Материалдар / Ашық сабақ Әбілхасан Рудаки «Өмір маған ақыл айтты»өлеңі

Ашық сабақ Әбілхасан Рудаки «Өмір маған ақыл айтты»өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен тәжірибе алмасу мақсатында жолдады.Жас мамандарға көмек,қажеттісін алады деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2018
535
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әлем әдебиетіПәні: қазақ әдебиетіМектеп:Абай атындағы № 26 орта мектебіПән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна
Күні:11.05.18жСыныбы: 8Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбыӘбілхасан Рудаки «Өмір маған ақыл айтты»өлеңі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Оқушылар өз беттерінше ізденіп,тақырыптың идеясын ашады, қорытынды шығарып,дағдылары дамиды;Әдет-ғұрыпты құрметтеуге имандылыққа тәрбиеленеді;
Сабақтың мақсатыОқушылардың барлығы орындай алады:көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, үзінділерді мәнерлеп оқиды;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өлеңді жатқа айтып, мазмұнын аша алады;Оқушылардың кейбірі орындай алады: кейіпкерлердің заманауи жаңашылдығын салыстырып баға бере алады.
Бағалау критерийі- көркем шығарманың мазмұнын түсінеді- өлеңді жатқа айта алады;- өлең мазмұнын аша алады;- кейіпкерлерді салыстырып баға бере алады;




Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: тақырыбы мен идеясын анықтайды;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсіну жауап беру;Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету.
Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу.
Пәнаралық байланысӘлем әдебиеті,музыка.
Алдыңғы оқуШығармашылық жұмыс
Сабақ барысы

Жоспарланған уақытСабақ жоспары Ресурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңіСыныпты қима суреттер арқылы 3 топқа бөлемін.1- топ «Талап»2-топ «Қанағат»3-топ «Еңбек»Үй тапсырмасы:Эссе «Өмір сүрудің мәні»Мозайка(қима суреттер)







Миға шабуыл
Сабақтың ортасы1-тапсырма. Жеке жұмыс.1.Өмірлік ахуал дегеніміз не?2.Ақынның қандай шығармалары бар?Дескриптор- ақынның өміріне шолу жасайды;-сұрақтарға жауап береді.ҚБ. (жұлдызшамен)2-тапсырма. Топпен жұмыс.Өлеңді мәнерлеп оқып,тақырыбы мен идеясын анықтайды.Дескриптор- өлеңді мәнерлеп оқиды;- тақырыбы мен идеясын ашады;ҚБ.(смайликтермен)3-тапсырма.Топпен жұмыс.1-топ.Әр шумағының мағынасын ашатын мақал-мәтелдер мен өсиет сарынын табыңыздар. 2-топ. Өлеңді композициялық құрылысына талдайды.3-топ. «Жамандықтан жирен, жақсылықтан үйрен» тақырыбында шағын эссе жазу.Дескриптор-ақын шығармаларын салыстырады;-композициялық құрылысына талдайды;-эссе жазады.ҚБ.(жұлдызшамен)«ПОПКОРН» әдісі









«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

















«ВЕНН диаграммасы» әдісі



«Автор орындығы» әдісі
Сабақтың соңы





Кесте толтыру
Кері байланыс

















Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы.
Барынша қолдау көрсету: тақырыпқа қатысты ақпараттарды суреттер арқылы табады, ауызша сұрақтарға жауап береді.Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын айтады.Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді. Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі( жұлдызшалар арқылы).Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады.
РефлексияСабақ мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.2. Аудиожазба көрсету.Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ