Алматы қаласы
Әуезов ауданы
№ 104жалпы білім беретін мектеп
Тарих пәнінің мұғалімі:
Қопабаева Эльмира Оралбекқызы
Қазақстан тарихы, 9 Г сынып. Ашық сабақ
|
Сабақтың тақырыбы: Тың игеру жылдарындағы Қазақстан Оқу мақсаты: 9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп- салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру. Бағалау критерийі: Тың жерлерді игерудің экономикалық нәтижелерін анықтайды. Тың жерлерді игерідің демографиялық салдарын сипаттайды. Саралап оқыту тапсырмалары Ұйымдастыру :Амандасу,оқушыларды түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау « Елші» тәсілі бойынша оқушы үйге берілген тапсырмаларды түсінгенін баяндап береді Сұрақ қою арқылы топтан сұрау. Жаңа сабақ Сабаққа назарын аудару. Сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақта Қазақстандағы тың игеру эпопеясымен танысамыз; Хрущевтік кезеңде ауылшаруашылығында орын алған өзгерістерді бағалаймыз; Зерттеу сұрағы: Қазақ КСР-індегі тың эпопиясының нәтижелері мен салдарларын қандай? Сабақ барысы Жасалған реформалар аграрлық саланы дамытудың орнына, көбінесе үлкен қиындықтарға алып келді. Ауыл шаруашылығымен қазақ халқы тығыз байланысты екені белгілі. Сондықтан қазақ халқының басым бөлігі ауылдарда тұрғандықтан реформалардың зардабы бірінші кезекте қазақтарға тиді. Ауыл шаруашылығындағы тәжірибелер 1950 жылдары өз жалғасын тапты.. Тың және тыңайған жерлерді игерудің үлкен зардаптары да болды. Билік басындағылар ғалымдардың пікірімен санаспады. Тың игерудің рухани және демографиялық зардаптары да зор болдыТың игеру 1964 жылға дейін жалғасты. Оның негізгі нәтижесі: сол уақыттан осы кезге дейін Қазақстан халқын нанмен қамтамасыз ету мәселесі шешілді. Сонымен бірге, Қазақстан астықты шет елдерге экспорттаушы елге айналды.
Тәжірибе 1-тапсырма. Кескін картаға тың игерілген обылыстарды жазады
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру Бағалау критерийлерін ұсыну Дескриптор: Білім алушы 1.Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 2. Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 3. Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 4. Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 5 Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 6. Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді.
2-тапсырма. Болған оқиғаларды жылдармен сәйкестендіру.
|
||||||||||||||||
|
Дескриптор: Білім алушы. Болған оқиғаларды жылдармен сәйкестендіреді 3. Тапсырма. «Тарихи диктант әдісі»
1. Тың игеру науқанында республиканың ұлттық-демографиялық ерекшеліктері .................... 2. Жергілікті халықтың ғұрпына, дәстүріне, мәдени ескерткішіне ............... орын алды. 3. Шеттен келгендердің Қазақстан қалаларын жайлап алу жағдайы тек солтүстік өңірлерде ғана емес, ......................... және өзге қалалардың кәсіпорындары да осылай істеді. 4. Ақмола қаласының аты ...........деп өзгертілді. 5. Демографиялық ахуалдың ............................ қазақ тілі мен мәдениетін ауыр жағдайға ұшыратты. 6. Қазақ мектептерінің саны ................ Дескриптор: Білім алушы
«Тарихи диктант әдісі» бойынша берілген мәтінді толықтырады.
Сабақты қорытындылау.Бағалау. Сабақтан не үйрендім? Не білдім?Нені білгім келеді? Кері байланыс Үйге тапсырмасы: Тың жерлерді игерудің экономикалық, экологиялық демографиялық салдары. қосымша мәліметтер жинау .
|


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 9 сынып
Ашық сабақ 9 сынып
Алматы қаласы
Әуезов ауданы
№ 104жалпы білім беретін мектеп
Тарих пәнінің мұғалімі:
Қопабаева Эльмира Оралбекқызы
Қазақстан тарихы, 9 Г сынып. Ашық сабақ
|
Сабақтың тақырыбы: Тың игеру жылдарындағы Қазақстан Оқу мақсаты: 9.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себеп- салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау; 9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын алған өзгерістерге баға беру. Бағалау критерийі: Тың жерлерді игерудің экономикалық нәтижелерін анықтайды. Тың жерлерді игерідің демографиялық салдарын сипаттайды. Саралап оқыту тапсырмалары Ұйымдастыру :Амандасу,оқушыларды түгендеу. Оқушыларды топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау « Елші» тәсілі бойынша оқушы үйге берілген тапсырмаларды түсінгенін баяндап береді Сұрақ қою арқылы топтан сұрау. Жаңа сабақ Сабаққа назарын аудару. Сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстыру Бүгінгі сабақта Қазақстандағы тың игеру эпопеясымен танысамыз; Хрущевтік кезеңде ауылшаруашылығында орын алған өзгерістерді бағалаймыз; Зерттеу сұрағы: Қазақ КСР-індегі тың эпопиясының нәтижелері мен салдарларын қандай? Сабақ барысы Жасалған реформалар аграрлық саланы дамытудың орнына, көбінесе үлкен қиындықтарға алып келді. Ауыл шаруашылығымен қазақ халқы тығыз байланысты екені белгілі. Сондықтан қазақ халқының басым бөлігі ауылдарда тұрғандықтан реформалардың зардабы бірінші кезекте қазақтарға тиді. Ауыл шаруашылығындағы тәжірибелер 1950 жылдары өз жалғасын тапты.. Тың және тыңайған жерлерді игерудің үлкен зардаптары да болды. Билік басындағылар ғалымдардың пікірімен санаспады. Тың игерудің рухани және демографиялық зардаптары да зор болдыТың игеру 1964 жылға дейін жалғасты. Оның негізгі нәтижесі: сол уақыттан осы кезге дейін Қазақстан халқын нанмен қамтамасыз ету мәселесі шешілді. Сонымен бірге, Қазақстан астықты шет елдерге экспорттаушы елге айналды.
Тәжірибе 1-тапсырма. Кескін картаға тың игерілген обылыстарды жазады
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру Бағалау критерийлерін ұсыну Дескриптор: Білім алушы 1.Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 2. Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 3. Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 4. Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 5 Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді. 6. Тың игерілген обылысты кескін картаға түсіреді.
2-тапсырма. Болған оқиғаларды жылдармен сәйкестендіру.
|
||||||||||||||||
|
Дескриптор: Білім алушы. Болған оқиғаларды жылдармен сәйкестендіреді 3. Тапсырма. «Тарихи диктант әдісі»
1. Тың игеру науқанында республиканың ұлттық-демографиялық ерекшеліктері .................... 2. Жергілікті халықтың ғұрпына, дәстүріне, мәдени ескерткішіне ............... орын алды. 3. Шеттен келгендердің Қазақстан қалаларын жайлап алу жағдайы тек солтүстік өңірлерде ғана емес, ......................... және өзге қалалардың кәсіпорындары да осылай істеді. 4. Ақмола қаласының аты ...........деп өзгертілді. 5. Демографиялық ахуалдың ............................ қазақ тілі мен мәдениетін ауыр жағдайға ұшыратты. 6. Қазақ мектептерінің саны ................ Дескриптор: Білім алушы
«Тарихи диктант әдісі» бойынша берілген мәтінді толықтырады.
Сабақты қорытындылау.Бағалау. Сабақтан не үйрендім? Не білдім?Нені білгім келеді? Кері байланыс Үйге тапсырмасы: Тың жерлерді игерудің экономикалық, экологиялық демографиялық салдары. қосымша мәліметтер жинау .
|


шағым қалдыра аласыз















