Пәні: Жаратылыстану
куні 20.01.2018ж
|
Мектеп: А.Жұмағалиев атындағы Жосалы
орта мектеп-балабақша кешені.
|
Бөлімі :Жер және Ғарыш
|
Мұғалімнің аты жөні: Аманшина
Г.К. I- санатты бастауыш сынып
мұғалімі.
|
Ортақ такырып: Саяхат
|
Сынып: 1 Қатысқандар саны: 17
|
Сабақтың тақырыбы
|
Адамдар ғарышты калай зерттейді ?
|
Ұзак мерзімді оқу мақсаты
|
1.4.2.2 Астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде
сипаттау.
|
Сабақтың максаты:
|
Барлық оқушылар: ғарышты зерттеуге арналған
құрылғыларды біледі.
Басым бөлігі: ғарышты зерттеуге
арналған құралдарды және ұшу аппараттарын сипаттайды.
Кейбір оқушылар :қоршаған әлемнің құбылыстарына бақылау жүргізеді.
|
Бағалау критерийі
|
Ғарышты зерттеуге арналған құралдар мен ұшу аппараттарын сипаттай алады..
Жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттайды.
|
Сөздік қоры
|
Байқоңыр – Байконур
Зымыран – Ракета
Дурбі -Бинокль телелескоп
|
Құндылыктарды дарыту
|
Мәңгілік Елдің, мызғымас Жеті тұғырым нығайтуға, сақтауға және ұрпақттан ұрпаққа аманат етуге шақырамыз.
|
Пәнаралық байланыс:
|
Математика, дүниетану, көркем
еңбек.
|
АКТ қолдану дағдылары :
|
Компьютер
|
Алдыңғы оқу
|
Ғарыш-
шексіз кеңістік екенін біледі.
|
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уакыт :
|
Жоспарланған іс
–әрекет
|
ресурстар
|
Басы
2 минут
|
Ынтымақтастык атмосферасын
қалыптастыру.
Аспан Аспан
арайлым
Саған жиі
қараймын
Сені көзбен
шоламын
Мен ғарышкер
боламын.
|
ұшуаппараттарәртүрлісуреттері
|
Ортасы
30
минут
|
Сен
білесің бе
?
Алғашқы телескоптар линзалық мықтылығы төмен, казіргі телескоптар мыңдаған км –ді өте жақын етіп көрсетуге мүмкіндігі бар.
Т елескоптарды
кайда қоюға болады?
Обсерваториялар (расытхана )-
айналасында көп қабатты ғимараттар болмауы, телескоптар заманға сай болуы керек.
Ұшатын аппараттар – зымырандар жердің жасанды серіктерін тасымалдайтын техника .
Ұшатын аппараттарды арнайы апараттар баскарып отырады.
1-тапсырма
Ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтаңыз және сипаттап айтыңыз.
Дескриптор: Білім алушы -ғарышты зерттеуге арналған құралды анықтайды; - сурет ібойынша сипаттап айтады.
2-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңдаңыз.
Жердің алуан түрлі жасанды серіктері бар. Олар Күн жүйесін, басқа ғаламшарларды, ғарышты зерттеуге арналған. Метеорологиялық
серіктер ауа райын болжауға көмектеседі. Байланыс серігі радио және теледидар хабарларын таратуға арналған.
Суреттерге мұқият қараңыз. Мәтіндегі ақпараттарды және басқа да дереккөздерді пайдаланып, жердің жасанды серіктерін сипаттап айтыңыз.
Дескриптор: Білімалушы -мәтіннің
мазмұнына және басқа деректерге сүйеніп, ұшу аппараттарын сипаттайды.
Топтық жұмыс
Сөзжұмбақ – шешеді
Сергіту сәті:
Бір. екі, үш
Бойға жинап күш
Төрт бес алты
Бой
жазамыз мықты
Салақтықты тастаймыз
Жаңа сабақ бастаймыз
Көрсетілген ұлгіге
Әдемі етіп жазамыз,
|
Топ
суреттері
бейнежазба
оқулық
Оқулық
расытханасуреттері
|
|
Дәптермен
жұмыс:
1.Зерттеу кезінде алынган
зымыранның аппликациясын жаса.
2.Суретші қандай қате жіберді
?казіргі кезде расытханақасында болмайтын заттарды
жаз.
Оқушылар суретші қателігін
тауып, айтады. Осыдан кейін суретті бояп
шығады.
Зымыран
сұрақтары.
Әр топтан оқушылар жауап
береді.
Зымыран
қүрау.
1 топ
ермексазбен
2 топ қағаздан құрайды.
Балалар ендеше барлық тапсырманы дұрыс орындасақ ғарышка саяхат
жасаймыз.
|
Жаратылыс-танудәптері
видео ролик
|
соңы5минут
|
Есте сақта .Ғарышты арнайы
құралдар мен ұшатын апараттардың көмегімен
бақылайды.
|
|
Саралау
|
Бағалау
|
|
Оқушыларғакөбірекқолдаукөрсетудіқалайжоспарлайсыз.
Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз
жетелеушісұрақтарқоюарқылыпысықтаймын.
Зерттеужұмыстарынжүргіземін
|
Егер саған сабақ ұнаса, барлығы сәтті болса, ғарыш кемесін жасыл түске боя:
Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң,ғарыш кемесін сары түске боя:
Егер саған сабақ барысында тапсырма орындау кезінде қиындық болса,ғарыш кемесін қызыл түске боя.
|
|
Рефлексия
|
Өз сабағыңызды талдау үшін бос орынды пайдаланыңыз
|
Сабақтың мақсаты орындалдыма ?
|
|
Бүгін оқушылар не үйренді ?
|
Қазір ғарышты қалай зерттеу керектігі жайында
|
Сабақ қалай өтті
|
Сабақ қызықты әрі тартымды болды.
|
Қандай кедергілер болды ?
|
|
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз ( оқытуға және үйренуге қатысты)
1.
2.
Қандай екі кезең сабақтың одан да жаксы өтуіне ықпалын тигізуші еді
1.
2.
Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді
|