Бөлім:
|
4 бөлім:ТӘУЕЛСІЗДІК –
ҚАСИЕТ ТҰНҒАН ҰЛЫ ҰҒЫМ
|
Мектеп
|
Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы Төретам кенті 85
мектеп
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Жакипова Назира
Оразхановна
|
Күні:
|
15.04.21ж
|
Пәні
:
|
Қазақ
әдебиеті
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
А.Алтай
«Прописка»
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
6.1.3.1 Әдеби туындыдағы кейіпкердің
типтерін тек тұрғысынан
сипаттау;
6.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін
анықтау;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-әдеби туындыдағы
кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан
сипаттайды;
-эпикалық, поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін
анықтайды;
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді.
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында
мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Бір-біріне
Тәуелсіздік туралы сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Айтылым.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26
мин.
|
1-тапсырма
Ақыннның өмір жолымен
танысады.
1-тапсырма. Мәтінді
оқып шығады. Түсініктерін айтады
|
Жазылым.
Мұғалім берген ақпарат
көмегімен өз түсінгендерін кестеге түсіріп,
жазады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
- Мұғалім берген ақпарат көмегімен өз түсінгендерін кестеге
түсіріп, жазады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК
|
|
Шығарманы мәнерлеп
оқиды.
|
Айтылым. Топқа бөлініп әркім
шығарманы оқып шығады Сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор: Жалпы – 4
балл.
- Топқа бөлініп әркім шығарманы жатқа айтады. Сұрақтарға
жауап береді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК
|
|
2-тапсырма.
Көркедегіш құралдар
туралы мәлімет беріледі.
Лирика – поэзияның негізгі үш
(эпос, лирика, драма) түрінің бірі. Көлемі жөнінен эпосқа қарағанда
әлдеқайда ықшам, қат-қабат оқиғалы сюжеті жоқ, одан гөрі отты сезім
басымдау, композициясы бас-аяғы жинақы бір алуан ойға құрылады.
Лириканы идеялық-тақырыптық негізіне сай, мазмұнына қарай топтап,
бірнеше салаға бөлу орынды: саяси лирика, философиялық лирика,
табиғат лирикасы, махаббат лирикасы... Лирикалық образ – сыршыл
өлең-жырлардағы ақынның бейнесі, оның ішкі бітімі; ақынның мың
иірім көңіл күйінен – нәзік сыры мен сылқым сезімінен өріліп
жасалған өзгеше кейіпкер.
|
Айтылым.
4-тапсырма.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
-сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
.
Үйге: Мәтінді
оқып, мазмұндап келу
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|