Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №82 орта мектеп КММ

    Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Бөлімі:

    Аудан

    *1.2 Сандармен әрекет ету

    Педагогтің аты-жөні:

    Ерекешова Жазира

    Күні:

    22.02.2024 ж

    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    *Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    *8.1.2.20 ондық бөлшектерді қосу мен алуды орындау

    Сабақтың мақсаты:



    Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың, трапецияның аудандарының формулаларын есептер шығаруда қолданады

    * ондық бөлшектерді қосу мен алуды біледі

    Құндылықтар:

    Сыни және креативті ойлай білуге, жаңаны тануға құштар болуға баулиды.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Білім алушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 мин.









    .






























    Сабақтың ортасы




    15 мин



































    6 мин













    10 мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

    2.Сыныпта бір сөзбен көңіл күйлерін сұрау арқылы жағымды ахуал тудырамын

    3.Сынып оқушыларын топқа бөлу

    Топқа бөлу: сыйлықтар тарату арқылы топқа бөлемін(сыйлықтың ішінде геометриялық фигуралар болады)

    І топ - Трапеция

    ІІ топ - Үшбұрыштар

    ІІІ топ - Төртбұрыштар

    3.Үй жұмысын тексеру. «Кездейсоқ таңдау» әдісі. Геометриялық фигураларды пайдаланып, сурет салу және оның аудандарын табу. (таратылған фигураның артында белгі соғылып , сол белгісі бар оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.)

    Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.

    1. Үшбұрыштың ауданын қалай табамыз?

    2. Төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?

    3. Оны қандай есептеулерде Трапецияның ауданын қалай табамыз?

    ІІ. ҰЖ. Ой қозғау.

    (PISA тапсырмасы)

    Өлшемі 1 см х 1 см болатын тор көз қағазда үшбұрыш бейнеленген осы үшбұрыштың ауданын см2 арқылы тап.

    Шешімі:

    Жауабы:12


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру..

    Бағалау парағын тарату.(«Телефон» әдісі)

    ІІ. Жаңа сабақ.

    ТЖ: «Хат қоржын» әдісі.жасанды интелект (А.Жұмаділдаев, 9 айға 9 іс – шара жобасы бойынша) арқылы үш топқа хаттар келеді. Ішінде мәліметтер жазылған сол мәліметтер арқылы фигураны тауып, зерттейді, достарымен бөліседі. формула бойынша геометриялық фигуралар туралы мәліметтер айтады.( , S=ab, S= *h)

    Оқулықпен жұмыс.№7

    1 топ: Трапецияның табандары 36 см және 12 см. Оның ұзындығы 7 см болатын бүйір қабырғасы бір табанымен 1500 бұрыш жасайды. Трапецияның ауданын табыңдар.

    Бер: АВСД - трапеция

    ВС =12; AD=36; AB=7; <B=1500

    Т/К: S=?

    Шешуі:  <HBA= (1500 - 900) = 600, <BAH=300. BH=AB/2=7/2=3.5

    S= Ж: 84см2


    2топ: №9 Тікбұрышты трапецияның табандары 3 см және 1 см, үлкен бүйір қабырғасымен 450 бұрыш жасайды. Оның ауданын табыңдар

    Бер: ABCD – тікбұрышты трапеция

    DC=1 cм, АВ=3 см, <СВА=450

    Т/К: S=?

    Шешуі: <BCO=450 олай болса, СО=ОВ=2 см , S= Ж: 4 см2


    3 топ: №10 Трапецияның орта сызығы 10 см, бүйір қабырғасы 6 см және ол бір табанымен 1500 бұрыш жасайды. Оның ауданын табыңдар.

    Бер: ABCD – трапеция

    <С=1500 , CB= 6 cм, L= 10см

    Т/К: S=?

    Шешуі: <BCO=450, <CВO=300 СО=3см; S=L*H=10*3=30 Ж: 30 см2





    Жұптық жұмыс. «Құлып пен кілт» әдісі арқылы жұптастырып аламын(құлыпта формула жазылады, кілтте геометриялық фигураның атауы жазылады сәйкестендіріп бір- бірімен жұптасады.)

    Теореманы жалғастыр.(Теоремалары беремін жалғасын табу керек)

    -Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының...(қосындысы 1800 тең)

    -Трапецияның орта сызығы...(табандарының қосындысының жартысына тең)

    -теңбүйірлі трапецияның ...(табанындағы бұрыштары тең)

    - теңбүйірлі трапецияның ...(диагональдары тең)

    дайын – жауап үлгісі арқылы тексеремін

    Жеке жұмыс.

    №1.«Хан- Шатыр» ойын – сауық орталығының бірінші қабатында тең бүйірлі екі трапеция (ABCD және ЕКLМ). Алғашқы трапецияның табандары АD=13 м , ВС= 14.8 м және биіктігі h=6 м. Ал екінші трапецияның табандары ЕМ=7.8, және KL= 4.3 м, биіктігі H=13 м. Павильонның ауданын табыңыз.

    S1=

    S=

    S= S1 +S2 =83,4+78,65=162,05≈162 см2

    №2. Трапецияның биіктігі 16 см, ауданы 400 см2. Трапецияның орта сызығының ұзындығын табыңыз.

    S=L*h

    400= 16L

    L=25 см


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Көңіл күйлерін бір сөзбен жеткізеді.

    3. Сынып оқушылары топқа бөлінеді.




    Оқушылар сұрақтарға, үй тапсырмасына жауап береді. Мысалдар келтіреді.





    .








    Есептің шешімін іздейді.








    Дәптерге күннің ретін жазып, сабақтың тақырыбын жазады.

    Сабақтың мақсатымен танысады.



    Тапсырманы топта талқылап, оқушылар тақтада талдайды. Қалған топтар тексереді.

    Есепті шығарып, тақтада орындайды. Дәптерге жазады





























    «Құлып пен кілт» әдісі бойынша сәйкестендіру тапсырмалары арқылы жұптасып алады. Теоремалардың жалғасын жазады.

    Дайын жауап үлгісі арқылы тексереді.









    ҚБ тапсырмасын орындайды.













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жазира Ерекешова
    26 Ақпан 2024
    412
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ 8 сынып геометрия

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ 8 сынып геометрия

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №82 орта мектеп КММ

    Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Бөлімі:

    Аудан

    *1.2 Сандармен әрекет ету

    Педагогтің аты-жөні:

    Ерекешова Жазира

    Күні:

    22.02.2024 ж

    Сыныбы: 8

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    *Ондық бөлшектерді қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    *8.1.2.20 ондық бөлшектерді қосу мен алуды орындау

    Сабақтың мақсаты:



    Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың, трапецияның аудандарының формулаларын есептер шығаруда қолданады

    * ондық бөлшектерді қосу мен алуды біледі

    Құндылықтар:

    Сыни және креативті ойлай білуге, жаңаны тануға құштар болуға баулиды.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Білім алушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 мин.









    .






























    Сабақтың ортасы




    15 мин



































    6 мин













    10 мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

    2.Сыныпта бір сөзбен көңіл күйлерін сұрау арқылы жағымды ахуал тудырамын

    3.Сынып оқушыларын топқа бөлу

    Топқа бөлу: сыйлықтар тарату арқылы топқа бөлемін(сыйлықтың ішінде геометриялық фигуралар болады)

    І топ - Трапеция

    ІІ топ - Үшбұрыштар

    ІІІ топ - Төртбұрыштар

    3.Үй жұмысын тексеру. «Кездейсоқ таңдау» әдісі. Геометриялық фигураларды пайдаланып, сурет салу және оның аудандарын табу. (таратылған фигураның артында белгі соғылып , сол белгісі бар оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.)

    Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.

    1. Үшбұрыштың ауданын қалай табамыз?

    2. Төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?

    3. Оны қандай есептеулерде Трапецияның ауданын қалай табамыз?

    ІІ. ҰЖ. Ой қозғау.

    (PISA тапсырмасы)

    Өлшемі 1 см х 1 см болатын тор көз қағазда үшбұрыш бейнеленген осы үшбұрыштың ауданын см2 арқылы тап.

    Шешімі:

    Жауабы:12


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру..

    Бағалау парағын тарату.(«Телефон» әдісі)

    ІІ. Жаңа сабақ.

    ТЖ: «Хат қоржын» әдісі.жасанды интелект (А.Жұмаділдаев, 9 айға 9 іс – шара жобасы бойынша) арқылы үш топқа хаттар келеді. Ішінде мәліметтер жазылған сол мәліметтер арқылы фигураны тауып, зерттейді, достарымен бөліседі. формула бойынша геометриялық фигуралар туралы мәліметтер айтады.( , S=ab, S= *h)

    Оқулықпен жұмыс.№7

    1 топ: Трапецияның табандары 36 см және 12 см. Оның ұзындығы 7 см болатын бүйір қабырғасы бір табанымен 1500 бұрыш жасайды. Трапецияның ауданын табыңдар.

    Бер: АВСД - трапеция

    ВС =12; AD=36; AB=7; <B=1500

    Т/К: S=?

    Шешуі:  <HBA= (1500 - 900) = 600, <BAH=300. BH=AB/2=7/2=3.5

    S= Ж: 84см2


    2топ: №9 Тікбұрышты трапецияның табандары 3 см және 1 см, үлкен бүйір қабырғасымен 450 бұрыш жасайды. Оның ауданын табыңдар

    Бер: ABCD – тікбұрышты трапеция

    DC=1 cм, АВ=3 см, <СВА=450

    Т/К: S=?

    Шешуі: <BCO=450 олай болса, СО=ОВ=2 см , S= Ж: 4 см2


    3 топ: №10 Трапецияның орта сызығы 10 см, бүйір қабырғасы 6 см және ол бір табанымен 1500 бұрыш жасайды. Оның ауданын табыңдар.

    Бер: ABCD – трапеция

    <С=1500 , CB= 6 cм, L= 10см

    Т/К: S=?

    Шешуі: <BCO=450, <CВO=300 СО=3см; S=L*H=10*3=30 Ж: 30 см2





    Жұптық жұмыс. «Құлып пен кілт» әдісі арқылы жұптастырып аламын(құлыпта формула жазылады, кілтте геометриялық фигураның атауы жазылады сәйкестендіріп бір- бірімен жұптасады.)

    Теореманы жалғастыр.(Теоремалары беремін жалғасын табу керек)

    -Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының...(қосындысы 1800 тең)

    -Трапецияның орта сызығы...(табандарының қосындысының жартысына тең)

    -теңбүйірлі трапецияның ...(табанындағы бұрыштары тең)

    - теңбүйірлі трапецияның ...(диагональдары тең)

    дайын – жауап үлгісі арқылы тексеремін

    Жеке жұмыс.

    №1.«Хан- Шатыр» ойын – сауық орталығының бірінші қабатында тең бүйірлі екі трапеция (ABCD және ЕКLМ). Алғашқы трапецияның табандары АD=13 м , ВС= 14.8 м және биіктігі h=6 м. Ал екінші трапецияның табандары ЕМ=7.8, және KL= 4.3 м, биіктігі H=13 м. Павильонның ауданын табыңыз.

    S1=

    S=

    S= S1 +S2 =83,4+78,65=162,05≈162 см2

    №2. Трапецияның биіктігі 16 см, ауданы 400 см2. Трапецияның орта сызығының ұзындығын табыңыз.

    S=L*h

    400= 16L

    L=25 см


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Көңіл күйлерін бір сөзбен жеткізеді.

    3. Сынып оқушылары топқа бөлінеді.




    Оқушылар сұрақтарға, үй тапсырмасына жауап береді. Мысалдар келтіреді.





    .








    Есептің шешімін іздейді.








    Дәптерге күннің ретін жазып, сабақтың тақырыбын жазады.

    Сабақтың мақсатымен танысады.



    Тапсырманы топта талқылап, оқушылар тақтада талдайды. Қалған топтар тексереді.

    Есепті шығарып, тақтада орындайды. Дәптерге жазады





























    «Құлып пен кілт» әдісі бойынша сәйкестендіру тапсырмалары арқылы жұптасып алады. Теоремалардың жалғасын жазады.

    Дайын жауап үлгісі арқылы тексереді.









    ҚБ тапсырмасын орындайды.













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 8 сынып
    26.02.2024
    412
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жазира Ерекешова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации