Материалдар / Ашық сабақ "Аа" дыбысы мен әрпі. 1-сынып

Ашық сабақ "Аа" дыбысы мен әрпі. 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 1-сынып ұстарздарына арналған ашық сабақ жоспары. Жаңартылған білім беру мазмұнына сай құрастырылған сабақ жоспары. Сабақ жоспарында оқушылар "Аа" дыбысымен танысады сонымен қатар түрлі тапсырмаларды орындай отырып, сабақтың мазмұнын жеңіл түрде игере алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2018
826
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Сауат ашу

Мектеп: Ақмола облысы Жақсы ауданы Жақсы №1 орта мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:2 бөлім. Менің мектебім



Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Шыныбекова Улан



Сынып: 1Қатысқандар: 16



Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы

2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (ОБ сілтеме)1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

Сабақ мақсаттары















Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгеру.

Көптеген оқушылар: Әріпті тану.

Кейбір оқушылар: әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіре оқу.
Жетістік критерийлері
  • Әріптерді таниды және ажыратады.
  • Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды .


  • Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы: ата, нан, ара.

    Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері: «А» бас әрпіне не ұқсайды?
    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды ұқыптылыққа, тазалыққа, ұйымшылдыққа дағдыландыру.
    Пәнаралық байланыстарКөркем еңбек (ермексаздан бас әріпті мүсіндеу), математика( газет қиындысынан "А" дыбысын тауып санайды)

    АКТ қолдану дағдылары

    Алдыңғы меңгерілген білім2-бөлім және 1-бөлімде игерілген білім мен дағдыларға негізделеді. Оқушылар мектептің бір күнін сипаттау үшін және айтып беру үшін мектеп туралы әңгімелермен, балаларға арналған өлеңдермен және сөздермен таныс болуы керек.




    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы 2 мин8 мин





















    (Ұ) Балалар шеңбер құрып тұрады. Оқушылар допты бір-біріне "А" дыбысы бар сөздерді айта отырып лақтырады. Шеңбер бойымен 1-4 ке дейін санайды да төрт топқа бөлінеді.Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру.

    (МК.Т)ен білетін әріптер" тақырыбында ассоциация жасау.(Білетін дыбыстарды таңбалайды)















    Доп







    Ассоциация кестесі.













    Сабақ ортасы 10 мин





































    3мин





    7 мин


    Жаңа сабақ:(МК, Ұ) Суреттер бойынша жұмыс ұйымдастырамын:1.Сөздерді суретпен сәйкестендіреді. 2. Сөз құрамында А дыбысының орнын анықтайды. Дыбыстық буындық талдау жасау. А т а Н а н А р а

    «А» әрпінің баспа және жазба түрімен таныстырамын. (Ұ) «А» бас әрпіне не ұқсайды? (Ө) Әріпті елестете отырып, таяқшадан өздері құрастырады және оқиды.



    (МК) Аллитерацияны пайдаланамын. Мысалы, Анар алма алды. Сөйлемнің ерекшелігін және дауыстап хормен және жұпта қайталайды.

    (Ө) А әрпінің бас әрпін ермексазды пайдаланып жазу және жасаған жұмыстарынан көрме ұйымдастыру.
    Суреттер, "А" дыбысының баспаша және жзбаша суреті.

















    Магнит тақта, маркер.

    Таяқшалар.















    Ермексаз, тақтайша, сүлгі.
    Сабақтың соңы5 мин (МК) Мұғалім алдын ала дайындап әкелген газеттің қиындыларын білім алушыларға үлестіреді. Газет қиынды ішінен "А" дыбысын тауып, санайды.

    (Ұ) Рефлексия. Мұғалім балалардан бүгін нені үйренгенін сұрау? (Ауызша жауап береді).
    Газет қиындысы.
    Дифференциация (саралау) – Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қорытынды әдісі:Қабілеті жоғары оқушыларға "А" дыбысының қандай затқа ұқсастығын сұраймын.Барлық оқушылар ермексаздан жасаған "А" дыбын көрмеге қойғыза отырып, бір-бірімен жұмыстарын салыстыруға мүмкіндік беремін.Бүгін сабақта не үйрендіңдер?

    "Басбалдық" әдісі арқылы бағаланады:Алған білімдерінің нәтижесін басбалдақ арқылы көрсетеді.
    Оқушыларға партада дұрыс отыру ережесін сақтауды ескертіп отыру.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ