Материалдар / Ашық сабақ: Адамның қозғалуына не көмектеседі? Ас қорыту жүйесі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Адамның қозғалуына не көмектеседі? Ас қорыту жүйесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Шағын жинақталған мектептерге арналған
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Адамның қозғалуына не көмектеседі?

Бөлім:

Пәні

Жаратылыстану

Педагог

Карбозова Эльмира Кошкимбаевна

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Адамның қозғалуына не көмектеседі?

Ас қорыту жүйесі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Қозғалыс кезінде бұлшық еттердің қалай жиырылатынын түсіндіруді үйренесің;

Адамның ішкі ағзаларыныі орналасуын және ас қорыту жүйесінің қалай жұмыс істейтінін үйренесің;

Сабақтың мақсаты

Адамның қозғалысы үшін не көмектесетінін және ас қорыту жүйесін біледі.

     

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

  • Амандасу

  • Түгендеу

  • Оқу - құраларын реттеу

  • Психологиялық дайындық

Додокаэдр” әдісі арқылы.







Топқа бөлу.

Қаңқоңыз” әдісі.







Үй тапсырмасын тексеру.. “Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі



Оқушылар мұғаліммен, бір-бірлерімен амандасады.



Оқушылар додокаэдр шарын бір-біріне лақтыру арқылы психологиялық ахуал ұйымдастырады.

Оқушылар қаңқоңыз әдісі арқылы екі топқа бөлінеді.

1-топ: бұлшық еттер тобы

2-топ: ас қорыту тобы

Оқушылар бір-бірінен сұрақ менен жауап сенен әдәсі арқылы үй тапсырмасын сұрайды және қорытындылайды.









Жарайсыңдар!









Қошеметтеу







Бағдаршам арқылы бағалау

Дескриптор:

-оқушылар сұрақтарға жауап береді










Додокаэдр








Қаңқоңыз






Бағдаршам

Сабақтың ортасы

5 мин











































































































Поактикалықтапсырма

25 мин



Миға шабуыл” .


Суреттер сөйлесін” әдісі


-Балалар, бізде қандай суркт шықты? Бұларды термин сөзбен не деп атауға болады?

-Мына сурет ненің суреті? Ал, мынау ше?

-Иә, балалар, дұрыс айтасыңдар.

Яғни, бүгінгі біздің сабағымыз ас қорыту мен бұлшық еттерге байланысты.

Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:

Адамның қозғалуына не көмектеседі?

Ас қорыту жүйесі.

Оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттары:

Қозғалыс кезінде бұлшық еттердің қалай жиырылатынын түсіндіруді үйренесің;

Адамның ішкі ағзаларыныі орналасуын және ас қорыту жүйесінің қалай жұмыс істейтінін үйренесі;


-Балалар, сабағымызды түсіндірмес бұрын, мына бейнежазбаға назар аударайық!

Кинометафора” әдісі.

Ютуб сілтемесі:

https://youtu.be/z6XwLL33e_g?feature=shared



-Балалар, бейнежазбада не туралы айтылған?

-Қаңқа дегеніміз не екнн?

-Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз жәенгі айтып өькендей бұлшық ет жайлы.

Бұлшық ет – дегеніміз денені қозғалысқа келтіретін мүше. Сенің денеңде 640 юұлшық ет бар.

Бұлшық еттің қалай жұмыс істейтінін қара:






Қаңқа мен бұлшық ет адамның тірек қозғалысын жасайды.


-Жақсы, балалар , бұлшық ет туралы сендерге түсінікті болды ма?

Бұлшық ет дегеніміз не екен? Бұлшық ет қалай жұмыс істейді екен?

-Өте жақсы, балалар, енді келесі тақырыбымыз біздің – ас қорыту жүйесі.

-Балалар, ас қорыту дегенді қалай түсінесіңдер?

-Тамаша , балалар! Енді, мына бейнежазбаға назар аударайық.

Кинометафора” әдісі.

Ютуб сілтемесі:

https://youtu.be/48uMwRNF2kI?si=Eo8vUgIiVWaZ95un


-Балалар, ас қорыту жүйесі қалай жүзеге асырылатыны сендерге түсінікті болды ма?

Сонымен, қорылту барысында ас ағзаға сіңуге ыңғайланып, ұсақ бөліктерге ыдырайды. Осы үрдіс ас қорыту деп аталады.


Ал, балалар, сабақты түсініп алчақ, тапсырмалар орындайық. Менің сендерге беретін тапсырмам бар.

1-тапсырма. Жеке жұмыс. “Барабан” әдісі.

WordWall платформасында орындау.

WordWall сілтемесі:

https://wordwall.net/resource/64300193



-Жарайсыңдар, балалар! Сұрақтарға нақты , әрі тез жауап бердіңдер. Енді, келесі тапсырманы қарайық.


2-тапсырма. Топтық жұмыс.

Кинолента ” әдісі.

1-топ: адамның қозғалуына не көмектеседі?

2-топ: ас қорыту жүйесі туралы постер қорғайсыңдар.


Керекті заттар: кинолента параны, марккрлер, суреттер.

-Ал, балалар, топтық жұмысты жақсы оиындап, қорғап шықтыңдар. Шаршаған боларсыңдар? Ендеше сергіту сәтін жасап алайық.


Сергіту сәті.

Нейрожаттығулар” әдісі


-Балалар, сергіту сәтін жасап болсақ, келесі тапсырмаға көшейік.

3-тапсырма. “Гамбургер” әдісі. Жұптық жұмыс.

1.Лайфках әдісі. Бұлшық етті қозғалту әдістерін жасау.

Қажетті заттар: бутулка, құм салынған бутулка, су құйылған бутулка

2.Пиктограммаға қара. Мына жаттығуларды орындау барысында дене мүшелеріңнің қай бұлшық еттері нығаяды?

3
.Асқорыту қандай кезеңдерден тұрады. Модель жаса.

4. Ас қорыту жүйесін іс-тәжібибеде қолдану.


-Жарайсыңдар балалар! Бүгінгі тақырыпты жақсы меңгеріп алдыңдар. Енді, бүгінгі сабағымызды қорытындылайық.


Сабақты қорытындылау.

Сәйкестендіру” әдісі.


Бұлшық ет

Ас қорыту жүйесі

Қаңқа

Асқазан

Қол бұлшық еті

Ауыз қуысы

Көз бұлыш еті

Тіс

Аяқ бұлшық еті

Өңеш

бұлшық еті

Тоқішек




-Өте жақсы балалар! Осымен біздің сабағымыз аяқталды. Сабақ сендерге ұнады ма?

Сабаққа кері байланыс жасап алайық.

Оқушылар суреттерге қарап. Сөз, сөйлем құрастыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

















Оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.





















Оқушылар бейнежазбаны көру арқылы жаңа сабақты түсінеді, сұрақтарға жауап береді.









Рисунок 2







Оқушылар адам қалай қозғалады тақырыбын түсінеді.























Оқушылар ас қорыту жүйесіиен танысып, ас қорыту не екенін біледі.














Оқушылар барабан арқылы түске сұраққа жауап береді.













Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!