| Оңтүстік Қазақстан облысы,Шымкент қаласы Мектеп:№68 |
Сынып: 6
| Мұғалімнің аты-жөні: Долиева А.А. |
| Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Адамды бейнелейміз. Портрет |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Жұмысты жасауға әсер ететін факторларды анықтай отырып, әр түрлі өнер, қолөнер, дизайн түрлерінің кейбір сипаттамаларын танып білу және сипаттау. Идеяларды талқылау және сұрақтар қою. |
Сабақ мақсаттары |
Идеяларды талқылау және сұрақтар қою арқылы жұмысты жасауға әсер ететін факторларды анықтауды үйренеді. |
Бағалау критерийлері | «Портрет» ұғымының сипаттамасын анықтай алады;Идеяларды талқылайды;Есту арқылы, адамның көңіл күйін, қағаз бетіне түсіре алады |
Тілдік мақсаттар | Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Бейнелеу өнерінің түрлерін ата?2. Кескіндеме, оның жанрлары туралы айт?3. Пейзаж деген не?4. Натюрморт қандай мағынаны білдіреді?5. Тақырыптық сурет туралы айт?6. Портрет туралы өз ойыңды айт?
|
Бастапқы білім | Оқушылар түстік қатынасты біледі, түстің реңктерін алуды біледі. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрын біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут | Ұйымдастыру бөлімісәлемдесу. ә) оқушыларды бояу түстері арқылы топқа бөлу.
|
|
Сабақтың ортасы 35 минут
Топтық жұмыс
| Адамның бейнесін бейнелейтін шығарма қалай аталады?-Портрет.«Портрет-адам бейнесін бейнелейтін көркем шығарма.Осы портрет жанры, өздеріңе таныс тағы бір пәнде бар.Ол қандай пән деп ойлайсыздар?-Дұрыс,ол әдебиет пәні.Әдебиет пәнінде адам бейнесін өлең жолдары арқылы және сөзбен қалай беруге болады?«Түкті қабақ жауып түскен көзінеТікенектей түк шығып тұр жүзінеҚырлы мұрын,қырмызы ерін,қап-қараҰшқын шашып ойнап тұр көзіне.»Бұл -өлеңмен берілген портрет.Ал енді сөзбен қалай бейнелеуге болады?«Хамит-ұзын бойлы,жауырынды,тіп-тік,сұр жігіт. Қырша мұрынды,шүңіректеу қаракер тобылғы көзді,қырқып жүретін сақалы,мұрты бар.Жасы 25-26 шамасында».
Сарамандық жұмысы: (жұптық жұмыс, 5 минут): Әр топтың оқушылары ойларынан адамның түрін, көңіл күйін сипаттап айтып береді. Ал екінші топ, көз алдарына сол адамды елестету арқылы қағаз бетіне адамның бейнесін түсіреді. Тапсырма берген топтың оқушысы, өзінің сипаттап берген адам бейнесінің қалай шыққанын бағалайды. Портрет түріне көңіл бөлейік:16 ғасырда өмір сүрген, Итальян суретшісі Джузеппе Арчимбольдо ерекше портреттер салған.Оқушылар слайдтан көрген портреттің қандай ерекшеліктері бар екенін талқылайды.Джузеппе Арчимбольдо портретті: жеміс-жидектерден,өсімдік гүлдермен, жапырақтардан және көкөністерден ерекше адамның бейнесін жасаған.
Сарамандық жұмыс:(топтық жұмыс)Әр топтың оқушылары өздері алдын ала дайындап қойған (түрлі-түсті қағаздан) жапырақтар, жеміс жидектерден. Джузеппе Арчимбольдоның әдісімен адамның бейнесін жасайды.
Жұмысты төмендегі кезеңдерге сай орындаған дұрыс: Портретті парақтың қай бөлігіне орналастыру керегін шеше отырып, нысандардың сұлбасын қарындашпен сызу. Суретке қажетті бөлшектерді жапсыру.Техника қауіпсіздігін сақтау. Жұмысты аяқтау.
Дескриптор: Портретті парақта дұрыс орналастырады;Түстерді дұрыс табады;Адамның бейнесін дұрыс келтіреді:Жұмысы аяқталған. |
Слайд
Көркем шығармашылық бояу құралдары, альбом немесе А 4 форматты қағазы
АКТ
|
Сабақтың соңы3 минут | Рефлексия.Оқушыларға келесі сұрақтарды қоюға боладыСаған не оңай болды?Қолыңнан не жақсы келді?Не қиын болды? Неге олай ойлайсың?Жаңадан не үйрендің? |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың барысында қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделетемін |
Өзара бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі және мұғалім бағалауы (дескрипторлар арқылы) жүреді |
Денсаулық сақтау технологиялары. Интерактивті тақтаны 10-мин артық қолданбауСергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет. Бұл сабақта практикалық жұмыс жасау барысында оқушылар орындарынан тұрып жүредіОсы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелері
|
Сабақбойыншарефлексия
Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы солжақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|