Педагогтің
аты-жөні
|
Изимова Фарида
Тахаровна
|
Сынып: 4
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Ақылды
аспаз
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы
және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның
себебін түсіндіру
4.2.5.1 мұғалімнің көмегімен
шығарманың композициялық құрылымын (сюжеттің басталуы, дамуы,
шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі)
анықтау
|
Сабақтың
барысы.
|
|
|
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Білу
|
Миға
шабуыл:
(Ұ)https://www.youtube.com/watch?v=mqV_C5eqUus
сілтемесі
бойынша «Аспазшы» мультфильм үзіндісі
көрсетіледі. Оқушылар осы бейнетаспа арқылы сабақтың тақырыбын
болжайды, өз ойларын айтады.
|
Бейнетаспа арқылы
жаңа сабақтың тақырыбы
ашылады.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
https://www.youtube.com/watch?v=mqV_C5eqUus
|
Түсіну
|
1-тапсырма
Оқушыларға «Ақылды аспаз» ертегісінің бір
бөлігін оқу тапсырылады. Оқу кезінде кейіпкерлердің іс-әрекетінің
бейнеленген тұстарды «Түртіп алу» әдісімен белгілеп отыру
ұсынылды. Бірінші бөлікті оқығаннан
кейін өздері жасаған болжаммен салыстырды. Оқушылар оқиғаның әрі
қалай дамитыны туралы өз ойларын
айтты.
-Мәтіннің екінші бөлігі
оқылды. Жасалған болжамдарымен салыстырды.
|
Ертегіні оқып,
кестені толтырады.
Екінші бөлігін оқып, өз
болжамдары мен салыстырады.
|
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
|
2-тапсырма
«Кезбе тілші»
әдісі. Бір тілші шығып, ертегінің
баяндалуы бойынша сұрақтар
қойылды.
-
Ертегі қалай
басталады?
-
Аспаз неге бар ақшаға тіл
сатып алды?
-
Аспаздың ең жақсы тағам тіл
деген ойымен келісесің бе? Ойыңды
дәлелде.
-
Аспаз неліктен ең жаман тағам
тіл деп ойлайды? Себебін
түсіндір.
-
Ертегіден қандай қорытынды
шығаруға болады?
|
Оқушылар берілген сұраққа
жауап береді.
|
ҚБ:Ұтымды жауаптарға тілші өз
бағасын береді.
|
|
Қолдану
|
3-
тапсырма
Кесте бойынша ертегінің
композициялық құрылымын анықтайды. Ол үшін ертегідегі оқиғалар
ретін еске түсіреді. Сызба бойынша
талқылайды.
|
Оқушылар ертегінің
композициялық құрылымын
толтырады
|
Шапалақ арқылы бір-бірін
бағалау
|
|
Жинақтау
|
|
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
|
Бағалау
|
- Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін
не жаңалық болды?
-Сабаққа қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
-Сабақта қандай қиындықтар
туындады?
-Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
|
|
|
|
Саралау.
Тапсырма бойынша саралау
жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі
нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушылар ертегіге оқиға қосып
жазуда бірнеше сөйлемдер жазуы
мүмкін.
|
Дескриптор:
-
кейіпкерлердің іс- әрекеттерін
салыстырады;
-
кейіпкерлерге мінездеме
береді;
-
ертегінің композициялық
құрылымын анықтайды;.
-
мәтінге оқиға қосып, аяқтап
жазады;
-
өз ойын жүйелі
жеткізеді;
сөздер мен сөйлемдерді
қатесіз жазады.
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
Жалпы баға. Сабақтың жақсы
өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|