Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Әдіс-тәсілдер/тапсырма
|
Қалыптастырушы бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
|
Оқушылармен
амандасу,түгендеу
Шаттық
шеңбері
Oқyшылaр бір-бірімен
қолын қысып амандасып жақсы.
лебіздерін
бідіреді.
|
|
|
2
минут
|
Топтарға
біріктіру.
«Доллар, рубль,
теңге» әдісі
Мұғалім үш түрлі жасанды
ақшалардың қима қағаздарын оқушыларға таратады. Оқушылар мағынасына
байланысты қима қағаздарды
біріктіреді.
1 тoп « Доллар
»
2 тoп «Рубль
»
3 тoп
«Теңге»
|
|
Қима
қағаз
|
5
минут
|
Үй жұмысын
тексеру:
Шарты: « Wordwall» «Кротты
ұру» ойыны, анаграмма, викторина, сұрыптау кез келгенің таңдау
арқылы жауап беру.
|
ҚБ; Мұғалімнің ауызша
бағалауы
|
https://clck.ru/rgCWN
|
Сыныпен
жұмыс:
«Ақыл ой
» әдісі
Оқушылар суретті көру арқылы
жаңа сабақтың тақырыбын табады.
|
-
Суретке қарап өз ойларынды
айтындар?
-
Суреттегі жазулар нені
білдіреді?
-
Қандай танымал әлеуметтік
желілерді білесіңдер?
|
с лайд
1
|
Жаңа
сабақ.
15
минут
|
Мұғалім жаңа сабақты
түсіндіреді. Видео көрсету.
Бағалау
критерийі: Startup-ты іске қосу қадамдарын
түсіндіреді
Топтық
жұмыс
«А,B,C» әдісі – топпен
жұмыс.
А — сұрақ
қояды.
В — жауап
береді. С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық
болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ
қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы
қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды
береді.
1-топ: IT (Information
Teshnology) Стартап ұғымы
2-топ: IT стартаптың
жіктелуі
3-топ: IT стартаптың даму
кезеңдері
|
ҚБ:Топтық
бағалау.
Дескриптор:
-Стартап ұғымының жұмыс істеу
принципін айқындайды.
- IT стартаптың
жіктелуін біледі;
|
https://clck.ru/rgCLu
https://thepresentation.
ru/obrazovanie/oushylardy-ou-zhetstktern-kriterialdy-baalau
|
Сабақтың ортасы
6
минут
|
Тапсырма2. Жеке
жұмыс.
Бағалау критерийі: IT Startup- ты өнім
мен нарықтық ерекшеліктерінің жіктелуі мен айрмашылықтарын
ажыратады
«Сәйкестендіру
әдісі»
IT startap даму
кезендері.
Компьютер немесе телефон
арқылы
«Енгізу» кезеңі
(Pre-Seed stage)-
|
|
инвестордың қатысуымен,
өнімді нарыққа шығару. Өнім аналогтарынан артық болу
керек
|
Іске
қосу (Startup Stage)-
|
Идеаларды және оларды
жүзеге асыру әдістерін іздеу.
|
Өсуі (Growth
Stage)-
|
бизнес жоспарының
мақсаттарына жету, жана нарықтарды
игеру.
|
Кеңейту (Expansion
Stage)
|
Нарықтағы өнімге деген
сұраныс, жоспарланған нарық орнын
дамыту.
|
Шығу (Exit Stage)
|
Компанияның даму шыңына
жету. Инвесторлар өздерінің үлестерін ірі компанияларға
сатады.
|
|
ҚБ:Өзін-өзі бағалау
Дескриптор:
-
Енгізу кезеңін
анықтайды
-
Іске қосу, өсуі,кеңейту,
шығу бөлімдерін анықтайды.
-
Стартап даму кезендерін
салыстырады.
|
Слайд2
https://clck.ru/rgCKp
Компьютер
Телефон
|
«Ия», «Жоқ»
әдісі (сөйлеу тілінің бұзылыстары
бар балаларға арналған тапсырма)
Бағалау
критерийі: IT Startup ұғымын
анықтайды
Қазіргі таңда «стартап»
сөзі күнделікті өмірде сирек
кездеседі.
|
Ия
|
Жоқ
|
Стартап термині (ағылшын
тілінен Startup company, stsrtup-«бастауыш» деп
аталады.
|
|
|
Алғаш рет бұл терминді
1939 жылы Стенфорд институтының түлектері Дэвид Паккард пен Уильям
Хьюлетт кішігірім жобаның атауы ретінде
қолданған.
|
|
|
Әлеуметтік жобалардың
идеялары – әлеуметтік мәселелер, мәдени құндылықтар, білім беру
саласындағы шешімдер болып
табылмайды.
|
|
|
«Астана Hub» халықаралық
технопаркінде IT кәсіпкерлікті дамуыту үшін белсенді жұмыс
жүргізуде.
|
|
|
|
ҚБ: Мұғалімнің ауызша
бағалауы
Дескриптор: - бос орындарға «ия», «жоқ»
мәндерін дұрыс белгілеу.
-
Стартап сөзін күнделікті
өмірде қолдануын анықтайды
-
Стартап терминін аталуын
дұрыс белгілеуін жазады.
-
Стенфорд институтының
түлектері Дэвид Паккард пен Уильям Хьюлетт кішігірім жобаның атауын
анықтайды.
-
әлеуметтік мәселелер,
мәдени құндылықтар, білім беру саласындағы шешімдерін
көрсетеді.
-
«Астана Hub» халықаралық
технопаркінде IT кәсіпкерлікті дамуыту үшін белсенді жұмыс
жүргізілуін анықтайды.
|
Қима
қағаз
|
Сабақтың соңы
10
минут
|
Тапсырма3. Жеке
жұмыс.
Бағалау
критерийі: Қазақстандағы табысты - IT
Startup технологиялық онлайн ресурстарының материалдарын танысып
оны қолданады
Қазақстандық IT Startup
технологиялық онлайн ресурстарының материалдарымен танысып хабар
дайындайды.
|
ҚБ: Мұғалімнің ауызша
бағалауы
Дескриптор:
-
Қазақстандық стартаптарды
анықтайды
-
бизнес бағдарламасын
көрсетеді.
- стартапта тіркелу жолдарын
көрсетеді
|
Слайд3
https://clck.ru/rgBjm
|
|
|
|
|
Үй
тапсырмасы
1
минут
|
Қазақстандық ең үздік 10
стартапты анықтаңдар
|
|
Слайд4
|
Рефлексия
3 минут
|
Google формда сауалнамадан өту.
|
слайд
https://clck.ru/rgC5S
|