Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Бірінші дүниежүзілік соғыс: себептері мен салдары Күні: Сынып: 8 сынып |
Мектеп: Ақпараттық технологиялар лицей-мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Айжарикова А.С. |
||||||||||||||||||
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлем |
|||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
8.3.2.2 -Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың (Австро-Венгрия, Ресей империясы, Осман империясы) ыдырау себептерін тұжырымдау |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Париж бейбіт конференциясының басты шешімдерімен танысып, әлемнің саяси картасының қалай өзгергенін анықтайды. Басым бөлігі: Версаль-Вашингтон жүйесі, мандаттық жүйе ұғымдарының мәнін ашып, талдайды. Кейбірі: Версаль-Вашингтон жүйесі мен Вашингтон конференциясының нәтижелері мен салдарын бағалайды. |
||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Париж бейбіт конференциясының басты шешімдерімен танысып, әлемнің саяси картасының қалай өзгергенін анықтай алады. - Версаль-Вашингтон жүйесі, мандаттық жүйе ұғымдарының мәнін ашып, талдай алады. - Версаль-Вашингтон жүйесі мен Вашингтон конференциясының нәтижелері мен салдарын бағалай алады. |
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Жазылым дағдысы: Кестемен, сызбалармен жұмыс дәптерінде жазбаша жұмыстар жасалады Айтылым дағдысы: Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлемнің өзгеруін талдау барысында, өзара сұрақтар қою кезінде айтылым дағдысы қалыптасады Оқылым дағдысы: Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың ыдырау себептерін мәтінді оқу барысында танысады. Тыңдалым дағдысы: Әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді сипаттау арқылы империялардың ыдырау себептерін топпен талқылау барысында тыңдайды. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Версаль келісім шарты, Ұлттар Лигасы, мандаттық жүйе, аумақтық өзгерістер, Версаль-Вашингтон жүйесі Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі мемлекеттердің сыртқы және ішкі саясатын талдай отырып, оқушыларды өзге елдің тарихына құрпетпен қарауға МЕ «Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіл әлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» құндылығына баулу. |
||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География-Дүниежүзінің саяси картасының қалыптасуы Қазақстан тарихы-Бірінші дүниежүзілік соғыс |
||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін біледі. |
||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы (10 минут) Сабақтың ортасы (20-22 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі: -Сәлемдесу; -Психологиялық ахуал. Оқушылардың көңіл-күйлерін сұрап,бір-біріне ұнамды сөздер айту. «Қағаз қиындылары арқылы» топқа бөліну. Қағазда тарихи терминологияға байланысты сөздер жазылады. Сөздерді үшке,төртке қиып,араластырып оқушыларға таратылады. Оқушылар сол қиындылардан сөз құрастырып, сол сөздер бойынша бірігіп,топқа бөлінеді. 1 Топ. Париж конференциясы 2 Топ. Ұлттар Лигасы 3 Топ. Версаль-Вашингтон жүйесі Өткенді қайталау: «Үлестірме-сұрaқ» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу жүргізіледі. Үлестірме қағаз арқылы сұрақтар 3 топқа таратылады, топ мүшелері жауаптарын стикерге жазып, қағаздарын алмастырады. Үш топқа да бірдей сұрақтар беріледі. Топтар белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. 1. Бірінші дүниежүзілік соғыстың себептері қандай? 2. Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары қандай? 3. Бірінші дүниежүзілік соғыстың негізгі шайқастары қандай? Саралау: «Дереккөздер».Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. ҚБ: «Бас бармақ» әдісі. Оқушылар өздерін бағалайды. |
|
|||||||||||||||||
«Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлем» бейнематериалын көрсетіп тақырыпты ашу үшін «Сұраққа жетіп ал» әдісі арқылы оқушылар сұрақ қою.
Өтілетін тақырыпқа байланысты мақсаттарын сұрау. ҚБ: Мұғaлiмнiң бaғaлaуы.
Саралау: «Диалог және қолдау көрсету». Мұғалім сұрақтар қою кезінде көмекті қажетететін оқушыларға көмектеседі,қолдау көрсетіп, бағыт-бағдар сілтейді. М:Сабақ тақырыбын, оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін оқушыларға таныстырамын. 1 Тапсырма. «Жұптық жұмыс». Оқулықтағы тақырып мәтінің пайдалана отырып, Париж бейбіт конференциясының шешімдері бойынша аумақтық өзгерістер кестесін толтыру.
Дескриптор: 1.Париж бейбіт конференциясының шешімдері бойынша аумақтық өзгерістерін көрсетіп жазады. ҚБ: Топтар бірін-бірі бағалайды “Жапондық бағалау” әдісі. Cаралау: «Қарқын».Топ ішінде қарқыны жоғары және төмен оқушы жұптасады,сенімділік пайда болады, мұғалім тапсырма орындау кезінде көмекті қажет ететін оқушыларға көмектеседі, сұрақтар беріп ойлантады, қолдау көрсетеді. 2 Тапсырма. Топтық жұмыс. «Ақпараттық органайзер» әдісі. Бұл тапсырмада оқушылар лэнд экранда көрсетілген суреттерді байланыстыра отырып Версаль-Вашингтон жүйесі, мандаттық жүйе ұғымдарының мәнін ашып, талдайды. Ақпараттық органайзердегі сұрақтарға жауап береді. -Герман отарлары мен бұрынғы Осман империясының араб провинцияларының тағдырын анықтау үшін енгізілген жүйе? - Вашингтон конференциясының басты мақсаты? -«Бес держава трактатынан» қай мемлекет және неге ең көп пайда тапты? -Версаль-Вашингтон халықаралық қатынастар жүйесінің мықты және осал тұстары қандай? Дескриптор: 1.Версаль-Вашингтон жүйесін талдайды. 2.Мандаттық жүйе ұғымдарының мәнін ашады. ҚБ: «Шапалақтау» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды. Саралау: «Диалог және қолдау көрсету». Мұғалім сұрақтар қою кезінде қолдау көрсетіп, бағыт-бағдар сілтейді. 3 Тапсырма. Жеке жұмыс. Версаль-Вашингтон жүйесінің қарама-қайшылығымен осалдығын «Венн диаграммасы» арқылы салыстырыңыз. Дескриптор: 1.Версаль-Вашингтон жүйесі мен Вашингтон конференциясының нәтижелері мен салдарын бағалайды. 2.Версаль-Вашингтон жүйесінің қарама-қайшылығымен осалдығын салыстырады. ҚБ: «Бас бармақ» әдісі. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Саралау: Қорытынды. Жеке жұмыс.Версаль-Вашингтон жүйесі мен Вашингтон конференциясының нәтижелерін “Венн диаграммасы” арқылы салыстырып көрсетеді. |
Интернет ресурсы https://www.youtube.com/watch?v=sld8jF86H5w Оқулық Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныптарына арналған оқулық / Н.А.Алдабек. т.б. Алматы: «Мектеп», 2019. 40-47 б. |
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы (6 минут) Үйге тапсырма (2 минут) |
Кері байланыс. «Табыс ағашы» Қызыл алма – caбaқ мaғaн түciнiкciз. Сары алма – тaқырыпты түсiндiм, бiрaқ тез ұмытaмын. Жасыл алма – сaбaқ мaғaн ұнады, тақырыпты меңгердім. (Оқушылар өздері таңдаған алманы алып,ағашқа жапсырады) Саралау: Қорытынды $ 7. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлем |
||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||
Саралаудың түрлі әдістерін сабағымның басты мақсатына жету үшін қолдандым. 1.Тапсырма - Оқу мақсатынан сабақ мақсатына жету үшін сабақ барысында берілген тапсырмалар жеңілден күрделілігіне қарай сараланып дайындадым. 2.Дереккөздер
Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныптарына арналған оқулық / Н.А.Алдабек. т.б. Алматы: «Мектеп», 2019. 40-47 б. https://present5.com/presentation/-58278681_337245588/image-3.jpg Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |