелді
7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;
7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу
шағым қалдыра аласыз


















