Материалдар / Ашық сабақ " Наурыз" 7 сынып

Ашық сабақ " Наурыз" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңатырылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2018
631
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:02.03.18Сынып: 7 «А»Қатысқандар саны: 11Қатыспағандар саны:1
Сабақтың тақырыбыНаурыз –ұлыстың үлы күні
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)А2. Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана білу Ж5. Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер); оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану ТБ2. Жазба жұмыстарында ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Кеңес беру, ұсыныс жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолдана біледі.Көбі Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер); оқшау сөздерге қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады. Кейбірі. Жазба жұмыстарында ыңғайлас, қарсылықты, түсіндірмелі салалас құрмалас сөйлемдерді құрастырады.
Күтілетін нәтижеҚазақша ұлттық мерекеге қатысты жаңа сөздерді қатыстырып ,сөйлемдер құрайды,достармен наурыз туралы сөйлеседі,наурыз мейрамы туралы мәтін құрайды.
Жаңа сөздер:Ұлыс,теңелу,дәм тату,шығыс,татуласу
Сабақта қолданалатын материалдар:Интерактивті тақта,түрлі түсті суреттер,кестелер,слайдтар.
Оқыту әдістеріТүсіндіру,талдау,сұрақ-жауап, диаграмма , попс формуласы
Дерек сөздері:Әдістемелік құрал,дидактикалық материалдар,сөздік
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетОқушының іс-әрекет
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу











Өткенсабақты тексеру









1.Қызығушылықты ояту

Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен бірге шаттық шеңберің құрайдыҚуан шаттанКуан,шаттанКуанатын күн келді!Қайырлы таң!Қайырлы күн!Күліп шықты күн бүгін.!

-Наурыз мейрамы туралы не білесіңдер?-Наурыз мейрамында аналарымыз не пісіреді?-Қандай ұлттық ойын-сауықтар өтеді?-Наурызда қандай салт –дәстүр орындалады?-Наурызды тағы да қалай атауға болады?



Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру
Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, мұғалімнің сөздерін айтады











Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді





2.Мағынаны тануНаурыз мейрамы.2..Мәтіналды жұмыс А)Жазылым тыңдалым бойынша тапсырманы орындайды Дескриптор :1.Мәтінді мұқия тыңдайды2.Тест сұрақтарына жауап бередіБір-бірімізді тексереміз,бағалаймызОқылым 5-тапсырма «Попс формуласы» әдісі арқылы берілген мәтін бойынша жаңа сөздерді қолдану арқылы өмірмен байланыстырып, өз ойыңызды жеткізіңіз.Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » •Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » •Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » •Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ...» Жазылым Көп нүктенің орнына қыстырма сөздерді жазҚазақтар, рас, Наурыз мейрамын Ұлыстың ұлы күні деп атайды.Әлбетте,бір-біріне жақсы тілектер айтады.Сонымен,үйдегі үлкен кісілер жастарға бата береді.Сөйтіп,ренжіскен адамдар Наурызда бір-бірінен кешірім сұрайды.Адамдар, бағымызға қарай,өз отбасыларында Наурыз таңын қарсы алады. .Дескриптор1.Қыстырма сөздерді дұрыс жазады.2.Қыстырма сөздердің тыныс белгілерін дұрыс қояды Бір-бірімізді тексереміз,бағалаймызТыңдалым аудиожазбаны тыңдауЖазылым Тыңдалым бойынша тапсырманы орындау



Айтылым Жеке жұмысПопс формуласы



























Жазылым

3.Ой толғанысЖұптық жұмыс Оқулықтағы 8- тапсырманы орындайды Дескриптор: -тақырыптық диалог құрастырады; -айтылымда ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын қолданады.

Айтылым. Сұхбат дайындайды
4.Бекіту Сандар жасырған сұрақтарға жауап беру.1. число – вопрос 22 наурыздың ерекшелігі қандай?2- Наурыз сөзінің мағынасы қандай?3- Наурыз мейрамының білдіретін мағынасы қандай?4- Наурыз мерекесі қандай мейрам ?5-«Ұлыс »деген сөз қандай мағына береді?6-Наурыз мейрамды қалай тағы да атауға болады?7-Наурызда қандай салт –дәстүр орындалады?

Балалар сандар жасырған сұрақтарға жауап беру
5.Бағалау

Сен жарайсың Сенің мүнкіндігін онда да зорСенің жұмысымен мен қанағанаттанамынФормативтік бағалау
6.Үйге тапсырмаНаурыз мейрамы – бақыттың бастауы» тақырыбына эссе жазыңыз. Дескриптор: Тақырыпты өмірмен байланыстырадыЖазылымда қыстырма сөздерді пайдаланады.100 сөзді қамтиды

7.Рефлекия













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ