Материалдар / Ашық сабақ Адам жауапкершілігі 7 сынып

Ашық сабақ Адам жауапкершілігі 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: жауапкершілік туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу Міндеттері: жауапкершілік ұғымын ар-ұят пен ұқыптылық қасиетімен байланыстыра отырып түсіндіру; Ұқыптылық, тәртіптілік қасиеттерін дамыту; Өмірге, іс-әрекетке ар-ұятпен, аса ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5283
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары

Мектеп: «№3 Күршім гимназиясы» КММ Мерзiмі: 29.11.17ж Мұғалiм: Маликова Н.РСынып : 7 Оқушылар саны: 20 Тақырып: АДАМ ЖАУАПКЕРШІЛІГІ 12сабақҚұндылық: сүйіспеншілік Қасиеттер: ұқыптылық, тәртіптілік
Мақсаты: жауапкершілік туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашуМіндеттері: жауапкершілік ұғымын ар-ұят пен ұқыптылық қасиетімен байланыстыра отырып түсіндіру;Ұқыптылық, тәртіптілік қасиеттерін дамыту;Өмірге, іс-әрекетке ар-ұятпен, аса ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу.Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер) күнделік, дәптер, оқулық, слайд, ватман, түрлі-түсті қарындаштар, стикер, аудиотаспа, көз таңғыштары
І.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің қалай? Кезекші оқушы кім, сабақта кім жоқ екенін айта ғой. Сабаққа дайындығымыз қалай (оқу-құралдарының түгелдігін, сабаққа кабинеттің дайындығын тексеріп өтеді)?Қанекей, 5Т ережесін есімізге түсірейікші: Тәртіп; Тыныштық, Талап, Тазалық, Татулық.ІІ. Сабақ барысы:  «Бағыттау» ойыны (ойынға 4 оқушыны шақыру)Пайдалануға қажетті материалдар: бірнеше газеттер,түрлі заттар, көзді байлайтын таңғыш.Еденге қалай болса солай газеттерді жыртып тастаймыз.орындықтар қойып қоямыз. Екі- екіден жұпқа  бөлінеді. Бір оқушының көзін байлаймыз, ол еріп жүруші болады. Оның серігінің міндеті – осы жыртылған газеттен жасалған «кедергілерден» алып өту.Ойынды талқылау. Сұрақтар:
  • «алып жүрушілер» «еріп жүрушілерге»қарағанда қандай жауапкершілікті сезінді?
  • «еріп жүрушілердің» жүрісіне жетекшілік жасау қаншалықты қиын болды?
  • «алып жүрушілердің» айтуы бойынша «еріп жүрушілердің» әс ірекеті қаншалықты ыңғайлы болды?
  • Жүргізушіге ескерту. Оқушыларға «алып жүрушілерге» «алып жүрушілер» үшін жауапты болатынын ескерту керек. Егер «еріп жүрушілер» қателессе , онда сол жұп ойыннан шығады.Жауаптарын тыңдап, сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын айқындау.Жаздырту2. Үй тапсырмасын тексеру: Нағыз ұстаз Аңыз оқу1. Ұстаздың бойынан қандай жауапкершілікті байқадыңдар? 2. Ұстаздың кеңесін неліктен дәрігерлердің ескертулеріне құлақ тікпеген бала үлкен сеніммен қабылдады? 3. Анасы неліктен Ұстазды бірден түсіне алмады? 4. Өзің орындай алмағаныңды неліктен өзгеге орындауға ешқашан кеңес бермеу керек? 5. Адам өз ісі,ойы мен сөзіне жауапкершілік ала алғанда оның өмірі қандай болады деп ойлайсыңдар?Балалардың жауаптары тыңдалып, түйінделеді- Жарайсыңдар, балалар! Өте дұрыс айтасыңдар! Олай болса, барлық істі жауапкершілікпен орындайық.
    Ескерту5Т ережесі үнемі кабинетте көз алдарында бейнеленіп тұрады.



































    5мин









    Сұрақтар слайдта көрініп тұрады. Балалар кезек-кезек дауыстап оқып, жауап береді5мин
    3.. Әңгімелеу «Өсиет әңгіме»Ертеде бір елде қарапайым да еңбекқор халық тұрыпты. Таң сәріден көздерін ашқаннан егін салып, бидай орып, бір тынбайтын бұл адамдар кедейшілік дегенді көрмесе керек.Бір күні сол елге сіңірі шыққан кедейлігімен аты шулы бір жас жігіт келеді. Ел арасына кіріп, танысып, хал сұрасқаннан кейін ауыл ақсақалдары жігіттен: Кедейлікке неге мұншама бой алдырдың? - деп сұрайды. Сонда жігіт: Кедейлікті ешкімнен сұрамап ем, ал жауапсыздық соңымнан қалмады, - депті басын көтермей. Мен мұнда бекерге келмедім, өздеріңіз сияқты еңбекқор жандар жауапсыздығымды тастауыма себін тигізер деп келдім, - деп үміт арта сөйлейді. Үлкен қариялар жігітті қай жұмысқа болмасын бірге ертіп жүрді. Қай істі бастаса да: «Соңына жетпегенше, істің рақатын көрмегенше, тынбай еңбек ет», - деп қайрап отырады. Арада аз күндер өткен соң жігіттен қариялар: «Жауапсыздығың қалды ма?», - деп сұрайды. Сонда жігіт « Жауапкершілік – істің соңғы рақатында екен ғой», - деп жауап беріпті. Жас жігіт қандай жақсы қасиетті үйренеді?Ол жауапсыздықтан қалай құтылады?Ал өздеріңіз жауапсыздықтан қалай құтылар едіңіздер?



    5минИнтернет желісінен

    Сабақ барысын талдау:4. Дәйексөз: Адам өз балалық шағын мың жерден қарғауына болады, үнемі өз әлсіздігіне,сәтсіздіктеріне ата-аналарына жауып, өмірдің қатал сынағын кінәлап, ақыр соңында өз өміріне жауапкершілікті өзі арқалап, өзі кім болуды қаласа, сол нәтижеге жетеді. Марк Леви. Те слова, что мы не сказали друг другуТалқылау үшін оқушылардан дәйексөзге мысал келтірулерін сұрау, шығармашылық дәптерлеріне жазып алуларын сұрауТүйіндеу. Жауапты болу дегеніміздің өзі не? Яғни, бұл сенің барлық ойларың, сенің сезімдерің, сенің көңіл күйің, сенің бақытты болуың, бақытсыздығың, немесе сенің ішкі дүниеңде болып жатқан жағдайларды үнемі саналы тұрғыда түсіну. Бұлардың барлығы тек сенікі, басқа ешкімдікі де емес. Сенің іс-әрекетің – бұл сенің жеке ісің, сенің жауапкершілігің, сенің таңдауың. Ешкім бұған жауап бере алмайды– тек сен өзің ғана жауап бересің. Олай болса ойларымызды түйіндеп, шығармашылықпен көрсетулеріңізді сұраймын. Ол үшін орындықтарыңыздың артына алдын-ала стикерлер жапсырылып қойған, сол бойынша 5 тоқа бөлінулеріңізді сұраймын

    Марк Леви́ (фр. Marc Levy; туған жылы. 16 қазан 1961 ж) — француз жазушысы-романист, «Только если это было правдой»роман авторы, 2005 жылы осы роман мотивіне «Между небом и землёй» киносы түсірілді.Интернет желісінен5 мин.

    5. Шығармашылық іс-әрекеттер, топтық жұмыс: Оқушыларды орындықтарының арқасында орналастырылған түрлі-түсті стикерлер арқылы 5 топқа бөлінеді:

  • 1 топ – «АҚИҚАТ» тобы – ««Байқаусызда» сөзі, жауапкершіліктен қашу үшін ойлап табылған. Эриан Шульц нақыл сөзін көзқарас – себеп – мысал – қорытындылау арқылы талдаңдар.
  • 2 топ «СҮЙІСПЕНШІЛІК»- «Жауапкершілік» тақырыбында өз дәйексөздерін ойлап табу
  • 3 топ – «ДҰРЫС ӘРЕКЕТ» -оқулықтағы жағдаятты шешіп, сахналап негізгі ойын ашу.
  • Атасынан немересі: – Адам бақытты болып, армандаған мақсат-мұратына жету үшін не істеу керек?- деп сұрады. Атасы: - Әрқашан, қай жерде болмасын ойыңа, ниетіңе, ісіңе, сөзіңе жауапкершілікпен қара, – деді сабырлы кейіппен. Немересі: - Сонда бақытқа жетудің жолы осы-ақ па?- деді. - Әрине, балам. Жауапкершілік – өмірге, іс-әрекетке ар-ұятпен, аса ұқыптылықпен қарау. Ондай адам ешкімге оймен, сөзбен, іспен қиянат жасамайды. Барлығына байыппен қарайды. Ал жауапсыздық – неге болса да немқұрайды қаратып, ұятқа қалдырады, – деп жауап берді атасы. Алайда немересі атасының сөзіне түсінбей ойланып қалды... Сендер қалай түсіндірер едіңдер?Өздерің адам бақытын жауапкершілікпен байланыста қарай аласыңдар ма?жағдаяттың шешімін тауып, сахналап, негізгі ойын ашу.
  • 4 топ – «ІШКІ ТЫНЫШТЫҚ» - «ОЙ»- «СӨЗ»-«ІС» үштігінің «Жауапкершілік» ұғымымен байланысын ашу (постер )


  • 5 топ – «ҚИЯНАТ ЖАСАМАУ» - «Жауапкершілік» қағидаларын құрау.Талдау, қорытындылау.


  • Шығармашылық тапсырмаларды әр топ презентациялаған соң бес бармақ тәсілімен бағалайды.
    15 мин.(Дайындықтарына 5 минӘр топтың қорғауына 3 мин беру)Постер, қарындаштар беру

    6. Топпен ән айту. Жақсы адамдар Әні мен сөзі: А. Оралов 1.Сендер аман болыңдар жақсы адамдар, Жақсы адамдар – бұзылмас тас қамалдар. Табаныңның астында жатады әлі Пенделіктен өресі аспағандар. Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар. 2 мин.интернет желісіСөздері слайдқа шығады, сөзі жазылған таратпа қағаздар беремін
    Үй тапсырмасы: Адам жауапкершілігінен туындайтын жақсы қасиеттерді, игі істерді тауып жазыңдар, оқулықтағы «Шектен шықпа» Аңызын оқып келу

    Слайдтан жазып алады.1 мин
    Қорытындылау: Шын мәнінде біз өмірімізді өз таңдауымызды толығымен ұғынған кезде, біздің бақыт құсымыз өз қолымызда екенін түсінген кезде ғана өзгерте аламыз. егер біз осы мәселеге саналы тұрғыда мән берсек – ертең біз қандай адам болып оянғымыз келеді?Көптеген адамдар осы сөзді естіген кезде мұрындарын жиырады. Біздің бұл әңгімемізден, жауапкершілік деген сөзден көңілсіздік пайда болады, ол алып жүруге тура келетін үлкен ауыр жүк секілді қиналады.Алайда, жауапкершілік концепциясына басқаша қарасаңыз еркіндікті сезінгендей боласыз.Жауапкершілік – өз өміріңді өзгертуге деген құқығың, оны әрбір секунд сайын қайта жасауға деген құқығың!Жауапты болу – өзіңе жеке билік жасайтын қожайын болу, иелік ету дегенді білдіреді. Бұл, сенің өміріңе ешкімнің де қол сұға алмайтынын білдіреді. Бұл өз бақытыңды өзіңе жасауға мүмкін екенін және мұнда ешкімнен сен тәуелді емес екеніңді білдіреді…Сабақты бағалауларын стикерлерге -екі жұлдыз, бір тілек рефлексиясын орындату1 мин
    Сабақтың соңғы тыныштық сәті. Баяу музыка қосылады. (Тыныштық... бар жерде, тыныштық... бүкiл әлемде) Ал, балалар, қолымызды, аяғымызды айқастырмай, арқамызды тік ұстап, терең демалайық. Көзімізді жұмамыз. Бугін сабақта өткен құндылықтар мен қасиеттерді еске түсірейік. Қиянат жасамау,жақсы мінез-құлық, ешкімге зиян келтірмеу, өзіне-өзі есеп беру, өзін-өзі дамыту туралы ойымызды кеңейттік. Осы құндылықтар мен қасиеттерді жүрегімізде сақтайық. Енді көздеріңді ашсаңдар да болады. Сабақ аяқталды, сау болыңдар!1 мин.




    Қаралды _________ Бекітемін _________Кафедра жетекшісі Оқу ісінің меңгерушісі Маликова Н.Р Нуриманов Ж.А. «___» _____ 2017ж. «___» _____ 2017ж.



























    Ашық сабақ:Тақырыбы: АДАМ ЖАУАПКЕРШІЛІГІ (Тарих кафедрасының апталығына орай өткізілген ашық сабақ)























    Өткізген: Маликова Н.РПәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 7



    2017-2018 оқу жылы.

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ