Материалдар / Ашық сабақ . "Чч дыбысы мен әрпі" 1 сынып

Ашық сабақ . "Чч дыбысы мен әрпі" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша өтілген ашық сабақ. Әріптестерге көмек ретінде ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1290
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:10.03.2017Сынып: 1 «Ә» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыОйын ережесін құра аламын. Ч дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріБағалау критерийлеріБілім алушы Әріптерді таниды және ажыратады. Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. Тыңдалған мәтіннің кім/не туралы екенінанықтайды. Мәтіннің мазмұнын сурет арқылы көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікчемпион
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз./Б.Бөрiбаев/– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Бүгін барлығымыз осы сабақта спорттық сайыстарға қатысып, ұпайларды көп жинауымыз керек. Сабақ бастамас бұрын 3 топқа бөлінейік. Оқушылар суреттер арқылы үш топка бөлінеді.І топ БоксшыларІІ топ БалуандарІІІ топ Таэквондашылар-Ал олай болса, жарысты бастамас бұрын мен сендерге ойынның шартын түсіндіріп өтейн. Әр ойыннан жеңіске жеткен топтарға алтын, күміс , қола медалдар беріп отырамын. Жарыс соңында кай топ чемпион болғанын білеміз. Ол ұпайды біз қоржынымызға салып отырамыз. Әр қатардың аты жазылған қоржындар ілініп тұр. Ал сендердің ұпайларың мына медалдармен бағаланады.. Сондықтан сабаққа белсенді, тәртіпті қатысуымыз керек.



Шаттық шебері













Сабақтың ортасы8 минут



Қызығушылықты ояту. Слайдтан спортшы Серік Сапиевтің фотосын көрсету. -Балалар, мына суреттегі адамды танимыз ба? Ол кім? (Серік Сапиев) -Ол немен шұғылданады? (спортпен) -Қандай спорт түрімен шұғылданады? Қандай жетістігі бар?(білгендерін айтқызу) Әңгімелей отырып, ол туралы қысқаша мәлімет беру. Серік Сәпиев Қарағанды облысының тумасы. 11 жыл бойы боксты жанына серік еткен 28 жастағы Серік 2005,2007 жылы екі мәрте Әлем чемпионы, 2007, 2009 жылы Азия чемпионы , 2010 жылы Азия ойындарының чемпионы атанған. Лондон-2012: Қазақстан қоржынында 7-ші алтын, Серік Сәпиев - Олимпиада чемпионы. Қажымұхан деген атамыз бар күрестен әлем чемпионы атанған. Мұстафа Өзтүрік шығыс жекпе жегінің таэквандо түрінен 7дүркін әлем чемпионы. Бұларды біз бір сөзбен чемпиондар деп атаймыз.- -Тамаша! Балалар, енді осы чемпион деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? №1 Оқылым.Чек чемпион чемодан , почта «Күрес» Жұппен жұмыс . Әр жұп сөздерге дыбыстық талдау жасап бір – бірін тексереді .

Сөздердің сызбасын жасап дыбыстық талдау жасау .

№2 Ертегіні рөлге бөліп оқыңдар.Топ бойынша ой бөлісу.Шаян шынымен чемпион ба? Қайсысы чемпион?


Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Сергіту сәті1 минутӘліппе әні

Аяқталуы16 минут

















Қызықты тапсырма8 минут





3. «Қақпаға допты сал» ойыны «Бірлесіп жазу» әдісіІ топ. Әріптерді тап.

ІІ топ . Шашыраған сөздерді орнына жайғастыр .



ІІІ топ. Адасқан буындардан сөз құрайды .





4. Кім мәреге бірінші жетеді.

6. Дәптермен жұмыс. Ч ч әрпін көркем етіп жазу 5.Ойын “Бинго” (алдын – ала әзірленген “чек” бойынша ойналады)Ойынның мақсаты: балаларға еңбектің наны тәтті екенін түсіндіру, шапшаңдыққа үйрету. Сөйлеу қабілетін, тілін дамыту. Берілетін сұрақтар:
  • Дыбыстар нешеге бөлінеді?
  • Буын қандай дыбыс арқылы жасалады?
  • Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
  • Сенің есімің қандай дыбыстан басталады?
  • А дыбысына сөз ойла.
  • Сен қай ауылда тұрасың?
  • Б дыбысына сөз ойла.
  • Бәздің тіліміз қандай тіл?
  • П дыбысына сөз ойла.
  • Ащы сөзіне ұарама қарсы сөз ойла.
  • Чемпион сөзін буынға бөліп айт.
  • Екі дыбыстың қосарлануы арқылы жасалатын дыбыстар.
  • Х дыбысына сөз ойла.
  • Чемодан сөзін буынға бөліп айт.
  • Қ қандай дыбыс?
  • Қоян сөзінде неше дыбыс бар?
  • Біздің туымыздағы ою нені білдіреді?
  • Бүгін қандай күн?
  • Бір аптада неше күн бар ?
  • Қорытынды жеңізке жеткен топты анықтау.Марапаттау. Дескриптор Білім алушы берілген сөздерді оқиды; - сөзді кестедегі әріптердің арасынан табады және бояйды. - ертегі не туралы екенін анықтайды; ертегіге сәйкес суретті белгілейді; ертегі кейіпкерлерінің арасындағы диалогті ролге бөліп оқиды.






    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы2 минут

    Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

    Кеменің суреттері
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ