Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ 8 сынып геометрия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№82 орта мектеп КММ
Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары
Бөлімі: |
Аудан *1.2 Сандармен әрекет ету |
Педагогтің аты-жөні: |
Ерекешова Жазира |
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары *Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; *8.1.2.20 ондық бөлшектерді қосу мен алуды орындау |
Сабақтың мақсаты: |
Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың, трапецияның аудандарының формулаларын есептер шығаруда қолданады * ондық бөлшектерді қосу мен алуды біледі |
Құндылықтар: |
Сыни және креативті ойлай білуге, жаңаны тануға құштар болуға баулиды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 7 мин. . Сабақтың ортасы 15 мин 6 мин 10 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. 2.Сыныпта бір сөзбен көңіл күйлерін сұрау арқылы жағымды ахуал тудырамын 3.Сынып оқушыларын топқа бөлу Топқа бөлу: сыйлықтар тарату арқылы топқа бөлемін(сыйлықтың ішінде геометриялық фигуралар болады) І топ - Трапеция ІІ топ - Үшбұрыштар ІІІ топ - Төртбұрыштар 3.Үй жұмысын тексеру. «Кездейсоқ таңдау» әдісі. Геометриялық фигураларды пайдаланып, сурет салу және оның аудандарын табу. (таратылған фигураның артында белгі соғылып , сол белгісі бар оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.) Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.
ІІ. ҰЖ. Ой қозғау. (PISA тапсырмасы) Өлшемі 1 см х 1 см болатын тор көз қағазда үшбұрыш бейнеленген осы үшбұрыштың ауданын см2 арқылы тап. Шешімі: Жауабы:12 Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.. Бағалау парағын тарату.(«Телефон» әдісі) ІІ. Жаңа сабақ. ТЖ: «Хат қоржын» әдісі.жасанды интелект (А.Жұмаділдаев, 9 айға 9 іс – шара жобасы бойынша) арқылы үш топқа хаттар келеді. Ішінде мәліметтер жазылған сол мәліметтер арқылы фигураны тауып, зерттейді, достарымен бөліседі. формула бойынша геометриялық фигуралар туралы мәліметтер айтады.( , S=ab, S= *h) Оқулықпен жұмыс.№7 1 топ: Трапецияның табандары 36 см және 12 см. Оның ұзындығы 7 см болатын бүйір қабырғасы бір табанымен 1500 бұрыш жасайды. Трапецияның ауданын табыңдар. Бер: АВСД - трапеция ВС =12; AD=36; AB=7; <B=1500 Т/К: S=? Шешуі: <HBA= (1500 - 900) = 600, <BAH=300. BH=AB/2=7/2=3.5 S= Ж: 84см2 2топ: №9 Тікбұрышты трапецияның табандары 3 см және 1 см, үлкен бүйір қабырғасымен 450 бұрыш жасайды. Оның ауданын табыңдар Бер: ABCD – тікбұрышты трапеция DC=1 cм, АВ=3 см, <СВА=450 Т/К: S=? Шешуі: <BCO=450 олай болса, СО=ОВ=2 см , S= Ж: 4 см2
3 топ: №10 Трапецияның орта сызығы 10 см, бүйір қабырғасы 6 см және ол бір табанымен 1500 бұрыш жасайды. Оның ауданын табыңдар. Бер: ABCD – трапеция <С=1500 , CB= 6 cм, L= 10см Т/К: S=? Шешуі: <BCO=450, <CВO=300 СО=3см; S=L*H=10*3=30 Ж: 30 см2
Жұптық жұмыс. «Құлып пен кілт» әдісі арқылы жұптастырып аламын(құлыпта формула жазылады, кілтте геометриялық фигураның атауы жазылады сәйкестендіріп бір- бірімен жұптасады.)
Теореманы жалғастыр.(Теоремалары беремін жалғасын табу керек) -Үшбұрыштардың ішкі бұрыштарының...(қосындысы 1800 тең) -Трапецияның орта сызығы...(табандарының қосындысының жартысына тең) -теңбүйірлі трапецияның ...(табанындағы бұрыштары тең) - теңбүйірлі трапецияның ...(диагональдары тең) дайын – жауап үлгісі арқылы тексеремін Жеке жұмыс. №1.«Хан- Шатыр» ойын – сауық орталығының бірінші қабатында тең бүйірлі екі трапеция (ABCD және ЕКLМ). Алғашқы трапецияның табандары АD=13 м , ВС= 14.8 м және биіктігі h=6 м. Ал екінші трапецияның табандары ЕМ=7.8, және KL= 4.3 м, биіктігі H=13 м. Павильонның ауданын табыңыз. S1= S= S= S1 +S2 =83,4+78,65=162,05≈162 см2 №2. Трапецияның биіктігі 16 см, ауданы 400 см2. Трапецияның орта сызығының ұзындығын табыңыз. S=L*h 400= 16L L=25 см |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Көңіл күйлерін бір сөзбен жеткізеді. 3. Сынып оқушылары топқа бөлінеді. Оқушылар сұрақтарға, үй тапсырмасына жауап береді. Мысалдар келтіреді. . Есептің шешімін іздейді. Дәптерге күннің ретін жазып, сабақтың тақырыбын жазады. Сабақтың мақсатымен танысады. Тапсырманы топта талқылап, оқушылар тақтада талдайды. Қалған топтар тексереді. Есепті шығарып, тақтада орындайды. Дәптерге жазады «Құлып пен кілт» әдісі бойынша сәйкестендіру тапсырмалары арқылы жұптасып алады. Теоремалардың жалғасын жазады. Дайын жауап үлгісі арқылы тексереді. ҚБ тапсырмасын орындайды. 700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |