Ашық
сабақ
Тақырыбы:
«Аккордтар еліне
саяхат»
Зиябекова Ирина
Талаповна.
Атырау
қаласы
Сабақтың
жоспары
-
Ұйымдастыру
бөлімі.
-
Ақпараттық
кезең.
-
Практикалық
кезең.
-
Таблицамен
жұмыстану.
-
Естіп
ажырату.
-
Сергіту
сәті.
-
Сабақты
қорытындылау.
-
Бағалау.
-
Үйге
тапсырма.
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларды әртүрлі аккорд
түрлерімен таныстырып, осы аккордтардың құрылымын білуге, әндетіп,
ажыратуларын бақылап, музыкалық білмдерін
көтеру.
Күтілген
нәтиже: Берілген әуендерде аккорд
түрін анықтау, карточкалар бойынша әртүрлі тапсырмаларды шешулері,
ойналған үзінділерде аккорд түрін тыңдап, есту арқылы
ажырату.
Сабақтың
көрнекілігі: Тақта, әртүрлі карточкалар,
сольфеджио оқулықтары, фортепиано аспабы.
Сабақтың
түрі: Аралас
сабақ
Сабақтың жүру
барысы: Ре - бемоль мажор гаммасын
әртүрлі өлшемдерде дирижерлап әндету, дауыс
келтіру.
а) Ре - бемоль мажор
тональдігінде жоғары, төменгі бағыттағы секвенцияларды жылдам
екпінді мәнерлі әндетулерін тәрбиелеу.
б) Ре - бемоль мажор
тональдігінде басқыштарын, аккордтар тобын естіп
ажырату.
в) Ре бемоль мажор
тональдігінде келесі аккордтар тобын
әндету:
Т5/3
-
S6/4
-
T5/3
-
D6/5
-
T5/3
I I I VII
I
Үй тапсырмасын
тексеру:
-
Ре, ми дыбыстарынан
доминантсептаккорд айналымдарымен және көшулерімен құрып
келу.
-
В.Флис, Я.Якубяк №46, №51
жатқа әндету. Бұл жаттығуларда кездесетін аккордтарды талдап,
тасымалдап әндету.
-
Г.Ф.Калинина «Жұмыс дәптері».
Келесі жаттығуларды, секвенция арқылы
әндету.
Есте сақтау қабілетін
сергіту: Өткен аккордтарды тыңдап, қай
аккорд шырқалғанын анықтап, есте сақтау қабілетін
тексеру.
Сыныптағы
жұмыс: Музыкалық диктантты талдау,
әндету.
Р.Ромм №80, №85 жаттау,
дирижерлап әндету, тасымалдау.
№80 келесі сөздермен әндету:
«Тоника, субдоминанта, терцквартаккорд, тоника, терция, кварта,
квинтсекстаккорд, тоника».
№85 «Пунктир ырғағымен,
секундаккорд, тоника, пунктир ырғағымен, доминанта,
тоника».
В.Флис, Я,Якубяк келесі
ырғақтарды екі топқа бөлініп, кезекпен-кезек соғу, екі қолымен жеке
соғу. Екі дауысты жаттығуды әндету, №117.
Теориялық білімдерін
тексеру:
Келесі тональдіктерді әріп
арқылы шешіп, таңба белгілерін атау.
1
Fis
Cis
Es
А
В
)
2) Келесі ноталар арқылы
үшдыбыстықты анықтап, энгормониялық теңдік тональдықты
анықтау.
Фа # -
ля #
- до #
= ?
Cu b
- ре
b - фа
= ?
До # -
ми #
- соль #
= ?
Ми b -
соль b -
cu
b =
?
3) Келесі үлкен, кіші
аккордтардың түрін шешу:
m.3 + ? =
Ү6/4
ү.3
+ m.4
=
m.4
+
к.3 =
? + m.4 =
Ү6
4) Келесі негізгі
үшдыбыстылықтардың айналымдарын, көшуімен
шешу:
5) Келесі сандар арқылы
үшдыбыстың түрін шешу:
572
461
135
00
01
10
11
6)
Д7-тың айналымдарын
шешу:
ү.3 + к.3
+ к.3
ү.2 + ү.3
+ к.3
к.3 + к.3
+ ү.2
к.3 + ү.2
+ ү.3
Үйге
тапсырма: Музыкалық диктантты жаттау,
ля-минорда ойнау. Фа дыбысынан
Д7-тың айналымдарын құрып,
әуендерді қайталау.
Ашық
сабақ
Тақырыбы: «Жеті музыкалық
дыбыс әлемі»
Ашық
сабақ
Сабақтың
тақырыбы: «Доминантсептаккорд»
Сабақтың
жоспары:
-
Ми бемоль мажор гаммасын,
сатыларын, интервалдар, аккордтар тізбегін әндету, естіп
ажырату.
-
Ми бемоль мажор
гаммасың
а) Полька 2/4 б) Вальс 3/4 в)
Марш 4/4 өлшемдерінде әндету.
3) Ф.Шуберттің си минорлық
«Вальсінен» үзінді ойнау.
4) Жаттығулар әндету
(тасымалдау)
5) Ауызша диктант
(тасымалдау)
6) Ырғақтық
лабиринт
7) Математикалық
есеп
8) Аккордтардың қателерін
табу
9) Аккордтарды естіп
ажырату
10) Альтерация белгілері
бойынша тональдіктерді ажырату
11) «Жеті музыкалық дыбыс
әлемі» әнің орындау
Сабақтың мақсаты мен
міндеті:
Балалар музыка мектебі
оқушыларының эстетикалық және музыкалық қабілеттерін дамыта отырып,
пәнаралық байланыс арқылы және әртүрлі әдістерді пайдаланып
жұмыстану.
Дамытушылығы: Тақырыпты меңгеріп, ырғақтық
лабиринтпен жұмыстану, эстетикалық ой – өрістерін, есту, есте
сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілігі: өнерді сүйіп, сольфеджио
сабағына деген қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың
түрі: Аралас
сабақ
Сабақта пайдаланылатын
көрнекіліктер: сольфеджио оқулықтары, жұмыс дәптерлері,
интервалдар, аккордтар кестесі.
Сабақтың
барысы:
-
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Ми бемоль мажор гаммасын,
тұрақты, тұрақсыз, кіріспе дыбыстарын қол қимылы арқылы сатыларын,
интервалдар тобын (Т5/3,
Т6,
Т6/4) – аккордтарын әндету.
(Е.Давыдова, С.Запорожец, 55 бет).
-
М и бемоль мажор
тональдігінде келесі тапсырмаларды есту арқылы талдау тұрақсыз
дыбыстардың көшулері (VI V) (II I) (IV III)
т.с.с.
Ми бемоль мажор гаммасын
әртүрлі жанрда әндету.
-
Ф.Шуберт «Вальс». Балалар жаңа
кімнің шығармасы ойналды?
Иә, дұрыс. Біз музыка әдебиеті
пәнінен өтіп жатырған Ф.Шуберттің «Вальсі». Мұнда екінші тактіде Д7
шырқалды.
-
Келесі әуендерді дирижерлап
әндету. Д7 кездесетін тактілерді ажырату. В.Флис, Я.Якубяк №57. Осы
әуенді тасымалдау – ре, до дыбыстарынан әндету. Г.Ф.Калинина,
«Поляк» халық әні. Осы әуенді до, ля дыбыстарынан әндетіп
тональдіктерін табу.
Г.К. Еркингалиева
«Доминантсептаккорд» . Осы әуенді нотамен,
сөзімен
әндету.
-
Ауызша диктант
Русяева №713. Осы диктантты Ми минордан –
Ре, До минорға тасымалдап әндету.
-
Ырғақтық лабиринтпен
жұмыстану.
-
М
атематикалық есеп (интервалдарды шешу)
ү2+т4=?
к6-ү3=?
т.с.с
А ккордтарды
шешу
ү3+т4=?
т4+к3=?
т.с.с
Үйге
тапсырма
Ми, фа, ля, си дыбыстарынан Д7
құру.Дәптердегі әуендерді қайталау
Ашық
сабақ
Сабақтың
тақырыбы:
«Ән айтамыз – ырғағын
соғамыз»
Сабақтың
жоспары:
Балалар музыка мектебі
оқушыларының эстетикалық және музыкалық қабілеттерін дамыта отырып,
пәнаралық байланыс арқылы және әртүрлі әдістерді пайдаланып
жұмыстану.
Дамытушылығы: Тақырыпты меңгеріп, ырғақтық
жаттығуларымен жұмыстану, эстетикалық ой – өрістерін, есту, есте
сақтау қабілеттерін дамыту, 2/4 өлшемінде дирижерлау кестесін
меңгеру.
Сабақтың
барысы:
-
Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың мақсаты мен
міндеті
-
Ре мажор гаммасың
әндету
-
Ре мажор гаммасында тұрақты,
тұрақсыз кіріспе дыбыстарды әндету
-
Р е мажор гаммасында
тұрақсыз дыбыстарды тұрақтыға бағынуын шешу:VI V, ІІ І
т.с.с.
-
Ре мажор тональдігінде әуендер
әндету. Мысалы: Ре мажорда ән айттық, Ре мажор тональдігі (нота
бойынша және сөзімен)
-
Ауызша диктант Металлиди №7.
Диктантты әр түрлі дыбыстан әндету
-
Дәптер бойынша берілген
ырғақтарды екі қолмен соғу
-
Карточка бойынша
жұмыстану
-
Өткен тақырыптар бойынша
құрастырылған әуендерді нота бойынша және сөзімен қайталау. Мысалы:
1.Альтерация белгілері, 2.До ми соль (тұрақты дыбыстар),
3.Пауза.4.Октава.5.Баскольта.6.2/4 өлшем
Үйге
тапсырма:
Ре мажор гаммасын әндету,
ойнау. Дәптердегі әуендерді қайталау, ырғақтарын
соғу.
<