Тапсырма № 1. Болжау
стратегиясы (ТЖ)
Берілген эпизодтар бойынша
тақырыпты және оның мазмұнын болжайды. Алдымен жеке, сонан соң
топпен талқылайды. Талқыланғаннан кейін «Сен ұйқтап жатқанда»
мәтіні бойынша өздерінің болжамдарын
тексереді.
Дискриптор:
Берілген эпизодтар бойынша
болжамдар жасайды.
Мәтіндегі эпизодтарды
сипаттайды, салыстырады.
Болжамдарын мәтінді оқу арқылы
өз-өздерін тексереді.
ҚБ: Табыс
ағашы
Жасыл жапырақ – қатесіз
«барлығын дұрыс істедім»
Сары жапырақ – 1-2 қате
«қиындықтар болды»
Қызыл жапырақ - 3-4 немесе
одан да көп қате «қателер көп болды»
Сары немесе қызыл жапырақты
таңдаған оқушылар жіберген негізгі қателіктерін жапыраққа
жазады.
Сергіту
сәті. «Лимон және марғау»
эмоциялық қысымды босаңсытуға арналған
жаттығу
Басқарушы: көз алдарыңа
елестетіңдер,
оң қолымызға лимонды ұстап,
оның шырыны шыққандай қатты сығуға тырысамыз. Жұдырығымызды түйіп
қатты-қатты қысамыз. Шырынды шығардық!
Ал енді бәріміз мысықтың
баласы марғау сияқты боламыз, олар енді ғана оянды және керіліп
жатыр. Жақсылап керіліп-созылды! Қолымызды жоғары көтеріп, оңға,
солға, жоғары қарай тартыламыз, мойнымызды бұрып, арқамызды
созамыз!
Тапсырма № 2. «Кір жаятын
жіп» әдісі. Топтық жұмыс.
Әрбір топ берілген суреттерді
эпизодтар бойынша сәйкестендіріп, мәтіннің сюжеттік бөліктерін
басынан аяғына дейін әңгімелеп береді.
Қабілеті жоғары оқушыларға
сюжеттің өзгеруінің себеп – салдарын түсіндіру
ұсынылады.
Қолдауды қажет етпейтін
оқушыларға сюжеттің дамуының пиктограммасын салу
ұсынылады.
Дискриптор:
Эпизодтарды сюжеттермен
сәйкестендіріп, мәтінді толығымен әңгімелеп
береді.
Сюжеттің өзгеруінің
себеп-салдарын түсіндіреді.
Сюжеттің дамуының
пиктограммасын салады.
ҚБ. «От
шашу» әдісі бойынша
бағалау.
Төменнен жоғары қарай
шапалақтау.
Эпизодтарды сюжеттермен
сәйкестендіріп, мәтінді толығымен әңгімелеп берген оқушыларға -1
шапалақ
Сюжеттің өзгеруінің
себеп-салдарын түсіндірген оқушыларға - 2
шапалақ
Сюжеттің дамуының
пиктограммасын салған оқушыларға -3
шапалақ
|