Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Адамның қозғалуына не көмектеседі? Ас қорыту жүйесі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Адамның қозғалуына не көмектеседі?
Бөлім: |
||
Пәні |
Жаратылыстану |
|
Педагог |
Карбозова Эльмира Кошкимбаевна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Адамның қозғалуына не көмектеседі? Ас қорыту жүйесі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Қозғалыс кезінде бұлшық еттердің қалай жиырылатынын түсіндіруді үйренесің; Адамның ішкі ағзаларыныі орналасуын және ас қорыту жүйесінің қалай жұмыс істейтінін үйренесің; |
|
Сабақтың мақсаты |
Адамның қозғалысы үшін не көмектесетінін және ас қорыту жүйесін біледі. |
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
“Додокаэдр” әдісі арқылы. Топқа бөлу. “Қаңқоңыз” әдісі. Үй тапсырмасын тексеру.. “Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі |
Оқушылар мұғаліммен, бір-бірлерімен амандасады.
Оқушылар додокаэдр шарын бір-біріне лақтыру арқылы психологиялық ахуал ұйымдастырады. Оқушылар қаңқоңыз әдісі арқылы екі топқа бөлінеді. 1-топ: бұлшық еттер тобы 2-топ: ас қорыту тобы Оқушылар бір-бірінен сұрақ менен жауап сенен әдәсі арқылы үй тапсырмасын сұрайды және қорытындылайды. |
Жарайсыңдар!
Қошеметтеу
Бағдаршам арқылы бағалау Дескриптор: -оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Додокаэдр Қаңқоңыз Бағдаршам |
||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин
Поактикалықтапсырма 25 мин |
“Миға шабуыл” . “ -Балалар, бізде қандай суркт шықты? Бұларды термин сөзбен не деп атауға болады? -Мына сурет ненің суреті? Ал, мынау ше? -Иә, балалар, дұрыс айтасыңдар. Яғни, бүгінгі біздің сабағымыз ас қорыту мен бұлшық еттерге байланысты. Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: Адамның қозғалуына не көмектеседі? Ас қорыту жүйесі. Оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттары: Қозғалыс кезінде бұлшық еттердің қалай жиырылатынын түсіндіруді үйренесің; Адамның ішкі ағзаларыныі орналасуын және ас қорыту жүйесінің қалай жұмыс істейтінін үйренесі; -Балалар, сабағымызды түсіндірмес бұрын, мына бейнежазбаға назар аударайық! “Кинометафора” әдісі. Ютуб сілтемесі: https://youtu.be/z6XwLL33e_g?feature=shared -Балалар, бейнежазбада не туралы айтылған? -Қаңқа дегеніміз не екнн? -Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз жәенгі айтып өькендей бұлшық ет жайлы. Бұлшық ет – дегеніміз денені қозғалысқа келтіретін мүше. Сенің денеңде 640 юұлшық ет бар. Бұлшық еттің қалай жұмыс істейтінін қара: Қаңқа мен бұлшық ет адамның тірек қозғалысын жасайды. -Жақсы, балалар , бұлшық ет туралы сендерге түсінікті болды ма? Бұлшық ет дегеніміз не екен? Бұлшық ет қалай жұмыс істейді екен? -Өте жақсы, балалар, енді келесі тақырыбымыз біздің – ас қорыту жүйесі. -Балалар, ас қорыту дегенді қалай түсінесіңдер? -Тамаша , балалар! Енді, мына бейнежазбаға назар аударайық. “Кинометафора” әдісі. Ютуб сілтемесі: https://youtu.be/48uMwRNF2kI?si=Eo8vUgIiVWaZ95un -Балалар, ас қорыту жүйесі қалай жүзеге асырылатыны сендерге түсінікті болды ма? Сонымен, қорылту барысында ас ағзаға сіңуге ыңғайланып, ұсақ бөліктерге ыдырайды. Осы үрдіс ас қорыту деп аталады. Ал, балалар, сабақты түсініп алчақ, тапсырмалар орындайық. Менің сендерге беретін тапсырмам бар. 1-тапсырма. Жеке жұмыс. “Барабан” әдісі. WordWall платформасында орындау. WordWall сілтемесі: https://wordwall.net/resource/64300193 -Жарайсыңдар, балалар! Сұрақтарға нақты , әрі тез жауап бердіңдер. Енді, келесі тапсырманы қарайық. 2-тапсырма. Топтық жұмыс. “Кинолента ” әдісі. 1-топ: адамның қозғалуына не көмектеседі? 2-топ: ас қорыту жүйесі туралы постер қорғайсыңдар. Керекті заттар: кинолента параны, марккрлер, суреттер. -Ал, балалар, топтық жұмысты жақсы оиындап, қорғап шықтыңдар. Шаршаған боларсыңдар? Ендеше сергіту сәтін жасап алайық. Сергіту сәті. “ Нейрожаттығулар” әдісі -Балалар, сергіту сәтін жасап болсақ, келесі тапсырмаға көшейік. 3-тапсырма. “Гамбургер” әдісі. Жұптық жұмыс. 1.Лайфках әдісі. Бұлшық етті қозғалту әдістерін жасау. Қажетті заттар: бутулка, құм салынған бутулка, су құйылған бутулка 2.Пиктограммаға қара. Мына жаттығуларды орындау барысында дене мүшелеріңнің қай бұлшық еттері нығаяды?
3 4. Ас қорыту жүйесін іс-тәжібибеде қолдану. -Жарайсыңдар балалар! Бүгінгі тақырыпты жақсы меңгеріп алдыңдар. Енді, бүгінгі сабағымызды қорытындылайық. Сабақты қорытындылау. “Сәйкестендіру” әдісі.
-Өте жақсы балалар! Осымен біздің сабағымыз аяқталды. Сабақ сендерге ұнады ма? Сабаққа кері байланыс жасап алайық. |
Оқушылар суреттерге қарап. Сөз, сөйлем құрастыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Оқушылар сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады.
Оқушылар бейнежазбаны көру арқылы жаңа сабақты түсінеді, сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар адам қалай қозғалады тақырыбын түсінеді.
Оқушылар ас қорыту жүйесіиен танысып, ас қорыту не екенін біледі.
Оқушылар барабан арқылы түске сұраққа жауап береді.
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |