Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
АШЫҚ САБАҚ 8КЛ аЛГЕБРА
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
8.3С Статистика элементтері |
||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда |
Жумаканова Ж.Е |
||
Күні: |
28.02.23ж |
||
Пән/Сынып: |
Алгебра, 8 К сынып. |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы |
||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.3.3.2жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру; |
||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар:
|
Сабақтың барысы
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы тақырыптарын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру; |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. |
|
Оқулық |
||||||||||||||||||||||||||
10мин |
Негізгі бөлім |
Тапсырма: Орманды алқапта 59 қайын бар. Олардың биіктіктері жақын метрге дейін жуықталып, кестеге толтырылған:
(а) Оқушы гистограмманы салды: Оқушының гистограмманы салуында қателерді табыңыз? Бұл тапсырманы орындауға оқушыларға уақыт беріледі. Бұл сызылған гистограмманың әрбір қателері бүкіл сыныппен талданады. Жалпы бұл гистограмманы салуда 3 қате бар, олар:
|
Сұрақтарға жауап береді.
1-қате:бағандар арасы бос болмауы тиіс; 2-қате:интервалдар шекаралары дұрыс анықталмаған,дұрысы: [4,5; 9,5), [9,5;12,5), [12,5;15,5), [15,5;18,5), [18,5;28,5), өйткені қайын биіктігі үзіліссіз шама, ол 5-9м болса, ол жуықтаумен алынғандықтан [4,5;9,5) болады. 3-қате:Бұл интервалдық қатар және осы қатар интервалдары әр түрлі болғандықтан ортината осі жиіліктермен емес, жиілік тығыздығы болуы тиіс.
|
Дескриптор: -Жиілік кестесін дұрыс құрады; -Жиілік алқабын дұрыс салады; -Жиіліктердің интервалдық кестесін дұрыс құрады; -Жиілік гистограммасын құрады.
|
Интернет ресурстары |
||||||||||||||||||||||||||
25 мин |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырмалар. №1. мектептегі оқушылардың саны туралы ақпарат берілген. Таңдаманың интервалдық кестесін құрыңдар, жинақталған жиілігін табыңыз,гистограммасын салыңыз, 19-20, 21-22, 23-24, 25-26, 27-28 интервалдарын алыңыз.
№1 Жасөспірімдер жасаған телефон қоңырауларының санын зерттеу үшін, сегізінші сынып оқитын 50 оқушыдан сұхбат алынды. «Сен кеше қанша қонырау шалдың?» сұрағына мына жауаптарды алдық:
Берілген кесте бойынша жинақталған жиілігін тауып, жиілік алқабын салыңыз. |
Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.
Қосымша тапсырма: Сыныптастарынның бойының ұзындықтарын жазыңдар. Мәліметтер бойынша варициялық қатар жазыңдар, вариациялық қатарды интервалдарға бөліңдер; жиіліктің интервалдық кестесін құрастырыңдар және гистограмманы салыңдар.
|
Дескриптор: -Жиілік кестесін дұрыс құрады; -Жиілік алқабын дұрыс салады; -Жиіліктердің интервалдық кестесін дұрыс құрады; -Жиілік гистограммасын құрады.
Дескриптор: Білім алушы
|
Интернет ресурстары.
|
||||||||||||||||||||||||||
Қосымша тапсырма оқулықпен жұмыс |
|
№1. Сыртқы жиынтық бағалау тапсырудың алдында оқушылар бір емтиханды өздері таңдаған пән бойынша тапсыруы керек. Таңдау физика, химия, биология және информатика пәндері арасында өтеді. Оқушылардың қай пәнді таңдайтыны туралы сауалнама өткізіліп, 50 оқушыдан алынған жауап қорытындысы мынадай болды: (ф – физика, х – химия, б – биология, и – информатика) ф, б, ф, ф, х, х, ф, и, ф, и, х, и, и, б, б, и, ф, х, ф, х, ф, х, ф, ф, х, ф, х, ф, и, ф, ф, х, ф, ф, х, ф, х, ф, х, х, ф, х, и ф, ф, ф, б, б, х, и. - Жиіліктер кестесін құрыңдар
Дескриптор: Білім алушы
|
Дескриптор: - Жиіліктер кестесін құрады;
|
Парақша |
|||||||||||||||||||||||||||
5 мин |
|
Бүгінгі сабақта: - жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы береді.
Рефлексия
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау. Үйге тапсырма. Жаңа тақырыпты оқу сұрақтарға жауап беру. Бағалау. |
Кері байланыс |
|