Сабақтың ортасы
10 минут
6 минут
6 минут
Сергіту сәті:
5 минут
5 минут
5 минут
|
Қызығушылығын ояту.«Сөзді тап» ойыны.Топтық
жұмыс.
Ж дыбысы мен әрпі бар сөздерді тауып оларды атап,
дыбыстық, буындық талдау жасап, сөйлемдер құрау.
Жіп, жапырақ, жолбарыс, жылан, жұмыртқа, жаңбыр,
жүзім, жол, жел, жарқанат, жастық, жәшік.
Критерийлер:
-
Берілген суреттегі Ж ж дыбысына қатысты сөздерді
табады.
-
Ж ж
дыбысы мен әрпіне байланысты сөздерді атап, дыбыстық, буындық
талдау жасайды.
-
Табылған сөздерге сөйлемдер
құрастырады.
Топтар бір-бірін от шашу әдісі арқылы
бағалайды
-Сонымен, балалар! Біз сендермен бүгінгі сауат
ашу пәнінен Ж ж дыбысымен әрпін өтіп, танысатын боламыз. Ж ж дыбысы
дауыссыз дыбысқа жатады. Ж ж дыбысын айтқан кезде, өкпеден шыққан
ауамыз белгілі бір кедергілерге ұшырайды. Ж ж дыбысы сөздің
басында, ортасында кездеседі.
1-тапсырма.Ұжымдық жұмыс. Оқулықпен жұмыс.
Оқы. Сөздерге дыбыстық, буындық талдау жасау,әр сөздің мағынасын
ашу. Сөйлем құрастыру.
Жаға Жасау Жақсы Жауын
Жаса Жасыл Жаман Жарыс
Жалау Жайлау Жылтыр Жарас
Жарайсыңдар!
«Ойлы болсаң озып көр» Жұптық
жұмыс
Мәтінді түсініп оқы:
Жарыс
Жарыс, жарыс. Жайлауда ат жарысы өтуде. Жанаттың
аты желден де жүйрік. Жарастың жорғасы мықты. Кім жарыс мәресіне
тез жетеді?
Енді осы оқыған «Жарыс» мәтіні бойынша жұптық
жұмыс жасап бірнеше сұраққа құрастырайық.
Сұрақтар:
-
Жарыс қай жерде өтуде?
-
Жарысқа кімдер қатысты?
-
Кім
жарыс мәресіне тез жетеді?
-
Мәтінде жиі қайталанып тұрған қандай дыбыс
бар?
-
Ж ж
дыбысы бар сөздерге буындық талдау жаса?
Жарайсыңдар!
Сергіту сәті:
Шаршасаңдар, балалар,
Қолдарыңды созыңдар.
Саусақтармен ойнаңдар,
Қолдарыңды сермеңдер.
Денелерiң шынықсын,
Саналарың тынықсын.
Дәптермен жұмыс: Ж ж дыбысы мен әрпінің
элементтерін ауада, дәптерге жазу.
Дәптерімізді ашайық.
Қолға қалам алайық,
Жазуымызды әдемі,
Маржандай қылып жазайық.
Қалыптастырушы бағалау:
2-тапсырма:«Ойлан-жұптас-бөліс»Жеке жұмыс.
Тапсырма:Берілген буындар бойынша жаңбыр тамшыларынан сөз
құрап,сол сөздің буынын, дауысты, дауыссыз дыбыстарын тауып ,
сызбасын сыз.
лау
жал жыл
жа
жол ға
сыл
рық
жу
тыр
а
жу зім
Бағалау критерийі:
1.Буындардан сөз құрап
жазу
2. Дыбыстық талдау жасау
Дескриптор:
1.Жаңбыр тамшыларынан сөз құрай
алады.
2.
Құраған сөздерін жазады
3.
Дауысты дыбыстарды ажыратады
4.
Дауыссыз дыбыстарды ажыратады
Осы
тапсырманың орындалу барысын кері байланыс арқылы жұппен жұмыс
жасап , дұрыс берілген жауаптары арқылы тапсырмаларын тексереді.
Мұғалім, оқушы кері байланыс арқылы қорытынды
жасайды.
3-тапсырма: «Жеке
жұмыс»
Қарамен берілген сөздердің мағынасын ажыратып,
мәнін ажыратқан сөздерге анықтама беріп, мысал келтіріп сөйлем
құрау.
Тұрма жай,
Қамыр жай.
Суға жуа-жуа,
Тазаланды жуа.
Көп мағыналы
сөздер:
Сөздің екі немесе одан да көп мағынаға ие болуын сөздің көп
мағыналылығы дейміз. Мысалы: бас –адамның, айуанның , жәндіктің
дене мүшесі.Таудың, бұлақтың басы. Бір нәрсені бас
қимыл-іс-әрекет.
Ж
арайсыңдар!
|
Сурет Ж ж дыбысына арналған
Ж ж дыбысы мен әрпінің баспа, жазбаша
түрі
Сауат ашу оқулығы
Сурет
Сауат ашу пәніне арналған жұмыс
дәптер
Ақ түсті парақтар
Көп
мағыналы сөздер, мысалдар
|
Саралау әдісіне арналған
тапсырма:
1-тапсырма.Сөздерге дыбыстық, буындық талдау
жасау,әр сөздің мағынасын ашу. Сөйлем
құрастыру.
3-тапсырма:Қарамен берілген көп мағыналы сөздерді
ажыратып, сол мәнін ажыратқан сөздерге анықтама беріп, мысал
келтіріп сөйлем құрау.
|
Мұғалім
бағалайды:
Мадақтау сөздері, смайликтер
арқылы
Топтар бір-бірін
бағалайды:
От шашу әдісі
Кері
байланыс:Кері байланыс картасын
толтыру
|
Табиғатқа шыққанда қауіпсіздік ережесін сақтау
ережелерін таныстыру.
|