бақ : №
Мектеп: Күні: Мұғалім: . Сынып: 8 Қатысқан
оқушылар саны: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы:
Квадрат түбір ұғымы Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары: 8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық
квадрат түбірінің анықтамасын білу және осы ұғымдарды ажырату;
Сабақ мақсаты: Оқушылардың барлығы Арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттерін біледі; Оқушылардың көпшілігі Арифметикалық
квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып сәйкестендіреді;
Оқушылардың кейбірі Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін
пайдаланып, есептей алады Бағалау критерийі Квадрат
түбірдің анықтамасын біледі. Квадрат
түбірдің белгіленуін біледі Квадрат
түбірдің анықтамасы бойынша орындалатын
теңдіктерді біледі Квадрат түбірдің жуық
мәнінің мағынасын саннан квадрат
түбір табу. Нақты сандар құрылымын,
жиынын білу. . Құндылықтарды игерту: Өзіне және өзгелерге
құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы,
ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда,
тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау
көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік
уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады.
Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын
білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің
практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға
ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге
құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың
бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза
сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа
идеяларды ұсынуда көрініс табады. Пәнаралық байланыс: Математика
АКТ-ны қолдану дағдылары: PowerPoint таныстырылымы. Тілдік
мақсаттар: Оқушылар: Квадрат түбірге байланысты ақпараттарды есту.
— — түбір,
квадрат, математикалық амал, дәреже, дәреженің көрсеткіші, таңба,
мән, өрнек, мағына, айнымалы, теңдеу, теңсіздік, рационал,
иррационал, жуықтау термин сөздерді пайдалану арқылы тақырыпты
түсіндіре алады;
— байланысын
көрсете алады;
— Ойын
дәлелдей алады; Пән лексикасы және терминология: Кавдрат, түбір,
ұғым Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Келесі ұғымды
сіздер ………………………….. тамашалайсыздар. Назарларыңызға ұсынылған
анықтамалардың ………………… куәгері боласыздар. Осыған дейін меңгерілген
білім «Санаудың дағдысы; түбір бойынша қосу дағдысы; өзгертіп қайта
айту. Жоспар Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс
іс-әрекеттер Дереккөздер Сабақ басы 5 мин
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Тақырыпқа ену үшін уақыт
өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді. Оқушылар сәлемдеседі,
өзара мұғаліммен көңіл-күйімен бөліседі, танысады сөйлеседі, жылы
бір-біріне лебіздер айтады. Топқа «Сандар сыры» әдісі арқылы
есептерді ойша шығару арқылы бөлінеді және өткен сабақты қайталайды
және еске түсіреді. Тақырыпты өздері ашады, сабақтың мақсатын
айқындап, сабаққа дайындалады.Мұғаліммен бірге сабақтың мақсатына
жетудегі бағалау критерийлерін анықтайды. «Миға шабуыл» әдісі
арқылы өткенді қайталау арқылы жаңа сабаққа ену 1.Дәрежеге шығару
амалына кері амал бар ма? 2 Дәреже түсінігі н қалай анықтайсыңдар?
3. Дәреже деген не? 4. Түбір дегеніміз не? 5. «Түбір» ұғымын
енгізудің қажеті неде? Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;
Жетістік критерийлерін болжайды; Жетістік критерийлерімен танысады.
Үлестірме қағаз; Слайд 1-4 Сабақ ортасы
10 мин
15 мин
5 мин Жаңа материалды түсіндіру.
А-ма: Теріс емес а санының квадрат түбірі деп, квадраты а-ға тең в
санын айтады. Мысалы: 49 санының түбірі 7 және -7. Өйткені
72=49 (-7)2=49 Түбірдің оң мәні арифметикалық квадрат
түбір деп аталады. А-ма: Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес в
саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады.
Жаңа материалды түсінгенін тексеру. Топтық жұмыс Тарсия» ойынының
шартымен таныстырады. Оқушыларға әр түрлі фигурадағы қағаз
қиындыларын конверт арқылы беріп, квадрат түбірге есептер ұсынады,
3 топқа әр түрлі тапсырма береді, түрткі сұрақтарды қояды. 1.
Қалай? 2. Неліктен? 3. Сіз қалай ойлайсыз? 4. Досыңызды сендіре
аласызба? 1 топ- түбір ұғымын
анықтамасын ашады 2 топ — Түбірдің тұжырымдамасын көрсетеді 3
топ Есептер арқылы анықтаманы көрсету Тапсырмаларды постер арқылы
қорғау Бағалау критерийлері» 1.Квадрат түбірдің анықтамасын білу;
2.Квадрат түбірдің қасиеттерін пайдалану арқылы есептерді
сәйкестендіре алу; 3. Кадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып,
есептер шығарып, бағалай алу. Жұптық жұмыс 1 “Математикалық
диктант”; №2 Есептеңдер: А деңгейі 1) + 5 =
0,7 + 5=5,7 2) 10 — =10-10 = 0 3) —
11 = 8-11= -3 4) = 5 • 0,2= 1
5) •= • 2,5=2
6) 09 • =0,09•0,3=0,027 Жапондық» «Смайликтер»
«Критерий арқылы» бағалау баллдық жүйемен, толық 5 балл қояды
Жеке жұмыс “Математикалық жәрменке” (деңгейлік есептер
шығару); I деңгей. Өрнектің мәнін тап: 1) 2)
II деңгей. Өрнектің мәнін тап.Есепте: 1) 2) III
деңгей. Өрнекті ықшамда: 1) 2)
Жалыпы сыныпқа арналған тапсырма қайталау Кері байланыс. Тыңдаған
топтардың кері байланысы. Қорытынды
1. Квадрат түбір деген не?
2. Арифметикалық квадрат түбір деген не?
3. екеуінің қандай айырмашылығы бар?
Есептер жазылған үлестірме қағаз; Таймер
Слайд 3-9 Сабақ соңы 5 мин «Құпия
хат» әр түрлі фигуралар тізбегі оқушыларға таратылады.
1. Сабақта қандай бөлімді
қарастырдық? 2. Оқу мақсатына
жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?
3. Жұптық жұмыс түрінен алған
әсеріңізбен бөліссеңіз? 4. Есептер
шығару арқылы білім қорын қандай жаңа есептермен толықтырдық?
5. Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?
Бағалау Жетістік критерийлері бойынша Үй жұмысы Жаңа сабақты
қайталау Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып
береді. Сабақта маған не пайдалы болды? Сабақта маған не қызықты
болды? Сабақта маған не қиын болды?