Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2 А Тізбектер |
Мектеп: №33 ҚОЖББМ |
Пән мұғалімі |
Курманалина Л.Е. |
Күні |
24.11.2022 |
Сыныбы: 9 «В» |
Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің қосындысының мәнін есептеу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.3.5 арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы. 10 мин. |
I.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру. Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe деген доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa «Барабан» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын. Кездейсоқ бөлу арқылы 3 топқa бөлeмін: Әр топтан топ басшысы сайланады және топ басшы сабақтың әр кезеңінде топ мүшелерін бағалап отырады. II. Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады. «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. №383 а) Берілгені ә) Берілгені |
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Түрлі түсті қима қағаздар
ДК экраны |
Сабақтың ортасы «Ой қозғау» әдісі. 3 мин. |
ІІІ. Өткен сабақты қайталау «Ой қозғау» әдісі арқылы арифметикалық прогрессия формуларды сәйкестендіреді. |
Мақсаты: - жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту; - өткен сабақты қайталау. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: - формулаларды сәйкестендіреді. Топ басшы бағалайды |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы. 9 сынып, Алгебра оқулығы
|
Топтық жұмыс. 10 мин. |
Топтық жұмыс Қаралып жатқан материалды күрделендіру үшін оқушыларды алдын-ала топтарға біріктіріп, тапсырмалар ұсынамын. І топ Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 650-ге тең.Ал айырымы 50-ге тең.Алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар Берілгені: Табу керек: Шешуі: ІІ топ Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 5-ке тең.Ал айырымы 22-ге тең.Алғашқы он екі мүшесінің қосындысын табыңдар Берілгені: а1=5 Т/к Sn Шешуі ІІІ топ Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 16,5-ке тең.Ал айырымы 1,5-ке тең.Алғашқы он екі мүшесінің қосындысын табыңдар Берілгені: а1=16,5
Т/к Sn Шешуі
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. . Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды. Есептің жауабын QR код арқылы тексеріп,тақтаға қорғайды. І топ ІІ топ ІІІ топ |
Дескриптор: Білім алушы
Бағалау: Топ басшысы бағалайды |
Қима қағаздар, 9 сынып, Алгебра оқулығы, оқу құралдары, ұялы телефон |
Сергіту сәті 3 мин |
Математикалық би |
Оқушылар математикалық биді билейді Мақсаты: Сергіп алу |
Белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
ДК экраны |
||
Жеке жұмыс 10 мин. |
Жеке жұмыс «World wall» бағдарламасы арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасын ұсынамын:
Тізбектің келесі үш мүшесін жазыңыз: ?) 4; 6; 2; 12; 18; 14; … ?) 6; 8; 17; 22; 26; 37; 48; … ?) 1; 3 4 ; 4 6 ; 5 8 ; 6 10 ; . ..
2-тапсырма Арифметикалық прогрессия an 2n 1 жалпы формуласымен берілген. Арифметикалық прогрессияның алғашқы төрт мүшесі мен жиырмасыншы мүшесін табыңыз.
3-тапсырма Жартас шетіндегі ағаш сынып, төмен орға құлады. Алғашқы секундта еркін түсу үдеумен 3,2 метрге құласа, келесі әрбір секундта 2 метрге артық төмен ұшты. Ағаш 15 секундта ордың түбіне түсті. Ағаштың әрбір секундта құлаған ара қашықтығы қандай прогрессияны анықтайды? Ордың тереңдігі қандай? |
Берілген тапсыманы жеке орындайды. Мақсаты: Берілген тапсырмаларды өз бетінше орындап, деңгейі анықталады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор:№1 Білім алушы
Дескриптор: №2 Білім алушы
Дескриптор: №3 Білім алушы
Бағалау: «World wall» бағдарламасы |
Қима қағаздар ДК экраны 9-сынып оқулығы. .
|
||
Сабақтың соңы Рефлексия Бағалау Үй жұмысы 4 мин. |
Рефлексия «Блоб ағашы» әдісі арқылы кері байланысты ұсынамын. Үй жұмысы №408,119 бет |
«Блоб ағашы» әдісі арқылы кері байланыс жүргізіледі.. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Бағалау: Топ басшысына бағалау парағы ұсынылады.10 баллдық жүйемен бағалайды.Қорытынды бағаны мұғалім қояды. Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны |
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
10 баллдык жүйе бойынша бағалау |
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
Бағалау парағы
Топ басшының аты-жөні:_______________________________________________
№ |
Топ мүшелері |
Үй тапсырмасы |
«Ой қозғау» |
Топтық жұмыс |
Жеке жұмыс |
Қорытынды баға |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз