Сабақтың тақырыбы: Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясы, бесік элементтерін жасау
| Күні : 17.10.18ж Сыныбы: : 10а,ә
Пәні: технология |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: Ойлау деңгейі: талдау | 1.Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясын білу2. Бесік элементтерін жасауды білу
|
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар : Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясын, бесік элементтерін жасауды біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі : Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясын, бесік элементтерін жасаудды біледі. |
| Кейбір оқушылар : Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясын, бесік элементтерін жасаудың қиын деңгейдегісімен жұмыс жасайды |
Бағалау критерийі | Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясын, бесік элементтерін жасаудды ашып көрсетеді Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясын, бесік элементтерін жасауды ажырата алады Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясын, бесік элементтерін жасауды өмірде дұрыс қолданады |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Мәтінді оқиды,тыңдайды, ортақ түйінді шешімді жазады, диалогты сұқпаттасады, яғни айтылым боладыПәнге қатысты лексика және терминология: токарь станогы, өңдеу технологиясы, бесік элементтері Диалогқа/жазылымға қатысты тіркестер-Ағашты кесумен механикалық өңдеудің негізгі әдістері...- Ағашты электр құралмен өңдеу технологиясы...-Электр қылара, сүргі, электр бұрғы, еңбек ресурстары....- Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясы, бесік элементтерін жасау... |
Құндылыққа баулу | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылығын индустрияландыру мен иновацияларға негізделген экономикалық өсуоқушлардың өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, отансүйгіштікке тәрбиелеуӨмір бойы білім алу |
Әдіс-тәсілдер | « Кім жылдам?»БОӘ, Миға шабуыл СТО, «Мен-саған, сен-маған» |
Көрнекіліктер | Бесік, таратпа материалдар, интерактивті тақта |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі, сызу |
Алдыңғы білім | Ағаш өңдеу |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы: 10 минут(Ұйымдастыру)
Сабақтың ортасы25минут( Жаңа сабақ)
| Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын орнату; Оқушы назарын шоғырландыру; Оқушылардың қарқындылығын анықтау үшін саралаудың жіктеу тәсілін пайдаланып, санау арқылы сыныпты 3 топқа бөлемін 1-топ «Береке» , 2-топ «Бірлік», 3-топ «Ынтымақ»Бірлік түбі –тірлікЫрыс алды-ынтымақҮй тапсырмасын сұрау-Ағаштың қаңдай қасиеттері болады?-Ағаш токарь станогы неше бөліктен тұрады?-Ағаш токарь станогында қандай жұмыстар атқарылады?-Қандай ағаштарды қолданамыз?-Кескіштің қандай түрлері бар?Жаңа сабақ Бесіктің құрылысы1. Арқалық (арыс, белағаш) – ұзындығы 70-75 сантиметр, ұстап тұруға ыңғайлы, бесіктің ең үстіңгі, көлденең, жұмыр бел ағашы.2. Бөген (алдыңғы бас, артқы бас) – негізінен жас тал мінсіз жонылып, жақсы әрленіп, морға қыздырылып, қыртысын сыртына қарай иген бесіктің екі басы.3. Жақтау. Ол – төртеу. Екі үлкен жақтаудың ұзындығы арқалықпен бірдей, қос бөгеннің аңғарларын керіп тұратын екі қысқа жақтаудың ені бесік еніне тең.4. Шабақ. Бұл да – төртеу. Екі бөгеннің аяқтарын қосып тұратын ұзын жақтауларға біркелкі қашықтықта көлденең қашалып бекітілген бесік еніндей тақтайша.5. Сабау. Ол – екеу. Екі бөгенді қосып тұратын екі ұзын жақтаудың астына түсетін, бесік ұзындығына тең жұмыр ағаш.6. Жорға. Бұл да екеу. Бөгендердің иілген басына қарама-қарсы бекітіледі, оның астыңғы қыры қайқы – бесіктің табаны. Табанның қайқылығы бесіктің бірқалыпты жеңіл тербелуін қамтамасыз етеді. Бесіктің осы бөлігі – жорғаны қазақтар табан деп те атай береді.7. Тақтай. Бесіктің түбек орналасатын, төсек салынатын ортасындағы бөлігі.8. Шүмек. Бесіктегі сәбидің кіші дәреті үшін қойдың асық жілігінен бір басы тесіліп, екінші басының төменгі жаны ойылып жасалған түтікше. Кейде айрықша аппақ болуы үшін оны алғаш пайдаланар алдында сүтке қайнатып алады.9. Түбек. Сәбиді бесікке бөлегенде жаялығы былғанбас үшін бесіктің ортасындағы тақтайды тесіп орнататын алмалы-салмалы киіз қалта. Шағын шыны құтылар (банкілер) пайда бола бастасымен содан түбек жасалатын болды. Шүмектің ұшы түбекке сұғынып тұрады.
Сарамандық жұмыс1-топ станокта жұмыс атқарадыБұл топ станокта бесік жақтауын жасайды2-топ Ағаш бұйымдарды қолмен өңдейдіБұл топ бесік бөгенін өңдейді3-топ Ағаш бұйымдарды қолмен өңдейдіБұл топ бесік жақтауын өңдейдіОқушылар жасаған жұмыстарын қорғайдыМақал-мәтелдер айту1. Ел боламын десең бесігіңді түзе.2. Есік арқалағаннан, бесік арқалаған артық.3. Ер бесіктен танылады.4. Ауылым - алтын бесігім.5. Бесіктегі баланың бек боларын кім білер?6. Төріңде бесік тұрса, төре де бас иеді.7. Өз елің - алтын бесік.8. Бесік көрмеген ессіз болып есікке енеді.9Ел іші алтын бесік10.Өз елің-алтын бесік |
Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясы, бесік элементтерін жасау. (презен.)10- сынып
|
Сабақтың соңы(бекіту,бағалау)4минут
Үйге тапсырма1 минут | Қорытынды:Сұрақ-жауап Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында «Мен-саған, сен-маған» әдісін пайдаланамын.-Бесік элементтерін ата-Бөген қандай жұмыс атқарады-Бесік қандай ағаштардан жасалады?-Бесік жақтауыныңқызметі қандай?Кері байланыс: Табыс ағашы Ағашты токарь станогында өңдеу технологиясы, бесік элементтерін жасау. |
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтауОқушылар қауіпсіздік ережесін қатаң сақтайды
|
Тапсырма, диалог және қолдау көрсетуОқушы қарқындылығына қарай қосымша тапсырма беремін | Әр тапсырма сайын кері байланыс беріледі | Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауҚұрал-саймандармен жұмыс жасауда абай болу |
Сабақ бойынша рефлексия:- Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? |
|
- Бүгін оқушылар не білді? |
|
- Сыныптағы ахуал қандай болды? |
|
- Мен жоспарлаған саралау шаралары сәтті болды ма? |
|
- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
|
- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|