I.
Кіріспе
4
мин
3
мин
|
Ұйымдастыру,
психологиялық жаттығу.
Мақсаты: Сыныпта жағымды
психологиялық ахуал тудыру арқылы балаларды бүгінгі сабаққа
даярлау.
Топқа бөлу:
Жұмбақтар жазылған үлестірме қағаз
арқылы
Мақсаты:
оқушыларды топпен жұмыс жасауға бағыттау
«Алтын
ереже»
Мақсаты: Топта бірлесіп жұмыс жасау
дағдысын қалыптастыру
|
Оқушылармен сәлемдесу,
қалдарын сұрау;
«Психологиялық жаттығу»-Бүгін
қай күн?,Ертең қай күн?Оят онда Бейсенді,Оят онда Жұманы .Сабағынан
қалмасын,Қайырлы күн,балалар!Тыныш болсын түніміз,Ашық болсын
күніміз!Сәттілікке толсын!көңіл-күйлерін көтеру, сабаққа
бағыттау.
Оқушыларды жұмбақтың жауабы
арқылы 3 топқа бөлемін.
Ынтымақтастық атмосфераны орнату
|
Мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерімен бөліседі
және мұғалімнің көңіл-күйімен бөліседі.
Бір-бірімен бөлісе отырып,
қарым-қатынасқа түседіБейсенбі,Жұма.Қайырлы күн ,мұғалімдер!Тыныш
болсын түніміз!Ашық болсы күніміз!.
Өз
ұсыныстарын білдіреді. Бір-бірінің пікіріне сыйластықпен
қарайды.
-Топ
басшысын тыңдау.;
-басқаның пікірін сыйлау;
-уақытқа бағыну,
-тапсырмаларды тиянақты орындау;
Топ ұстанымы
|
Ынталандыру (жақсы, өте жақсы,
жарайсыңдар!)
Ынталандыру (жақсы, өте жақсы,
жарайсыңдар!)
|
АКТ,
пішіндер
«Стикерлер»
Үлестірме қағаздар
|
II. Тұсау-
кесер
10 мин.
|
Өткен сабақты бекіту.
Өтілген тақырып: «Еңбекпен
тапқан тиын»
1) «Сұрақтар
бұрқасыны»
Мақсаты:
Еңбекпен
тапқан нан тәтті екенін түсіну. .
2)
«Сахналау»
Мақсаты:
оқушыларды өз беттерімен жаттығу жұмыстарын орындатуға
дағдыландыру.
3)Сурет
көрмесі
|
Сұрақтарға жауап
беру.
1. “Грузин ертегісінен
нені үйрендің??
2.Анасы баласына дұрыс
қылық үйретті ме?
3.Әкесі не
істеді?
4. Ұлының еңбекпен
тапқанын қайдан білді?
5.Еңбек туралы қандай
мақал-мәтел білесіңдер?.
Үйге ертегі бойынша ұнаған кейіпкердің
суретін салу
|
Оқушылардың жауаптары:
Ойларын
жүйелі түрде жеткізе біледі. Тақырыптан ауытқымайды.
Сахналап
көрсету
Сурет көрмесіне
іледі,дәлелдейді.
|
Ынталандыру (жақсы, жарайсыңдар!)
Ынталандыру (жақсы, жарайсыңдар!)
Шапалақ әдісі
|
Сұрақ
қою (БЖӘ)
ҮТүсінік
Қабылдау
АКТ, атрибуттар
|
III.
Негізгі
Бөлім
20
мин.
2мин
|
Жаңа
сабақ.
«Миға шабул»
Мақсаты:
тақырыпты
ашу үшін
«Ыстық
микрофон»
Мақсаты:автор туралы мағлұмат жинау.
«Табақ
тарту»топтастыру жұмысы
Сергіту
сәті
Таныстыру.
Мақсаты:
тақырыпты
түсіну үшін
«Түртіп
алу»
Түсінгендерін тексеру;
Мақсаты:
Көру
және есте сақтау қабілеттерін дамыту
«Сұрақтар
бұрқасыны»
Мақсаты:
Өткен
сабақты бекіту
|
-Сөзжұмбақ шешу «Абай шаңырағы»
-
-
Автордың портретін көрсету,оқушылардан не
білетіндіктері туралы сұрау.
Абай
Құнанбаев туралы не білесіңдер?
«Көзімнің қарасы» әні
Үш топ мәтінді оқыпүш бөлім
бойынша ,бір-біріне түсіндіу тапсырылады.
Сөздік жұмысы
беріледі
1. суретпен жұмыс.Абай дың
шаңырағы туралы аудио запись.
Жидебай
жеріне барған мұғалімнің саяхаттан алған әсері туралы
тыңдату.
.
Сұрақтарға жауап беру.
|
Оқушылар өткен тақырыптарды
есіне түсіріп, топ мүшелерімен пікір-алмасады,шапшаңдық қабілеттері
байқау.Үйден дайындап келген мағлұматтарын кезек-кезек айтып
береді.
Топтастыру жұмысын
жүргізіп,таныстырады.
Ән тыңдау арқылы арқылы
бойларын сергітеді
Топ мүшелері
түсіндіреді.
Оқушылар түсіндіреді
Оқушыларға слайдтан Жидебай жеріне барған
мұғалімнің саяхаттан алған әсері туралы айтқызу
Оқушылардың есте сақтау ,көру
қабілеттері байқалады.
Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып,
берілген тапсырманы тез жылдам орындайды. Бір-бірімен пікір
алмасады.
|
Шапалақ
әдісі (жақсы, жарайсыңдар!)
Ынталандыру (жақсы,
жарайсыңдар!)
Ынталандыру (жақсы,
жарайсыңдар!)
Ынталандыру (жақсы, жарайсыңдар!)
|
Мұғалім АКТ-ны қолдану арқылы
сөзжұмбақты оқушыларға тапсырма береді.
АКТ
Мәтін
АКТ
Акт,аудио жазба
АКТ,
|
IV. Қорытынды бөлім
3 мин
Рефлексия
3минут
|
Бес
жолды өлең.
Үйге
тапсырма:
Кері
байланыс «Екі жұлдыз бір тілек»
«Бағдаршам түстері» арқылы өзін-өзі
бағалау.
Критериалды
бағалау.
|
Абай
сөзі
Мәтінді
оқып,сурет салу,шығарма жазу(киіз үйдің суреті берілгенде артында
тапсырма жазылады)
Стикер
беріледі.
Дұрыс
бағалауды қадағалау.
Критерилерін жазып, мұғалім
бағалау қағазын топ басшысына береді .
|
Бес
жолды өлең жазады.
Оқушылар
бүгінгі сабақтан не алғандарынан екі тиімді жерін,бір тілегін жазып
береді. қорытынды жасайды.
Оқушыларды бағалап, топ басшылары толтырып
береді
|
Ынталандыру (жақсы жарайсыңдар!)
Шапалақ
|
АКТ
Магнит
тақта
Бағдаршам түстері.
Критерилер
|