Материалдар / Ашық сабақ 7 сынып Қыран жетпеген жерге қиял жетеді
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 7 сынып Қыран жетпеген жерге қиял жетеді

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 7 сынып Қыран жетпеген жерге қиял жетеді. Оқшау сөздер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Шілде 2024
128
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

10-бөлім: Ғылыми фантастика

Педагогтің аты-жөні

Cұраған А.

Күні:

13.05.2024 ж.

Сынып: 7 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қыран жетпеген жерге қиял жетеді. Оқшау сөздер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;

7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу

Сабақтың мақсаты:

(бағалау критерийлері)

  • мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды;

  • оқшау сөздердің қызметін түсінеді, ажырата біледі.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

2-3 минут


Ұйымдастыру

Сәлемдесу, түгендеу


Психологиялық ахуал.

«Ұшақтар» әдісі арқылы армандары жазылған қағаз ұшақтарды ұшыру арқылы жағымды орта қалыптастыру.

«Ұшақтар» Арман жазылған ұшақ маркасы бойынша топқа бөлу.

1-топ: Арман

2-топ: Қиял

Амандасады, сабаққа назарын аударады.



Ұшақтарға армандарын жазып ұшырады. Қолында қалған арманды оқып, ұшақтағы маркасы бойынша топқа бөлінеді.








Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




Ұшақтар

Сабақтың басы:

5 мин



«Миға шабуыл» әдісі

«Өнер-білім бар жұрттар»









































Сабақ мақсатымен таныстыру.

Өлеңді тыңдап «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңіз.

Өнер - білім бар жұрттар
Тастан сарай салғызды;
Айшылық алыс жерлерден,
Көзіңді ашып - жұмғанша,
Жылдам хабар алғызды.
Аты жоқ құр арбаны
Мың шақырым жерлерге,
Күн жарымда барғызды.
Адамды құстай ұшырды;
Мал істейтін жұмысты
От пен суға түсірді;
Отынсыз тамақ пісірді,
Сусыздан сусын ішірді.
Теңізде жүзді балықтай,
Дүниені кезді жалықпай,
Білгендерге осылар
Бәрі - дағы анықтай,
Білмегенде танықтай;
Біз де бекер жатпалық,
Осыларға таныспай;
Ат өнері білінбес
Бәйгеге түсіп жарыспай;

Жетелеуші сұрақтар:

  • Ақын келешекті қалай елестеткен?

  • Ақынның қиялынан туындаған мәселелер қазіргі таңда жүзеге асты ма?

  • «Қыран жетпеген жерге қиял жетеді» дегенді қалай түсінесіздер?

  • Қиял адамға қаншалықты қажет?

  • Арман мен қиялдың айырмашылығы қандай?

Дескриптор:

  • Мұқият тыңдайды, елестеді.

  • Сұрақтарға жауап береді

  • Негізгі ойды анықтайды


Оқушылар сабақ мақсатымен танысады.

«Одағай сөздер» арқылы бағалау

«Бәрекелді»

«Қап»

«Жарайсыңдар»

Презентация





Сабақтың ортасы:



10 мин










5 мин










5 мин











10 мин





«Болжау» әдісі. Тыңдалым мәтінімен жұмыс.












Тілдік бағдар!

«Оқшау сөздер»





Жеке жұмыс. «wordwall.net» қосымшасы






«Асықтар» ойыны












1-тапсырма. Ертегіні мұқият тыңдап, қиялдай отыра оқиғаның жалғасын болжаңыз, суретке салып көрсетіңіздер.


Дескриптор:

  • Топта талқылайды;

  • Талдау жасайды;

  • Оқиғаның жалғасын болжайды;

  • Сурет салады ;

  • Топ спикері қорғайды.


Суреттерді, сөйлемдерді салыстыру арқылы ережені құрастырыңыздар.

Дескриптор:

Суреттерді салыстырады;

Ойын ортаға салады;

Ереже шығарады.



2-тапсырма. Сөйлемдегі оқшау сөздің қай түрі екенін анықтаңыз.


Дескриптор:

  • Cөйлемдерді мұқият оқиды.

  • Оқшау сөздің түрін ажыратады.



3-тапсырма. Асықтарды иіріп өлең үзіндісін оқы, оқшау сөздерді түріне қарай ажырат.

  • Жігіттер, ертең сынақ болады.

  • Ойпырмай, тура ғой, байқашы алды-артына!

  • Ұялма, балам, жоғары шық.

  • Меніңше, сенің айтқаның дұрыс.

  • Қазақтың даласы, шіркін, кең байтақ қой!

  • Әрине, оның айтқаны дұрыс.

  • Тәйт, қалжыңды қой.

  • Астапыралла, зәремді ұшырдың ғой қай-қайдагыны айтып.

  • Шындығында, Абайдың айтқаны айдай анық келді ғой.

  • Қап, оны кеше сұрау керек еді. Пай-Пай!

Дескриптор:

  • Асықтарды иіреді;

  • Cөйлемдерді мұқият оқиды;

  • Оқшау сөздің түрін ажыратады.

«Одағай сөздер» арқылы бағалау

«Бәрекелді»

«Қап»

«Жарайсыңдар»






























«Шапалақ» әдісі




https://youtu.be/4fyIHygfZ2M?si=DAUQ2XjZoGL5gmGN

А4

маркер









Презентация








Интербелсенді тақта


https://wordwall.net/ru/resource/71838399





















Сабақты қорытындылау

5 мин

ҚБ

«Socrative» әдісі

QR код арқылы кіріп тапсырмаларды орындап баллдарын алады.

Бағасын бағдарлама өзі есептейді.


Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»


https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/76709026

Сабақтың соңы:

(2 мин)


Рефлексия

«Padlet» тақтасы әдісі

Бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс алу

Үй тапсырмасы: Көркем шығармадан оқшау сөз түрлеріне 5 мысалдан теріп жазыңыздар.

QR скайнерлеу арқылы кері байланыс береді.

Бүгінгі сабақта мен...

  • Барлығын түсіндім

  • Енді түсініп келемін

  • Түсінбедім

Үй тапсырмасын жазып алады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

https://padlet.com/suraganaktoty/padlet-ws4ua89sq78q37z5






Пәлі

Алақай

пай-пай

уһ

әттеген-ай қап

жарайсың

бәрекелді





Сабақтың мақсаты:




7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;

7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!