Материалдар / Ашық сабақ " Қазақстанның пайдалы қазбаларын өңдеу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ " Қазақстанның пайдалы қазбаларын өңдеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ жоспары үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2019
1177
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы:

Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанның пайдалы қазбаларын өңдеу

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары «оқу бағдарламасына сәйкес)

6.3.3.4 Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндеудің ірі орталықтарын атау және көрсету

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы:

Табиғи ресурстарды ажырата алады

Оқушылардың көпшілігі:

Пайдалы қазбалардың орналасу заңдылығын біледі

Оқушылардың

кейбірі:

Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өңдеудің ірі орталықтарын анықтайды

Бағалау критерийі

Білу: Пайдалы қазбалардың орналасу заңдылығын анықтап,біледі

Түсіну: Табиғи ресурстарға байланысты термин сөздердің мағынасын түсіндіреді

Қолдану: Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өңдеудің ірі орталықтарын картадан көрсетіп, жіктейді

Тілдік мақсаттар

Оқылым-айтылым: Мәтінді оқиды, топтық жұмысты бірлесе отырып орындайды, тапсырмаларды бір-бірімен пікір алмаса отырып орындайды.

Тыңдалым-жазылым: Бір- бірлерін тыңдайды, зерттейді, керегін түртіп алады. Алған білімдерін өмірде қолдана біледі.

Пән бойынша сөздер мен терминдер: табиғи ресурс,байыту,комбинат,өңдеу орталықтары

Құндылықтарға баулу

Өзін-өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: Оқушы үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетіп, сыныптастарын құрметтеп тапсырмаларды белседі орындауға ат салысады.

Академиялық шындық: Берілген әр тапсырмада шынайылық пен әділдікті жоғары ұстанады. Бағалау кезінде де әділ, шынайы бағалайды.

Ашықтық: Топтық жұмыс барысында бір-бірлерімен бірігіп жұмыс жасайды, әр тапсырмаға мұқият қарайды. Бір- бірлерінің пікірлерін маңызды санайды.

Пәнаралық байланыс

Химия: пайдалы қазбаларды өңдеу

АКТ-ны

қолдану дағдылары

PowerPoint таныстырылымы

Осыған

дейін меңгерілген білім

Қазақстанның жер қойнау байлықтары









Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған сабақ түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





Ұйымдастыру кезеңі:оқушыларды түгелдеу,

сергіту сәті «Шаттық шеңбері» әдісі (оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады).

Топқа бөлу: Шартты белгілер арқылы 3 топқа бөлдім.

1 топ «Жанатын пайдалы қазбалар»

2 топ «Рудалы пайдалы қазбалар»

3 топ «Рудасыз пайдалы қазбалар»

4 топ «Болашақ энергиясы»

Алдыңғы білімді: «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұраймын. Оқушылар бір біріне допты лақтыру арқылы кезектесіп сұрақ қояды.

Қазақстанның жер қойнау байлықтары

1. Табиғи ресурс дегеніміз не?

2. Пайдалы қазбалардың кен орны дегеніміз не?

3.Таулы аймақтарда орналасатын пайдалы қазбаларды ата? (мәрмәр,тақтатас,әктас)

Қима қағаздар

Доп




Сабақтың ортасы






























Тақырыпқа байланысты бейнефильм көрсету.Байыту – металдың үлесін жоғарылататын немесе түрлі қоспалардан арылтатын үдеріс. Байыту кезінде металл зиянды қоспалардан (күкірт,кремний, мышьяк) ажыратылады.

1-тапсырма

«Бірге ойлаймыз»

Оқушыларға талқылау үшін тапсырмалар беріледі,топтар постер қорғайды

1 топ - мыс және темір-балқытушылар

2 топ - мұнай-газ өңдеу кәсіпорындары

3 топ - шахтерлер (қоңыр және тас көмір)


Дескриптор:

1.Пайдалы қазбаларды өңдеудің ірі орталықтарына сипаттама береді

2. Картадан топқа сәйкес табиғи ресурстарды табады және көрсетеді


2-тапсырма

«Қар кесегі»

Әрбір топ окушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады.

Оқушылар тақырыпты пысықтайды.


Дескриптор:

Сұрақтардың нақты болуы және дұрыс жауап беруі


3-тапсырма

Географиялық диктант.

(оқушылар көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды.)

1. Көмір кен орындары: (Қарағанды,Екібастұз)

2. Мұнай кен орындары: (Қашаған,Теңіз,Құмкөл)

3. Газ кен орындары:(Қарашығанақ,Жаңажол)

4. Темір кен орындары: (Соколов-Сарыбай,Қашар)

5.Түсті металл кен орындары: (Жезді,Қоңырат,Васильков)



Интербелсенді тақта





Плакат

Маркерлер

Қазақстанның физикалық картасы












Қима қағаздар










Интербелсенді тақта

Жұмыс дәптері






Сабақтың соңы

Бағалау

Кері байланыс: Әрбір оқушы тақтада ұсынылған «Табысқа жетудің сатысы» деген ағаштың суретіне стикерді жабыстырады.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану



Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз

Сабақтың мақсаттары, немесе оқу мақсаттары шынайы және қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Оқушыларды оқу деңгейіне байланысты, тақырыпты қабылдауына қарай жоғары, орта, төмен деңгейлерге бөліп, деңгейлік тапсырмалар бердім.



Қорытынды бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты.)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарды не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!