Тілдік
мақсаттар:
|
Жаңа сөздер:
шеберлік, данышпан, сипатта, өнерпаз, суретте,
таңырқа
Үштілділік:
қыс-зима- winter
жаз-лето-summer
күз –
осень- autumn
|
Сабақтың
басы
5-мин
Тыңдалымалды
тапсырма:
10
мин
Қолданылатын
әдіс:
Кері
байланыс:
Тыңдалым
кезіндегі жұмыс:
11
мин
Кері
байланыс:
Сергіту
сәті:
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма:
9
мин
Дескриптор:
Сабақтың
соңы:
Кері
байланыс:
5
мин
Рефлексия:
Үй
тапсырмасы:
|
СЖ.
-
Жыл мезгілдеріне
байланысты төрт сурет тақтада көрсетіліп
тұрады.
-
Оқушылар қай мезгіл
екенін айтып, қандай өлең, мақал-мәтел білетіндерін ортаға
салады.
-
Сабақтың мақсатын
түсіндіру, бағалау критерийлерімен
таныстыру.
Ж.
Бейнебаян көру арқылы
сұрақтарға жауап беру.Блум таксаномиясы
арқылы
1.Абай
кім?
2.Ол қай жерде өмір
сүрді?
3.Қай қалада ескерткіштері
бар?
4. Табиғат лирикасы дегенді
қалай түсінесіз?
5. Табиғат лирикасына жататын
өлеңдерін атаңыз.
6.Қандай өлеңін жатқа
білесің?
«Кофе таяқшалары» әдісі арқылы
сұрақтарға жауап береді.
ЖЖ.
-
«АБАЙ» мәтінін 2 рет
тыңдайды.
-
«Т» әдісі бойынша
негізгі және қосымша ақпаратты
анықтайды.
АБАЙ
Абайдың әкесі – Құнанбай
оқуды, білімді бағалаған. Ол өзінің балаларын қалаға жіберіп
оқытқан. Анасы – Ұлжан сабырлы, тапқыр адам
болған.
Абай өлеңді он екі жасынан
бастап шығарған. Әкесі Абайды он жасында оқуға берген. Ол Ахмет
Риза медресесіндеүш жыл оқиды. Кітапты бір рет оқып, екінші рет
кітапқа қарамай жатқа айтып шығатындай зерек, ұғымтал бала болған.
Ол көп талапталған. Абай медреседе Науаи, Сағди, Физули сияқты
ақындардың шығармаларымен танысқан. Ол мұсылманша оқумен шектелмей,
Семей қаласындағы Приходская школаға түсіп, орысша да оқи
бастаған.
Сабақтарды оқып, білу Абай
оңай болған. Сондықтан барлық уақытты өз бетімен кітап оқуға
жұмсаған.
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды. Жапондық бағалау
Ұлытау-Жұмыр
қылыш
ТЖ- Мәліметтерді жинақтай отырып,
тақырып бойына постер жасау.Жыл мезгілдерінің суреттері бойынша
топқа бөлу. «Қыс, күз, жаз».
1-топ. Ақын
өмірбаяны.
2-топ.Абай
шығармашылығы
3-топ. Табиғат
лирикасы
Графикалық
органайзер.
осы диаграмма арқылы постер
қорғау
-
Мәліметтерді
жинақта.
-
Тақырып бойынша
постер жаса. Дара диаграмма
-
Топпен постерді
қорға.
-
Постер топтың
атауына сай болу керек.
-
Топтың атауы үш
тілде жазылуы керек.
«Бас бармақ»
әдісі.
«Алма
ағашы»
Ғаламтордан немесе
ақынның жинағынан табиғат лирикасына жататын өлеңдерін алып
келу.
|
Оқулық,
ғаламтор
C:\Users\User\Desktop\АБАЙ 6
сынып ҚМЖ\Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы. «Жаз», «Күз»
өлеңдері.mp4
Оқулық Бәйшешек 6
–сынып
Үнтаспа
АКТ
Сергіту сәті.Ұлытау Жұмыр
қылыш.mp4
Энциклопедия,
ғаламтор, жинақтар
суреттер
|