Материалдар / Ашық сабақ Әбілхасан Рудаки «Өмір маған ақыл айтты»өлеңі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Әбілхасан Рудаки «Өмір маған ақыл айтты»өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен тәжірибе алмасу мақсатында жолдады.Жас мамандарға көмек,қажеттісін алады деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2018
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Әлем әдебиеті

Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп:Абай атындағы № 26 орта мектебі

Пән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна

Күні:11.05.18ж

Сыныбы: 8

Қатысқандар саны: 25

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Әбілхасан Рудаки «Өмір маған ақыл айтты»өлеңі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушылар өз беттерінше ізденіп,тақырыптың идеясын ашады, қорытынды шығарып,дағдылары дамиды;

Әдет-ғұрыпты құрметтеуге имандылыққа тәрбиеленеді;

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады:көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңді жатқа айтып, мазмұнын аша алады;

Оқушылардың кейбірі орындай алады: кейіпкерлердің заманауи жаңашылдығын салыстырып баға бере алады.

Бағалау критерийі

- көркем шығарманың мазмұнын түсінеді

- өлеңді жатқа айта алады;

- өлең мазмұнын аша алады;

- кейіпкерлерді салыстырып баға бере алады;



Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: тақырыбы мен идеясын анықтайды;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсіну жауап беру;

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу.

Пәнаралық байланыс

Әлем әдебиеті,музыка.

Алдыңғы оқу

Шығармашылық жұмыс

Сабақ барысы


Жоспарланған уақыт

Сабақ жоспары

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпты қима суреттер арқылы 3 топқа бөлемін.

1- топ «Талап»

2-топ «Қанағат»

3-топ «Еңбек»

Үй тапсырмасы:Эссе «Өмір сүрудің мәні»

Мозайка(қима суреттер)





Миға шабуыл

Сабақтың ортасы

1-тапсырма. Жеке жұмыс.

1.Өмірлік ахуал дегеніміз не?

2.Ақынның қандай шығармалары бар?

Дескриптор

- ақынның өміріне шолу жасайды;

-сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. (жұлдызшамен)

2-тапсырма. Топпен жұмыс.

Өлеңді мәнерлеп оқып,тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Дескриптор

- өлеңді мәнерлеп оқиды;

- тақырыбы мен идеясын ашады;

ҚБ.(смайликтермен)

3-тапсырма.Топпен жұмыс.

1-топ.Әр шумағының мағынасын ашатын мақал-мәтелдер мен өсиет сарынын табыңыздар.

2-топ. Өлеңді композициялық құрылысына талдайды.

3-топ. «Жамандықтан жирен, жақсылықтан үйрен» тақырыбында шағын эссе жазу.

Дескриптор

-ақын шығармаларын салыстырады;

-композициялық құрылысына талдайды;

-эссе жазады.

ҚБ.(жұлдызшамен)

«ПОПКОРН» әдісі






«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі










«ВЕНН диаграммасы» әдісі



«Автор орындығы» әдісі

Сабақтың соңы


Маған ұнаған өлең жолдары

Ақынның айтар ойы

Менің ойым

Көркемдік

қуаты








Кесте толтыру

Кері байланыс





Бүгінгі жетістігім

Себебі

Бүгінгі кемшілігім

Себебі









Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы.

Барынша қолдау көрсету: тақырыпқа қатысты ақпараттарды суреттер арқылы табады, ауызша сұрақтарға жауап береді.

Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын айтады.

Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді.

Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі

( жұлдызшалар арқылы).

Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )

1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.

2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.

2. Аудиожазба көрсету.

Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?

1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.

2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!