Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Адамның бір қызығы бала деген. Мезгіл үстеуі. 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері |
||||
Педагогтың аты-жөні |
Ормашева Дана Жақсылыққызы |
||||
Күні |
9.01.2021ж |
||||
Сынып |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Адамның бір қызығы бала деген. Мезгіл үстеуі |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Т/А1. Мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау; ӘТН4. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.; |
||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқиды және мазмұнын игереді, үстеудің мағыналық түрін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтін бойынша тірек сөздерді жазады, нақтылау сұрақтарын құрастырады, үстеулерді сөйлемде орынды қолданады. Кейбір оқушылар: Мәтін бойынша өзі жайлы дәлелдемелер мен негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, құттықтау құрастырып жазады, үстеуден болған синоноимдерді түрлендіріп қолданады |
||||
Бағалау критерииі |
Мәтіннің атауын талқылап, көтерілген мәселені болжайды; - Мәтіннен мезгіл үстеуді табады; |
||||
Пәндік лексика мен терминология |
отбасылық әдет-ғұрыптар, шілдехана, тұсау кесу дәстүрлері, мезгіл үстеуден болған синонимдік қатарлар (кеш- бейуақыт, ымырт, ақшам, көз байлана, кешқұрым; таңертең- азанда. Таң ата, күн рауандана бастағанда; қазір – осы мезетте); |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы 2 мин
5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен Google Meet платформасы мен WhatsApp желісінде сәлемдесіп, түгендеу. «Бүгінгі сабаққа тілек». Өткен сабақты еске түсіру. Ой қозғау. «Тақырыпты болжау,
ойтүрткі 1.Табиғи мұра деген не? 2.Табиғи мұра деп аталуын мысалдармен дәлелде? Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады |
Google Meet платформасы мен WhatsApp желісіне қосылады Оқушылар суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді, ойлау дағдылары қалыптасады |
Мұғалімнің ауызша мадақтауы |
Google Meet
https://youtu.be/MRjeHgx-bsU
Слайд №1-2 |
|
Сабақтың ортасы 3 мин 5 мин 3 мин 10 мин 5 мин |
Мұғалім Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері туралы түсінік береді.
1- Тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі learningapps.org платформасына өтіп, балаға қатысты салт-дәстүрлерде айтылатын құттықтау сөздерді сәйкестендіру ойыны ойнатылады
Дескрипторлар:
2-тапсырма Мәтінді оқып, үстеу сөздерді табыңдар. (Жұптық жұмыс) Кешегі күні бойғы әрекеттен кейін, тұяқ серіппей қатып ұйықтап қалыппын. Әжем жұлқылап оятты. — Қожа. Қожатай. Әкем-ау, сен бүгін сабағыңа бармаушы ма едің? Көзімді ашып алып, қабырға сағатқа қарасам, сегізге он бес-ақ минут қалған екен. Атып түрегеліп, тез киіндім де, беті-қолымды шайып жіберіп, бір кесе айранды тікемнен тік тұрған күйде қотара салдым. Кеше титықтап келіп, сабақ қарауға мұршам болмап еді. Бүгінгі болатын пәндерді сумкама асығыс салып алдым да, мектепке жүгірдім Дескрипторлар:
3-тапсырма Оқылым тапсырмасы 4 балдық жүйе Тұтас мәтін бойынша «Quizizz» әдісі арқылы тест тапсырмаларына жауап беріңіздер. Тұтас мәтін бойынша келесі сұрақтарға жауап беріңіздер. 1. Қасқыр бейнесінде айтылған қасиеттердің мәні не?
2. «Қай қасқырды асырасаң, сол жеңбек», - деген қарт үндістің ақылының мәнісі неде?
Дескрипторлар:
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Слайдтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген қорықтарды тауып жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады Интернет желісін, онлайн мектеп материалдарын пайдаланып шығу тегін анықтайды.
Оқушылар уақытқа қарай тапсырманы орындайды
PISA бағдарламасы бойынша қазақ тілі пәнінен тест тапсырмалары |
ҚБ «өзін өзі тексеру»
ҚБ «дұрыс, бұрыс» әдісі
5 баллдық жүйемен бағаланады
Орынмен бағаланады |
Слайд №3 Слайд №4 https://learningapps.org/display?v=pepffxhdn21
Слайд №5 Слайд №6-7 Онлайн мектеп
Слайд №8-12 |
|
Сабақтың соңы 5 мин
2 мин |
Кері байланыс «БЛОБ АҒАШЫ» ӘДІСІ Үйге тапсырма: Үстеулерді қатыстыра отырып, «Салтымнан таны халқымды» тақырыбында шағын мәтін жазыңыз. Дескриптор: Құрылымын сақтай отырып, мәтін жазады; Тақырыпта салт-дәстүрлер түрі, тәрбиелік мәні мен маңызы туралы жазады Үстеулерді қолданады |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Kundelik.kz оқушыларға кері байланыс бере отырып қойылады |
Google Meet Слайд №13-15 |
Қосымша ақпарат |
||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
3-тапсырмада оқушылар қорықтардың шығу тегі мен үш тілде этимологиясын анықтайды. Бірнеше ресурспен жұмыс істеуге дағдыланады. Қолдауды қажет етпейтін оқушылар тапсырманы уақытында орындайды. |
Мұғалімнің ауызша кері байланысы |
Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау |