Материалдар / Ашық сабақ . 10 сынып Физика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ . 10 сынып Физика

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ физика 10 сынып Қазіргі замандағы физиканың рөлі . Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2021
1638
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі:

10.1.А Кіріспе

Мектеп:

Абай атындағы

90 мектеп

Күні:

5.09.2021

Мұғалімнің аты-жөні:

Аязбай Әйгерім

Сынып:

10 сынып

Қатысқандардың саны:

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазіргі замандағы физиканың рөлі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.1.1.1 - қазіргі замандағы физиканың ролі туралы тұжырым жасау және өз ойын дәйектеу.

Сабақ мақсаттары

Физиканың адам өміріндегі ролін бағалау және түсіне білу.

Бағалау критерийлері

  • Қазіргі замандағы физиканың ролі туралы біледі;

  • Өз ойын тиянақты түрде жеткізе алады.

Құндылықтарды дарыту

Ғылымның адам өміріндегі пайдасы мен зияны туралы пікір айту.

Жаһандық азаматтықты тәрбиелеу

Ғылымның адам өміріндегі пайдасы мен зияны туралы пікір айту, әлемнің дамуында физиканың қандай ролі бар екендігін білу.

АКТ қолдану дағдылары

Презентация


Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану, география

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған әрекеттері


Ресурстар

Сабақтың басы.

5мин


















Сабақтың ортасы.

20 мин


















10 мин




















Сабақтың соңы

3 мин

Оқушылармен амандасу, қатыспағандарды белгілеу.

Миға шабуыл:

Видео қарау және оқушылармен талқылау жасай отырып, келесі сұрақтарға жауап алу:

  • ХХ ғасырдың ғылыми техникалық революциясы деген не екендігін білесіңдер ме?

  • Қандай жаңалықтар физика пәніне қатысты болды?

  • Видеода көрсетілген ХХІ ғасыр жағалықтарымен танысып өттік, бұлардың қайсысы физикаға қатысты болып табылады?

Мұғалім: «Байқап отырғандарыңдай ғылым мен өркениеттің дамуы физикамен тығыз байланысты болып келеді. Ал енді, біз сендермен осы тұрғыда біраз мәлімет жинап, басқалармен бөлісіп, тақырыпты тереңірек аша түсейік»


Топтық жұмыс жасау.

Оқушыларды топқа бөле отырып, төмендегі тақырыптар бойынша презентация дайындауға жетелеу.

Ескерту: қажетті материалды мұғалім өзі алдын ала дайындап беруіне болады, алайда оқушылар өздері ғаламтор желісінен іздеген тиімді болады.

Тақырыптар:

  • Физика және компьютер

  • Физика және космонавтика

  • Физика жәнеғылыми техника

  • Өңдіріс пен ауылшаруашылығындағыфизика.

  • Физикаданнобельсыйлықтары

Презентацияны бағалау критерийлері:

  • Мазмұны.

  • Қолжетімділігі.

  • Рәсімделуі.

  • Қорғау.

Презентацияларды қорғау:

Әрбір топқа жұмыстарын қорғау үшін 2 минут уақыт беріледі. Басқа топ оқушылары келесі кесте бойынша бағалайды.

топ

Мазмұны

Қолжетімділігі

Рәсімделуі

Қорғау

барлығы

1






2






3






4






5






Егер критерий:

  • толық ашылса 2 б;

  • жартылай ашылса 1 б;

  • мүлде ашылмаса 0 б.


Рефлексия

- жаңа не білдім, не үйрендім.
- не түсініксіз болып қалды.
- әлі де нені білгім келеді деген сұрақтарға оқушылар жауап беру қажет.

Презентация





















































Стикерлер

Үй жұмысы

2 мин

«Қазіргі замандағы физиканың ролі» тақырыбы бойынша шағын видео жасап келу

Ескерту: тапсырманы топтарға беруге болады.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жос-парлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың мате-риалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіп-сіздік техникасының сақталуы




Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!