Басы
Сабақтың
ортасы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
«Балмұздақ» таяқшасы арқылы үй тапсырмасы
сұралады.
Топқа
бөлу
«Мозайка»
әдісі
жылқы малына қатысты
суреттер қимасын құрастыру.
Бастапқы білімді
анықтау.
«Бір айналым
сөйлесу» әдісі арқылы суреттің мазмұнын
сұрау.
Жаңа сабақтың тақырыбы
оқушылар өздері шығарады.
Оқу мақсатымен
таныстыру.
Жаңа
сабақ
«Ой қозғау»
әдісі
«Құлын»
видеосы
https://www.youtube.com/watch?v=k8XCuZJ8NVk
-Бейнежазба сіздерге
қалай әсер етті,сипатта!
-Құлын мен енесінің
бойынан қандай мінез байқадыңдар?
-Бұндай көріністі
өмірлеріңде шынайы көрдіңдер ме?
-
Қайдан?
Жаңа
сабақ
Көрген бейнежазбаға сүйене
отырып мақалмен байланыстырып түсіндіріп
көр.
Ұжымдық
жұмыс
«Көркем оқу
минуты»
Белсенді оқу ортасын
құру
Топтық жұмыс ««Ойлан
, жұптас, талқыла» әдісі
Үш топқа суреттер
беріледі,әр топ өздеріне бөлінген суретпен танысып,флипчартқа сурет
немесесызбаарқылы түсіріп, мазмұнын
ортаға түсіндіру.
І топ: Жылқыдан
алынатын тағамдар
ІІ топ: Ұлттық ойын
түрлері
ІІІ топ:
Сипаттаңыз!
Жинақтау. Дәптермен
жұмыс
«Орнын тап» әдісіКім
жылдам?
|
Оқушылар сұраққа жауап
береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
Оқушылар жылқы туралы
білгендерін айтып шығады.
Сурет бойынша тусініктерін
жеткізеді.
Топтастырады:
Жылқы
қандай?
Бейнежазбаны тамашалап
алған әсерлері мен ойларын ортаға
салады.
Өлеңді мәнерлеп
оқиды.
Берілген сұрақтарға
мәтін желісі бойынша жауап береді.
Әр топ мүшелері алдарына
берілген суреттер бойынша тусініктерін сурет немесе сызбамен
көрсетіп ортаға салады.
Әр топ критерииді
басшылыққа ала отырып тапсырманы
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау.
Басбармақ әдісі арқылы
кері байланыс ұсыну.
Дескриптор:
-Мақалдың мағынасын
түсіндіреді-1б
-Видеомен байланыстырып
талдайды1б
Қ.Б: «Екі жұлдыз бір
тілек»
Дескриптор:
-Өлеңді түсініп оқиды.
-1б
-Өлеңді қатесіз оқиды.
-1б
- Өлеңді мәнерлеп оқиды.
-1б
Қ:Б: «Бутерброд»
әдісі
Дескриптор:
-Суреттің мағынасын
түсініп талдайды-1б
Қағазға негізгі ойды
түсіреді-1б
-Жұмыстарын ортаға
ұсынады-1б
Топтар бір-бірінің
жұмысына топтық бағалау жүргізеді.
«От шашу»
әдісі
Қ.Б:
Дескриптор:
-Сөздерді
оқиды-1б
-Сәйкестендіреді
-1б
КБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
«Балмұз-дақ»
таяқшасы
Бейне
жазба,интербел
сенді
тақта
Бейне
жазба
Оқулық
Суреттер
Оқулық
Тақта
слайд
Бас бармақ
суреті
|