Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    XVIII ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания

    Мектеп: «Абылай хан атындағы орта мектеп - бақшасы» КММ


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жагалбаева Б. С.


    Сынып: 7.

    Қатысқандар: -

    Қатыспағандар:-


    Пән: Дүниежүзі тарихы


    Сабақтың тақырыбы

    Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.2.6 – еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

    7.4.1.4 – «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Ағылшындардың Үндістанды отарлауының дәстүрлі қоғамға ықпалын сипаттайды,«экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды;

    Оқушылардың басым бөлігі: Ағылшын отаршылдарының жергілікті халықтың әлеуметтік - қоғамдық, экономикалық дамуына ықпалын талдайды, Үндістандағы тауар – ақша қатынастарының отарлық сипатын «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдары негізінде дәлелдейді;

    Кейбір оқушылар: Шығыстың дәстүрлі қоғамдарының көпшілігі еуропалық отаршыл күштің алдында дәрменсіздік танытуын анықтайды. Отарлық жүйенің Үндістанның экономикасына тигізген әсерін бағалайды;

    Бағалау критерийі

    - Шығыс елдері неліктен қоғамдық даму жағынан Батыс елдерінен артта қалып қойғандығын анықтайды;

    - «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарына анықтама бере отырып, Шығыс мемлекеттерінің экономикалық, саяси және мәдени жағынан артта қалуын сипаттайды;

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    1. Еуропалықтардың жүргізген отаршылдық саясатын оқиды. (оқылым)

    2. Тірек сөздер: монополистік капитал, сауда отаршылдығы, отарлық империя, өндірістік капитал сөздерін дәптерге жазу ( жазылым)

    3. Ағылшындардың Үндістанды отарлауының дәстүрлі қоғамға тигізген ықпалын айтады. ( айтылым)

    4. Ост – Үнді компаниясы туралы бейнефильм көрсету (тыңдалым)

    Лексика мен терминология:- монополистік капитал, метрополия, империализм, инвестиция, фактория,фарфор

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Шығыстың аса бағалы тауарлары -

    «Еуропа – басқа халықтарға үлгі болады» деген түсінік қалыптасты, себебі

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    ..........неліктен Қытай мен Жапония «Жабық есік» саясатын ұстады?

    Жазылым үшін ұсыныстар

    «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарына анықтамсын жазу

    Құндылықтарға баулу



    Мемлекет тәуелсіздігі қашанда ең бірінші құндылық екеніне баулу« «Қазақстан тәуелсіздігі мен Астана» құндылығын Мәңгілік ел» идеясымен байланыстыру.

    Пәнаралық байланыс

    География (П. 2. 2 – бөлім, 9 – 10 бет.), Қазақстан тарихы

    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Еуропалық державалардың Ост – Үнді компаниясының құрылуы және отаршылдықты басталуы. Үндістанды еуропалықтардың отарлай бастауы тарауы бойынша сабақты қайталау. (24 – 26 б)


    Сабақ барысы



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0 – 7 мин

    Ұйымдастыру (Амандасу, оқушыларды түгендеу, )

    Қызығушылығын ояту

    «Суреттер сөйлейді» әдісі.

    3 – топқа бөлу.

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Өткен сабақ бойынша.

    Параграф 4. Ұлы Моғол империасының дағдарысы және оның ыдырауы. XVII – XVIII ғасырлардағы Үндістан.

    1) Ұлы Моғол мемлекетін құрған кім?

    2) Ұлы Моғол мемлекетінің дағдарысқа ұшырау себептері.

    3) Каста дегеніміз не?

    4) Еуропалық державалардың Ост – Үнді компаниясының құрылуы және отаршылдық қалай басталды?

    «Шеринг» әдісі арқылы жауап береді.

    Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.

    Бағалау: «+» ,«-», керемет.

    Интербел

    сенді тақтадан 3 елдің картасы көрсетіледі.

    Сабақтың ортасы





    12 мин




















    3 мин























    3 мин





















    5 мин






















    3 мин

    Жаңа сабақ бойынша ой – қозғау. «Stop» кадр. «Ост – Үнді» компаниясы туралы бейнефильм көрсету. Топтың атты неліктен мемлекеттердің атымен қойылды? Оқушылардың пікірін тыңдау.

    Әр топ өз атауларын картадан көрсетеді.

    1- тапсырма: Топтық жұмыс. Оқулықпен жұмыс.

    «Джигсо» әдісі.

    1- топ. Еуропалықтардың Шығыс елдерін отарлаудың 3 кезеңін айтасыңдар.

    2 – топ. Англия мен Голландияның отарлау саясатын түсіндіресіңдер.

    3 – топ. Еуропа мемлекеттерінің отаршылдық экпансиясы , шығыс халықтарының тарихи тағдырына тигізген кері әсерін айтасыңдар.

    Дискриптор:

    - Отарлау үдерісінің үш кезеңіннің ерекшеліктерін сипаттайды;

    - Ағылшындар мен голландықтар дүниежүзілік сауданы нығайту мақсатында отарлық иеліктерінде сауда факторияларын дамытуын айтады.

    - Отарлық жүйенің отар елдер экономикасына тигізген әсерін айқындайды.

    ҚБ. «Жапондық бағалау» әдісі

    Кері байланы: Мұғалім топтардың жұмысын тыңдап, талдау жасайды. «Жетон» арқылы бағалау.

    2 - тапсырма.

    А – деңгейі. Ашық тест

    1. 1784 жылы алғашқы орыс елді мекендері ____________ да пайда болды.

    2. XVII ғасырдың басында __________ елдердің ішінде ______ және ____________ саясат жүргізуде ___________алғашқы орынды иеленді.

    3. __________ принципі жолында __________XIX ғасырдың бірінші жартысында ___________ жүргізді.

    4. Ағылшын, _________ ,_________ , ___________ компаниялары бастаған Шығыс елдерін отарлау әрекеттері көптеген ____________ мен _________ тәуелсіздігінен айырып, _______елдерге, кейбірін ________ ______ елдерге айналдырды.


    Дискриптор:

    Бос орындарға керекті сөзді мәтінен оқып, тауып жазады.

    1. XVII – XVIII ғасырларда алғаш пайда болған орыс елді мекенін жазады.

    2. XVII ғасырдың басында отаршылдық саясат жүргізудегі алғашқы орынды иеленгендігін жазады.

    3. Англия мен Франция арасындағы отарлық бәсекелестіктің тууын жазады.

    4. Компаниялардың арасындағы отарлық иеліктер үшін және саудадағы үстемдік үшін бәсекелестіктің нәтижесін жазады.

    В – деңгейі. Сәйкестендіру кестесі.

    Термин сөздер


    Анықтамасы

    Экспорт

    А

    Ішкі рынокта өткізу үшін елге шет елге шет елдерден тауарлар, технологиялар әкелу

    Импорт

    В

    "Ішкі", өз елінің шет және елсіз аймақтарын игеріп, қоныстану, «сыртқы» - өз елінен өзге жерлерде тұрақтар салуы, өзге аумақтарды басып алу

    Экспансия

    С

    Капиталды, қызметтерді, зияткерлік

    қызмет нәтижелерін соның ішінде оларға айрықша құқықтарды сыртқы нарықтарға өткізу үшін шетелге әкету

    Фактория

    Д

    Еуропа саудагерлерінің колониядағы сауда – саттық мекені.

    Отарлау

    Г

    Көпестердің отарларда ұйымдастырған сауда кеңесі және

    қонысы

    Дескрипторы

    - термин сөздердің анықтамасын сәкестендіреді.

    - Тауар – ақша қатынасының дамуына тигізген әсерін анықтайды.


    С – деңгейі. Кесте толтыру.

    Ұлы державалардың отарлық иекіктер

    Отарлық держава

    Отарлық иелік

    Отаршылдық саясат ерекшеліктері




    Дискриптор:

    - Еуропалықтардың басқыншылық әрекетін жазады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жагалбаева Балгын Сеилгазыевна
    29 Қазан 2021
    3264
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды? 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ағылшындардың Үндістанды отарлауының дәстүрлі қоғамға ықпалын сипаттайды,«экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды;
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    XVIII ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания

    Мектеп: «Абылай хан атындағы орта мектеп - бақшасы» КММ


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жагалбаева Б. С.


    Сынып: 7.

    Қатысқандар: -

    Қатыспағандар:-


    Пән: Дүниежүзі тарихы


    Сабақтың тақырыбы

    Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне қалай айналды?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.2.6 – еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;

    7.4.1.4 – «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Ағылшындардың Үндістанды отарлауының дәстүрлі қоғамға ықпалын сипаттайды,«экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды;

    Оқушылардың басым бөлігі: Ағылшын отаршылдарының жергілікті халықтың әлеуметтік - қоғамдық, экономикалық дамуына ықпалын талдайды, Үндістандағы тауар – ақша қатынастарының отарлық сипатын «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдары негізінде дәлелдейді;

    Кейбір оқушылар: Шығыстың дәстүрлі қоғамдарының көпшілігі еуропалық отаршыл күштің алдында дәрменсіздік танытуын анықтайды. Отарлық жүйенің Үндістанның экономикасына тигізген әсерін бағалайды;

    Бағалау критерийі

    - Шығыс елдері неліктен қоғамдық даму жағынан Батыс елдерінен артта қалып қойғандығын анықтайды;

    - «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарына анықтама бере отырып, Шығыс мемлекеттерінің экономикалық, саяси және мәдени жағынан артта қалуын сипаттайды;

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар:

    1. Еуропалықтардың жүргізген отаршылдық саясатын оқиды. (оқылым)

    2. Тірек сөздер: монополистік капитал, сауда отаршылдығы, отарлық империя, өндірістік капитал сөздерін дәптерге жазу ( жазылым)

    3. Ағылшындардың Үндістанды отарлауының дәстүрлі қоғамға тигізген ықпалын айтады. ( айтылым)

    4. Ост – Үнді компаниясы туралы бейнефильм көрсету (тыңдалым)

    Лексика мен терминология:- монополистік капитал, метрополия, империализм, инвестиция, фактория,фарфор

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Шығыстың аса бағалы тауарлары -

    «Еуропа – басқа халықтарға үлгі болады» деген түсінік қалыптасты, себебі

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    ..........неліктен Қытай мен Жапония «Жабық есік» саясатын ұстады?

    Жазылым үшін ұсыныстар

    «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарына анықтамсын жазу

    Құндылықтарға баулу



    Мемлекет тәуелсіздігі қашанда ең бірінші құндылық екеніне баулу« «Қазақстан тәуелсіздігі мен Астана» құндылығын Мәңгілік ел» идеясымен байланыстыру.

    Пәнаралық байланыс

    География (П. 2. 2 – бөлім, 9 – 10 бет.), Қазақстан тарихы

    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Еуропалық державалардың Ост – Үнді компаниясының құрылуы және отаршылдықты басталуы. Үндістанды еуропалықтардың отарлай бастауы тарауы бойынша сабақты қайталау. (24 – 26 б)


    Сабақ барысы



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0 – 7 мин

    Ұйымдастыру (Амандасу, оқушыларды түгендеу, )

    Қызығушылығын ояту

    «Суреттер сөйлейді» әдісі.

    3 – топқа бөлу.

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Өткен сабақ бойынша.

    Параграф 4. Ұлы Моғол империасының дағдарысы және оның ыдырауы. XVII – XVIII ғасырлардағы Үндістан.

    1) Ұлы Моғол мемлекетін құрған кім?

    2) Ұлы Моғол мемлекетінің дағдарысқа ұшырау себептері.

    3) Каста дегеніміз не?

    4) Еуропалық державалардың Ост – Үнді компаниясының құрылуы және отаршылдық қалай басталды?

    «Шеринг» әдісі арқылы жауап береді.

    Барлығы шеңберде отырады, жүргізуші бастап, кезекпен барлығы тақырып бойынша түйінді ойды қорытындылайды. Идеялар қайталанбау керек.

    Бағалау: «+» ,«-», керемет.

    Интербел

    сенді тақтадан 3 елдің картасы көрсетіледі.

    Сабақтың ортасы





    12 мин




















    3 мин























    3 мин





















    5 мин






















    3 мин

    Жаңа сабақ бойынша ой – қозғау. «Stop» кадр. «Ост – Үнді» компаниясы туралы бейнефильм көрсету. Топтың атты неліктен мемлекеттердің атымен қойылды? Оқушылардың пікірін тыңдау.

    Әр топ өз атауларын картадан көрсетеді.

    1- тапсырма: Топтық жұмыс. Оқулықпен жұмыс.

    «Джигсо» әдісі.

    1- топ. Еуропалықтардың Шығыс елдерін отарлаудың 3 кезеңін айтасыңдар.

    2 – топ. Англия мен Голландияның отарлау саясатын түсіндіресіңдер.

    3 – топ. Еуропа мемлекеттерінің отаршылдық экпансиясы , шығыс халықтарының тарихи тағдырына тигізген кері әсерін айтасыңдар.

    Дискриптор:

    - Отарлау үдерісінің үш кезеңіннің ерекшеліктерін сипаттайды;

    - Ағылшындар мен голландықтар дүниежүзілік сауданы нығайту мақсатында отарлық иеліктерінде сауда факторияларын дамытуын айтады.

    - Отарлық жүйенің отар елдер экономикасына тигізген әсерін айқындайды.

    ҚБ. «Жапондық бағалау» әдісі

    Кері байланы: Мұғалім топтардың жұмысын тыңдап, талдау жасайды. «Жетон» арқылы бағалау.

    2 - тапсырма.

    А – деңгейі. Ашық тест

    1. 1784 жылы алғашқы орыс елді мекендері ____________ да пайда болды.

    2. XVII ғасырдың басында __________ елдердің ішінде ______ және ____________ саясат жүргізуде ___________алғашқы орынды иеленді.

    3. __________ принципі жолында __________XIX ғасырдың бірінші жартысында ___________ жүргізді.

    4. Ағылшын, _________ ,_________ , ___________ компаниялары бастаған Шығыс елдерін отарлау әрекеттері көптеген ____________ мен _________ тәуелсіздігінен айырып, _______елдерге, кейбірін ________ ______ елдерге айналдырды.


    Дискриптор:

    Бос орындарға керекті сөзді мәтінен оқып, тауып жазады.

    1. XVII – XVIII ғасырларда алғаш пайда болған орыс елді мекенін жазады.

    2. XVII ғасырдың басында отаршылдық саясат жүргізудегі алғашқы орынды иеленгендігін жазады.

    3. Англия мен Франция арасындағы отарлық бәсекелестіктің тууын жазады.

    4. Компаниялардың арасындағы отарлық иеліктер үшін және саудадағы үстемдік үшін бәсекелестіктің нәтижесін жазады.

    В – деңгейі. Сәйкестендіру кестесі.

    Термин сөздер


    Анықтамасы

    Экспорт

    А

    Ішкі рынокта өткізу үшін елге шет елге шет елдерден тауарлар, технологиялар әкелу

    Импорт

    В

    "Ішкі", өз елінің шет және елсіз аймақтарын игеріп, қоныстану, «сыртқы» - өз елінен өзге жерлерде тұрақтар салуы, өзге аумақтарды басып алу

    Экспансия

    С

    Капиталды, қызметтерді, зияткерлік

    қызмет нәтижелерін соның ішінде оларға айрықша құқықтарды сыртқы нарықтарға өткізу үшін шетелге әкету

    Фактория

    Д

    Еуропа саудагерлерінің колониядағы сауда – саттық мекені.

    Отарлау

    Г

    Көпестердің отарларда ұйымдастырған сауда кеңесі және

    қонысы

    Дескрипторы

    - термин сөздердің анықтамасын сәкестендіреді.

    - Тауар – ақша қатынасының дамуына тигізген әсерін анықтайды.


    С – деңгейі. Кесте толтыру.

    Ұлы державалардың отарлық иекіктер

    Отарлық держава

    Отарлық иелік

    Отаршылдық саясат ерекшеліктері




    Дискриптор:

    - Еуропалықтардың басқыншылық әрекетін жазады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    29.10.2021
    3264
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жагалбаева Балгын Сеилгазыевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации