Қысқа мерзімді жоспар
бөлімі: Кіріспе
|
Абай атындағы
№
90 орта мектеп
|
Күні:
2.09.2020
|
Мұғалімнің аты-жөні: Аязбай
Әйгерім .
|
Сынып:
10
|
Қатысқандар саны: 15
|
Қатыспағандар
саны: -
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қазіргі замандағы физиканың
рөлі
|
Осы
сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
10.1.1.1 - қазіргі замандағы
физиканың рөлі туралы пікір айту және өз ойын
дәйектеу;
|
Сабақ
мақсаттары
|
|
Бағалау
критерийлері
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге
қатысты лексика мен терминология:
Қазақша
|
Русский
|
English
|
Балама
энергия
|
Альтернативная
энергия
|
alternative
energy
|
Техника
|
Техника
|
Equipment
|
Технология
|
Технология
|
Technology
|
Инновация
|
Инновация
|
Innovation
|
Диалог
құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы
тіркестері:
Қазіргі кездегі ...
дамуына, физиканың заңдылықтары ...
қолданылады.
Балама энергия көздері
... энергия түрленуі, Энергияның сақталу заңы ... іштен жану
қозғалтқыштары ...
|
Құндылықтарды дарыту
|
Сыныпта жұмыс жасағанда
ынтымақтастық атмосферасын қадағалау;
Оқушылар өз пікірін
білдіргенде ашықтықты ескеріп барлық оқушы пікірлерін
тыңдау;
Еңбек және шығармашылық
нәтижесінде мақсатқа жететінімізді еске салу; Мектептегі тақырыпқа
сай іздену қажеттігін, өмір бойы білім алу керектігін
білу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Тақырып бойынша тапсырмаларды
орындау кезінде география пәнімен кіріктіріледі
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интербелсенді тақтамен жұмыс.
Презентация
|
Бастапқы білім
|
9 сыныпта алынған оқу
материалдары
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
10минут
|
Ұйымдастыру
Сергіту
сәті: Алыңғы сынып тақырыптарын
еске түсіру мақсатында фронтальді сұрақтар арқылы тексеру (Ыстық
орындық немесе алтын тәж әдісі арқылы):
1. Физика нені
зерттейді?
2. Физиканың неше бөлімі
бар?
3. Механиканың нені
зерттейді?
4. Балама энергия көздерін
атаңыз?
5. Энергияның сақталу заңына
мысалдар келтіріңіз.
6. Ньютон заңдары
атаңыз.
7. Өріс дегеніміз
не?
8. Техниканың дамуы не үшін
қажет?
|
Стикерлер
|
Сабақтың
ортасы
25мин
|
Топтық жұмыс
Оқушыларды смайликтердегі
эмоция негізінде топтастыру.
Оқушыларға берілген
тапсырмалар бойынша постер жасайды
1 топ
Техниканың дамуындағы
физиканың ролі
2 топ
Балама энергия
көздері
3 топ
Энергияның сақталуы қазіргі
замандағы техниканың дамуына әсері
4 топ
Жасанды
интеллект қоғамға қандай мүмкіндіктер
береді?
Тапсырма
дискрипторлары
-
Берілген тақырып бойынша жасалған постерде
баяндалады
-
Кемінде 3-4 мысал келтіреді
-
Өздеріне берілген тақырыптарға келтірген дәйектерді
құндылығы
Сыныппен диалогка түсу,
қорытындылау. «Қазақстан республикасының
дамуына техника мен жасанды интеллекттің маңызы
қандай?»
|
презентация
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Үйге тапсырма:
Эссе «Қазіргі замандағы
физиканың ролі»
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
- Білемін
- Білдім
- Білгім
келеді
|
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру
деңгейін қалай
тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Саралап оқытудың жеделдету
және криативті ойлау принциптері қолданылады.
|
Өзінің
өтілген тақырып бойынша кемінде 3-4 мысал келтіре
алады.
Қорытынды
бағаны мұғалім қояды.
Кері
байланыс:
БББ
|
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
Акт мен жұмыс жасағанда
қауіпсіздік ережесін сақтауы
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|