Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Алашорда үкіметінің құрылуы 11-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмыс арқылы тақырыптың мазмұнын ашу, жатқа айту, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту.
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
1115
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҰМЖ тарауы. | Мектеп: №4 ЖОББМ | |
Күні 14.11.2018 | Мүғалімнің аты жөні: Жакупова Н.К. | |
11 «А» сынып | Қатысқандар: 20 | Қатыспағандар: 5 |
Сабақтың тақырыбы: | Алаш үкіметінің құрылуы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | Топтық жұмыс арқылы тақырыптың мазмұнын ашу, жатқа айту, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту.Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: тарихи оқиғаларды интерпретациялай алады.Оқушылардың басым бөлігі: Революция (төңкеріс), Социализм, Партия, Алаш, Автономия, Зиялылар Кейбір оқушылар: Алаш үкіметінің тарихи маңызын сипаттап бере алады. | |
Бағалау критерийлері | Тақырыптың идеясын ашады, тарихи маңызын түсіндіре алады, термин сөздерді пайдалана қолдана алады. | |
Тілдік мақсаттары: | Оқушылар: 1. Мәтіндерді, қосымша деректерді жекелей оқытып, шағын топтарда талқылату. 2. Пәнге қатысты «термин» түсіндірме сөздерді жаздыру: Революция (төңкеріс), Социализм, Партия, Алаш, Автономия, Зиялылар.3. Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер). Алаш үкіметінің құрылу мақсаты қандай? Тарихи мағызы қандай? | |
Құндылықтарға баулу. | Мәңгілік Елдің «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтарына баулу | |
Пәнаралық байланыс | Әдебиет | |
Алдыңғы білім | Алаш партиясының өкілдері, құрылуы. | |
Сабақтың барысы: | ||
Сабақтың жоспарланған кезендері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы Сабақтың ортасы «Ой толғаныс кезеңі» Сәйкестендіру арқылы сабақты жинақтайды | Психологиялық жайлы ахуал: арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрдыру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіру. Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізуҮй тапсырмасын кайталау. Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне сұрақ қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады. Сен білесің бе? (Жаңа термин сөздердің мағынасын ашу)1. Революция (төңкеріс) – белгілі бір топ адамдардың мемлекеттік билікті басып алуы немесе ескі биліктің орнына жаңа биліктің келуін айтамыз.2. Социализм – латын тілінен аударғанда «ортақ, тең» деген мағынаны береді.3. Партия – (лат.бөлік, топ) идеялары мен көздеген мақсаттарының ортақтығы негізінде біріккен адамдар тобы.4. Алаш – қазақ деген ұғымды білдіреді.5. Автономия – бір мемлекет ішінде өзін-өзі басқаруға құқық берілген саяси-ұлттық құрылым.6. Зиялылар – латын тілінен түсінетін, саналы, ойлаушы, яғни ой еңбегімен мәдениетті дамыту және таратумен кәсіби түрде айналысатын адамдардың қоғамдық тобы.ҚБ- мұғалімнің коментариі арқылы2. Тақырып төңірегінде әдісі арқылы жаңа тақырып материалын талдатамын 1. «Алаш айнасы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құрудан басқа қандай мәселелер қарастырылды?2. «Алаштанушылар» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құру мәселесін талқылау3. «Алаш ұрпағы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш милициясы мәселесін талқылау тапсырмалары берілді. 4. «Алашорда» тобына - Алаш партиясының бағдарламасы мен тактикасы.Әр топ берілген тапсырма бойынша талдау жұмыстарын жасап, өз тапсырмалары бойынша қорғау жүргізеді. Жақсы жұмыс жасаған топ анықталады ҚБ- Әр топ бірін бірі бағалайды | Оқулық, мәтін, қосымша дерек Қазақстан Республикасының саяси картасы А3-қағазы, маркер Видео көрсетілім |
Сабақтың соңы | Венн диаграммасы «Алаш» партиясы мен «Үш жүз» партиясының ұқсастығы мен айырмашылықтары.1. Уақытша үкіметті қолдады2. 1917жылы құрылды.3. Кеңес үкіметі жағында болды.4.Нақты бағдарламасы бар,халыққа танымал өкілдері болды,өмір сүру кезеңі ұзағырақ болды.5. Өздерінің көздеген мақсаттары, бағдарламалары болды6. Алаш партиясының дәрежесіне жете алған жоқ, себебі қазақ халқына танымал, әрі кеңінен насихаттауға мүмкіндігі болмай, өмір сүрі кезеңі қысқа болды.7. Мүшелері либерал-демократтар (Ә.Бөкейханов, А.Байтұрснов, М.Дулатов т.с.с. дарынды зиялылар болды).8. Жетекшілері көзі ашық, көкірегі ояу қазақ зиялылары.9. Партия біртұтас болмады, сондықтан мақсатына жете алмады (сол қанатын К.Тоғысов, оң қанатын М.Әйтпенов басқарды).10. Автономия туралы пікірлері – «көпұлтты Қазақстан жеке автономия болса, ішіміздегі оны қолдайды» деп үміттеді.11 Екі партия қайраткерлерінің де армандары бір, ол Тәуелсіздік.12. «Автономия» туралы пікірлері – «көп орыс аз орысты қазаққа бауырлата қоймайды» деп есептеді.13. Дін ісін мемлекет ісінен айыруды көздеді. 14. Бағыттары мақсаттарына бейбітшілік, демократиялық жолмен қол жеткізу.15. Дінге үлкен құрметпен қарап, қазақтың болашақ заңына шариғат қағидаларын енгізуді ұсынады.16. «Қазақ» газеті арқылы өз бағдарламаларын халыққа жариялап отырды.17. Өз бағдарламаларын халыққа өз газеттері арқылы жеткізіп отырған.18. «Үш жүз» газеті арқылы өз бағдарламаларын халыққа жариялап отырды.Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек ҚБ- белсенді оқушыларды анықтап алғыс білдіру. | |
Үйге тапсырма беру | Алашорда үкіметінің құрылуы. Алаш зиялыларына реферат жазу. | |
Саралау-сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Тапсырмаларды құрастырғанда білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар таңдап алынды. Оқу материалымен ресурстар оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірленді. Топқа бөлу кезінде мүдделері ұқсас оқушылар тәсілімен жіктелді. Қабілетті оқушылардың басқалардың табысқа жетуіне және күрделі дерек көздермен (интернетпен) жұмыс жасау ұсынылды. Топтағы жұмыс барысында диалог және қолдау көрсету , жұптық жұмыстар жүргізілді. | Қалыптастырушы бағалауға «екі жұлдыз, бір тілек»,қолданылды. | Денсаулық сақтау педагогикасын СЭС талаптарын сақтау топқа тілек айту, сергіту сәтін өткізу. Зейіндері шашырап кетсе қажеттіліктеріне сәйкес ой- сергек өткізу. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі. |
Рефлексия | Жалпы бағалау | |
1.Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қол жетімді болды ма?2.Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?3.Сабақта саралау әдісі дұрыс жүргізілді ме?4.Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма? | Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе оқыту мен оқуға қатысты.1.2.Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?. |
«Рефлексия» деген сөздің өзі «артқа қарау, көрсету» дегенді білдіретін «reflexio» деген көне латын сөзінен шыққан. Шет тілдер сөздігінде рефлексия ой електен өткізу, өзін – өзі тану, өз – өзіне есеп беру деген сөз. Бұл адамның өз іс-әрекетінің заңды түрде жүзеге асуының теориялық формасы. Осыған сай «Алашорда үкіметінің құрылуы» тақырыбында 11 «А» сыныбында 25 оқушы қатысқаны 20 оқушыға сабағымды өткіздім. Күтілетін нәтижеге сабақтың деңгейі жетті. Тақырыптың идеясын аша отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. Логикалық ойлау қабілеттері артады. Пәнге деген қызығушылығы артады. Топтық жұмыс арқылы тақырыптың мазмұнын ашу, жатқа айту, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту.Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Оқушыларға 1. Мәтіндерді, қосымша деректерді жекелей оқытып, шағын топтарда талқылату. 2. Пәнге қатысты «термин» түсіндірме сөздерді слайд тақтаға жазып, жаңа сабақты ашпас бұрын терминдердің мағынасын ашып алдым. Олар: Революция (төңкеріс), Социализм, Партия, Алаш, Автономия, Зиялылар. 3. Сыныптағы диалог (жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер): Алаш үкіметінің құрылу мақсаты қандай? Тарихи мағызы қандай? Мәңгілік Елдің «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтарына баулу. Сабақтың барысында қолданылған әдістер: Композициялық талдау, Сен білесің бе?, Тақырып төңірегінде, Венн диаграммасы, Өзін-өзі бағалау. Жалпы философия ғылымында рефлексия: 1) ақыл мен ойлаудың өзіне жүгіну қабілеті, 2) жаңа білім алу мақсатында білімді талдау, 3) ақылы мен рухани жай-күйін өзін өзі бақылау; 4) өзін жүзеге асыру негізіне бағытталған зерттеу актісі деп түсіндіріледі.Рефлексия мазмұнының көлемі мен көп қырлылығы, белгілері мен қасиеттері мол. Қазіргі уақытта психологияның жекелеген салалаларында рефлексиялық үдерістерді зерттеу жалғасуда. Рефлексия ұғымының психологиялық мазмұнын ашу үшін, сананы (Выготский), ойлауды (Алексеев Н.Г.), шығармашылықты (Понамарев Я.А., Степанов С.Ю.), қарым-қатынасты Андреева Г.М., Кондратьева С.В.), жеке басты (Выготский Л.С.) зерттеу тәсілдері ретінде еңбектерін қарастырып, басшылыққа алдым.Бүгінгі таңдағы мұғалім қызметіндегі педагогикалық үдерістегі рефлексия – өзін-өзі бақылау, дамыту, сондай-ақ педагогикалық үдерістің оң және теріс жақтарының себептерін анықтауға, қайта ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Н.К.Жакупова
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)