Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы












    Пән: Қазақ тілі

    Бөлім: Көшпелілер мәдениеті


    Күні: 10.10.2022ж

    Педагогтің аты-жөні: Абдырахманова К К


    Сынып: 7 «Ә»

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :


    Сабақтың тақырыбы: Көшпелілер салтанаты


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    7.3.2.1. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мәтін құрастырып жазу;

    7.4.1.1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.


    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Сурет бойынша мәтін құрайды. Тыныс белгілерін орынды қолдана біледі.Жалғаулар мен шылауларды ажырата біледі.


    Тілдік мақсаттар



    Мәтін, орфографиялық норма,жалғаулар, тыныс белгілер



    Құндылықтарға баулу:



    «Мәңгілік ел» идеясы аясында оқушы бойына ұлттық құндылықты сіңіре отырып,ұлттық болмысымызға құрмет сезімін күшейту.


    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    Білу, түсіну, қолдану


    Пәнаралық байланыс:


    Тарих, әдебиет



    Бағалау критерийі:

    Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолданады;

    Сурет бойынша мәтін құрастыра алады;

    Жалғаулар мен шылауларды ажырата біледі.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/у ақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар





    Сабақтың басы

    (5 минут)

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларды топқа бөлу.

    Сандықшадағы суреттер арқылы оқушыларды «Мәдениет», «Шаңырақ», «Жәдігерлер»

    «Көшпелілер»

    деп төрт топқа бөлемін.

    Оқушыларды сандықшадан әр түрлі пішіндерді алады.


    Смайлик пішінді алғандар «Мәдениет» тобына отырады.

    Жұлдызша алған оқушылар «Шаңырақ» тобына жайғасады.



    Жүрекше пішінді алған оқушылар «Жәдігер»

    тобына отырады.

    Төртбұрышты пішін алғандар «Көшпелілер» тобына жайғасады.




    Мақсаты: Оқушылар алған пішіндер негізінде жылдам бірлеседі. Тиімділігі: Оқушылар топтық жұмыс арқылы бірін-бірі бағалауға дағдыланады. Біргелікте жұмыс жасауға машықтанаы.



    Сандықша мен әртүрлі пішіндер













    Сабақтың ортасы

    10 минут


    «Зымыран сұрақтар » әдісі

    Оқушылар сұрақтарға жылдам жауап беруі қажет.

    Хандар қандай орында отыратын болған?

    Көшпелі халықтың кәсібін атаңыз?

    Үлкен жиындарда жаршылар қандай қызмет атқарды?

    «Жақсыдан үйрен,

    Жаманнан жирен»

    «Көп түкірсе-көл» мақал мен мәтелді ажыратып айтыңыз.

    Шаршы төбенің басына жұр не үшін жиналды?

    «Қуанышы қойнына сыймады» деген тұрақты тіркестің мағынасын түсіндіріңіз?

    Сөйлемдерден шылаудың түрін анықтаңыз. ХI ғасырда-ақ бұл жерлер қыпшақтардың қолына көшті.

    Тасбақаны ұзақ жасайтыны үшін, төзімділігі үшін бабаларымыз кие тұтқан.

    Жалғаудың түрлерін атап беріңіз?


    Мақсаты:

    Жылдам әрі сыни тұрғыда ойлануды дамыту.

    Тиімділігі:

    -оқушының танымдық дағдысы артады.

    Дескриптор:

    - Сұрақтарға мазмұнды жауап бере алады;.

    - Өз ойларын тиянақты жеткізе біледі.

    ҚБ: Өз ойын жүйелі түрде білдіріп, талқылауға белсенді қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Мен күткен жауап» деген мадақтау сөздермен ынталандыру.

    Жұлдызшалар-мен бағалау.











    Жаңа сабаққа кіріспе



    25 мин.


















































    Рисунок 3


















    Сабақтың соңы

    5 минут










    Сөйлемде қолданылатын қандай тыныс белгілерді білесіздер?









    «Галерияда ой шарлау»

    әдісі



    Төрт топқа төрт түрлі мазмұндағы сурет беріледі.





























    Оқылым

    Жұптық жұмыс


    6-тапсырма мәтінді оқып, ас беру салтанатының қалай жүзеге асқандығына жоспар құр.











    Жазылым


    Жеке жұмыс

    Сәйкестендіру тәсілі











    Айтылым

    «Төрт сөйлем»













    Үй тапсырмасын беру

    9-тапсырма



    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлекциясын тыңдайды.



    Ықтимал жауаптары

    Сөйлем ішінде кездесетін тыныс белгілердің бастылары: Үтір, сызықша, қос нүкте.


    Жазылым.

    5-тапсырма.



    Белгіленген уақыттан кейін топтар жазған мәтінін оқып береді.













    Дескриптор:

    - Мәтіннің стилін анықтап, жоспар құра алады;

    - Көркемдегіш құралдарды таба алады;

    - Мәтіндегі септік жалғауларын ажырата алады;

    - Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды анықтай алады.







    қонақтарға - басылған

    Ақкөлдің- ақбоз үйлері

    ақ киізден- тіккен

    жібекпен- арнап

    киіз үйлерді - даласы

    оңтүстік - алқабында тысталған





    Пікір.

    Дәлел.

    Мысал.

    Қорытынды.








    Кері байланыс

    «Бағдаршам» әдісі

    Қызыл- мүлдем түсінбедім

    Сары- жартылай түсіндім

    Жасыл-толық түсінікті



    Жарайсыздар, балалар! Мақсаты: Мәтін бойынша оқушылардың ойын, білімін,көзқа-расын тексеру.Қызығу-шылығына назар аудару. Тиімділігі: Әр топтағы білім алушылардың пікірі есепке алынып, ортақ шешім қабылдайды.

    Дикриптор:

    -Сурет бойынша мәтін құрай алады;

    -Мәтінді жазу барысында тыныс белгілерін орынды қолдана алады.









    О шеті мен бұ шеті- ол шеті мен бұл шеті

    Ақкөл-Ақгөл

    Самарқанд-Самарқант

    Тарланкөгі

    Асанқайғы-Асанғайғы













    Дескриптор:

    -сөздердің мағынасын түсіне алады;

    -септіктерді орынды тіркестіре алады.



    Дескриптор:

    -оқыған мәтінге өз ойын білдіре алады;

    -өз ойын өмірмен байланыстыра алады.









    Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді.














    Оқулық

    38-бет

    Слайд



    Түрлі түстегі маркерлер

    Кері байланыс:

    Өзін-өзі бағалау.

    Топтар бірін-бірі бағалайды. Бағалау жұлдызшала-рын тапсырады.

    Мұғалімнің кері байланысы:

    Жарайсыздар! Әр топ өздеріне берілген тапсырмалар-

    ды мұқият орындадыңыз-дар.





    Қалыптасты-

    рушы бағалау

    Жұлдызшалар арқылы

    Оқулық

    Жұмыс дәптерлері



    Кері байланыс:



    Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!



    Кері байланыс:

    Дұрыс жазылған;

    Өте тамаша!

    Бәрекелді!

    Мен күткен жауап.











































    «Ойлан, тап! »

    әдісі арқылы оқушылар жаңа тақырыпты болжайды.



















    Тақырыпты болжау


    Оқушылар, мен сіздермен көшпелілер туралы әңгімелестім. Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы қандай екен?

    Болжамды жауап:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Лесбаева Мереке Муханбетовна
    12 Қаңтар 2023
    481
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Әл-Фараби "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Әл-Фараби "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әл-Фарабидің "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңі туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы












    Пән: Қазақ тілі

    Бөлім: Көшпелілер мәдениеті


    Күні: 10.10.2022ж

    Педагогтің аты-жөні: Абдырахманова К К


    Сынып: 7 «Ә»

    Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :


    Сабақтың тақырыбы: Көшпелілер салтанаты


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    7.3.2.1. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мәтін құрастырып жазу;

    7.4.1.1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.


    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Сурет бойынша мәтін құрайды. Тыныс белгілерін орынды қолдана біледі.Жалғаулар мен шылауларды ажырата біледі.


    Тілдік мақсаттар



    Мәтін, орфографиялық норма,жалғаулар, тыныс белгілер



    Құндылықтарға баулу:



    «Мәңгілік ел» идеясы аясында оқушы бойына ұлттық құндылықты сіңіре отырып,ұлттық болмысымызға құрмет сезімін күшейту.


    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    Білу, түсіну, қолдану


    Пәнаралық байланыс:


    Тарих, әдебиет



    Бағалау критерийі:

    Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолданады;

    Сурет бойынша мәтін құрастыра алады;

    Жалғаулар мен шылауларды ажырата біледі.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/у ақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар





    Сабақтың басы

    (5 минут)

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларды топқа бөлу.

    Сандықшадағы суреттер арқылы оқушыларды «Мәдениет», «Шаңырақ», «Жәдігерлер»

    «Көшпелілер»

    деп төрт топқа бөлемін.

    Оқушыларды сандықшадан әр түрлі пішіндерді алады.


    Смайлик пішінді алғандар «Мәдениет» тобына отырады.

    Жұлдызша алған оқушылар «Шаңырақ» тобына жайғасады.



    Жүрекше пішінді алған оқушылар «Жәдігер»

    тобына отырады.

    Төртбұрышты пішін алғандар «Көшпелілер» тобына жайғасады.




    Мақсаты: Оқушылар алған пішіндер негізінде жылдам бірлеседі. Тиімділігі: Оқушылар топтық жұмыс арқылы бірін-бірі бағалауға дағдыланады. Біргелікте жұмыс жасауға машықтанаы.



    Сандықша мен әртүрлі пішіндер













    Сабақтың ортасы

    10 минут


    «Зымыран сұрақтар » әдісі

    Оқушылар сұрақтарға жылдам жауап беруі қажет.

    Хандар қандай орында отыратын болған?

    Көшпелі халықтың кәсібін атаңыз?

    Үлкен жиындарда жаршылар қандай қызмет атқарды?

    «Жақсыдан үйрен,

    Жаманнан жирен»

    «Көп түкірсе-көл» мақал мен мәтелді ажыратып айтыңыз.

    Шаршы төбенің басына жұр не үшін жиналды?

    «Қуанышы қойнына сыймады» деген тұрақты тіркестің мағынасын түсіндіріңіз?

    Сөйлемдерден шылаудың түрін анықтаңыз. ХI ғасырда-ақ бұл жерлер қыпшақтардың қолына көшті.

    Тасбақаны ұзақ жасайтыны үшін, төзімділігі үшін бабаларымыз кие тұтқан.

    Жалғаудың түрлерін атап беріңіз?


    Мақсаты:

    Жылдам әрі сыни тұрғыда ойлануды дамыту.

    Тиімділігі:

    -оқушының танымдық дағдысы артады.

    Дескриптор:

    - Сұрақтарға мазмұнды жауап бере алады;.

    - Өз ойларын тиянақты жеткізе біледі.

    ҚБ: Өз ойын жүйелі түрде білдіріп, талқылауға белсенді қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Мен күткен жауап» деген мадақтау сөздермен ынталандыру.

    Жұлдызшалар-мен бағалау.











    Жаңа сабаққа кіріспе



    25 мин.


















































    Рисунок 3


















    Сабақтың соңы

    5 минут










    Сөйлемде қолданылатын қандай тыныс белгілерді білесіздер?









    «Галерияда ой шарлау»

    әдісі



    Төрт топқа төрт түрлі мазмұндағы сурет беріледі.





























    Оқылым

    Жұптық жұмыс


    6-тапсырма мәтінді оқып, ас беру салтанатының қалай жүзеге асқандығына жоспар құр.











    Жазылым


    Жеке жұмыс

    Сәйкестендіру тәсілі











    Айтылым

    «Төрт сөйлем»













    Үй тапсырмасын беру

    9-тапсырма



    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлекциясын тыңдайды.



    Ықтимал жауаптары

    Сөйлем ішінде кездесетін тыныс белгілердің бастылары: Үтір, сызықша, қос нүкте.


    Жазылым.

    5-тапсырма.



    Белгіленген уақыттан кейін топтар жазған мәтінін оқып береді.













    Дескриптор:

    - Мәтіннің стилін анықтап, жоспар құра алады;

    - Көркемдегіш құралдарды таба алады;

    - Мәтіндегі септік жалғауларын ажырата алады;

    - Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды анықтай алады.







    қонақтарға - басылған

    Ақкөлдің- ақбоз үйлері

    ақ киізден- тіккен

    жібекпен- арнап

    киіз үйлерді - даласы

    оңтүстік - алқабында тысталған





    Пікір.

    Дәлел.

    Мысал.

    Қорытынды.








    Кері байланыс

    «Бағдаршам» әдісі

    Қызыл- мүлдем түсінбедім

    Сары- жартылай түсіндім

    Жасыл-толық түсінікті



    Жарайсыздар, балалар! Мақсаты: Мәтін бойынша оқушылардың ойын, білімін,көзқа-расын тексеру.Қызығу-шылығына назар аудару. Тиімділігі: Әр топтағы білім алушылардың пікірі есепке алынып, ортақ шешім қабылдайды.

    Дикриптор:

    -Сурет бойынша мәтін құрай алады;

    -Мәтінді жазу барысында тыныс белгілерін орынды қолдана алады.









    О шеті мен бұ шеті- ол шеті мен бұл шеті

    Ақкөл-Ақгөл

    Самарқанд-Самарқант

    Тарланкөгі

    Асанқайғы-Асанғайғы













    Дескриптор:

    -сөздердің мағынасын түсіне алады;

    -септіктерді орынды тіркестіре алады.



    Дескриптор:

    -оқыған мәтінге өз ойын білдіре алады;

    -өз ойын өмірмен байланыстыра алады.









    Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді.














    Оқулық

    38-бет

    Слайд



    Түрлі түстегі маркерлер

    Кері байланыс:

    Өзін-өзі бағалау.

    Топтар бірін-бірі бағалайды. Бағалау жұлдызшала-рын тапсырады.

    Мұғалімнің кері байланысы:

    Жарайсыздар! Әр топ өздеріне берілген тапсырмалар-

    ды мұқият орындадыңыз-дар.





    Қалыптасты-

    рушы бағалау

    Жұлдызшалар арқылы

    Оқулық

    Жұмыс дәптерлері



    Кері байланыс:



    Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!



    Кері байланыс:

    Дұрыс жазылған;

    Өте тамаша!

    Бәрекелді!

    Мен күткен жауап.











































    «Ойлан, тап! »

    әдісі арқылы оқушылар жаңа тақырыпты болжайды.



















    Тақырыпты болжау


    Оқушылар, мен сіздермен көшпелілер туралы әңгімелестім. Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы қандай екен?

    Болжамды жауап:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 7 сынып
    12.01.2023
    481
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Лесбаева Мереке Муханбетовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации