Мектеп
Педагогтің
аты-жөні
|
М.Дулатұлы ат. №63 ЖББОМЛ
Бошанова
Г.А.
|
Пән/сынып
|
Математика 2
«Е»
|
Қай аптаның нешінші
күні
|
92 сабақ
26.02.2021
|
Тарау немесе бөлім
атауы
|
Салт дәстүр және фольклор
3С Бөлім.
Санды және
әріпті өрнектер
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Көбейту мен бөлуге
берілген теңдеулерді шешу. Халық
билері.
|
Оқу
мақсаттары
|
2.2.2.2. Көбейту мен
бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді жəне х+(25-6)=38; (24-3)-х=8;
а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу. х+(25-6) =38; (24-3)
-х=8; а+6=7+80;
|
Бағалау
критерийі
|
Қарапайым теңдеудің шығарылу жолын дұрыс жазуды
үйренеді;
Көбейту мен бөлуге
берілген теңдеулерді шешуді
үйренеді.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1-2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және
дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5 минут
|
Ұйымдастыру
|
Амандасу.
Ширату
тапсырмасы.
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
Балалар сендер қандай үйірмелерге
қатысасыңдар?
Қандай халық билерін
білесіңдер?
Қазақ
биі – бишінің қозғалысы
мен дене қимылы арқылы көркем образды бейнелейтін, ұлттық сахна
өнері. Қаражорға» “Кілемшілер”, “Жігіттер биі”, “Бүркітші”, “Қос
алқа”, “Асатаяқ”, “Биші қайың”, “Шолпы” және
“Салтанат”.
|
Дескриптор
-суреттер мен олардың астында берілген
сандарды сөйлетеді
-2-5 сандарының көбейту кестесін есіне
түсіреді
-халық билеріне байланысты мысалдар
келтіреді.
|
|
Презентация
№2.
|
7 мин
5
мин
|
Жаңа
сабақ
|
«Тізбекті аяқта»
әдісі
Көбейткіш х
көбейткіш =
көбейтіндінің мәні
Бөлінгіш :
бөлгіш =
бөліндінің
мәні
Белгісіз бөлгішті табу үшін бөлінгішті бөліндінің мәніне
бөлу қажет
Белгісіз көбейткішті табу үшін көбейтіндінің мәнін белгілі
көбейткішке бөлу қажет.
Белгісіз бөлінгішті табу үшін бөліндінің мәнін бөлгішке
көбейту қажет.
Кім жылдам? әдісі «Теңдеуді
шеш»
Әр оқушы бір теңдеуден уақытқа
шығарады.
Тақтаға қай оқушы қай теңдеуді орындайтыны
жазылады.
х*5
=10
x=10:5
x=2
2*5=10
10=10
|
у*3=15
у=15:3
у=5
5*3=15
15=15
|
x:2=6
x=6*2
х=12
12:2=6
6=6
|
12:х=6
х=12:6
х=2
12:2=6
6=6
|
у*3=12
у=12:3
у=4
4*3=12
12=12
|
20:х=5
х=20:5
х=4
20:4=5
5=5
|
|
Дескриптор
Дескриптор:
-көбейту мен бөлуге берілген теңдеулерді
шешеді;
-дұрыстығын тексере алады
|
Бағалау үнемі жүріп отырады
|
Презентаци №3
Презентаци №4
|
8 минут
5 мин
5 мин
|
Тәжірибе
Сергіту сәті
|
« Ойлы болсаң,
озып көр» әдісі
Есепті шығарып дұрыс жауабымен
тексереді.
а)Би үйірмесіне 20 бала қатысады. Олардың 12-сі қыз, ал
қалғандары –ұлдар. Үйірмеге неше ұл
қатысады?
_
____12 _____________?___
20 бала
Ш:20-12=8
Ж:Үйірмеге 8 ұл бала
қатысады.
Сергіту сәті «Халық
билері»
«Кім жүйрік?» әдісі
ҚБ тапсырмасы.
31*2=31+31=62 9*3=9+9+9=27
42*2=42+42=84 8*5=8+8+8+8+8=40
13*3=13+13=26 23*3=23+23+23=69
|
Дескриптор:
-есептерді шығарады.
-сызба бойынша шартын
құрастырады
-шешуін шығарып, жауабын
табады.
Дескриптор:
1. Көбейтуді қосумен ауыстырып
жазады;
2. Есептің мәнін табады;
|
Бағалау үнемі жүріп отырады
|
Презентация №5
Презентаци №6
Сергіту сәті
Презентация№7
|
5 минут
|
Бекіту
|
«Иә, Жоқ»
әдісі
1. Кез келген санды
1-ге және 1-ді кез келген санға көбейткенде сол санның өзі шығады -
Иә
2.Математикада 5
амал бар.
Қосу,азайту,көбейту,бөлу,теңестіру –
Жоқ.
3. Белгісіз
көбейткішті табу үшін көбейтіндінің мәнін белгілі көбейткішке бөлу
қажет - Иә
4.Теңдеуде бір
белгісіз болады. Белгісіз сан латын әріптерімен белгіленеді -
Иә
5. Қаражорға орыс
халқының ұлттық биі - Жоқ
6.Көбейтудің
компоненттері:
Бөлінгіш, бөлгіш,
бөліндінің мәні - Жоқ
Үйге тапсырма №5
есеп
|
Жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгенін бағалау
үшін
|
Смайлдар арқылы бағалау
|
Презентация №8
Презентация №9
|