Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Алашорда үкіметінің құрылуы 11-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып оқушыларына арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
1321
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: | 14.11.2018 | |
Келісемін: | ||
Тақырыбы: | Алаш үкіметінің құрылуы | |
Мақсаты | Топтық жұмыс арқылы тақырыптың мазмұнын ашу, жатқа айту, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету, оқушының ойлау қабілеттерін дамыту, сөйлеу тілдерін байыту, | |
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | |
Күтілетін нәтиже | Тақырыптың идеясын аша отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды.Логикалық ойлау қабілеттері артады.Пәнге деген қызығушылығы артады | |
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Композициялық талдау, Сен білесің бе?, Тақырып төңірегінде, Венн диаграммасы, Өзін-өзі бағалау | |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг | «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. | Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылықтарын ояту | Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізуҮй тапсырмасын кайталау | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне сұрақ қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады | Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ жауап арқылы бір-біріне жақсылықпен сәттілік тілейді |
Түсіну | Сен білесің бе? (Жаңа термин сөздердің мағынасын ашу) | 1. Революция (төңкеріс) – белгілі бір топ адамдардың мемлекеттік билікті басып алуы немесе ескі биліктің орнына жаңа биліктің келуін айтамыз.2. Социализм – латын тілінен аударғанда «ортақ, тең» деген мағынаны береді.3. Партия – (лат.бөлік, топ) идеялары мен көздеген мақсаттарының ортақтығы негізінде біріккен адамдар тобы.4. Алаш – қазақ деген ұғымды білдіреді.5. Автономия – бір мемлекет ішінде өзін-өзі басқаруға құқық берілген саяси-ұлттық құрылым.6. Зиялылар – латын тілінен түсінетін, саналы, ойлаушы, яғни ой еңбегімен мәдениетті дамыту және таратумен кәсіби түрде айналысатын адамдардың қоғамдық тобы. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
Қолдану | Тақырып төңірегінде әдісін қолданам | 1. «Алаш айнасы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құрудан басқа қандай мәселелер қарастырылды?2. «Алаштанушылар» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құру мәселесін талқылау3. «Алаш ұрпағы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш милициясы мәселесін талқылау тапсырмалары берілді. 4. «Алашорда» тобына - Алаш партиясының бағдарламасы мен тактикасы. | Әр топ берілген тапсырма бойынша талдау жұмыстарын жасап, өз тапсырмалары бойынша қорғау жүргізеді. Жақсы жұмыс жасаған топ анықталады |
Сергіту сәті | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. | |
Талдау | Венн диаграммасы «Алаш» партиясы мен «Үш жүз» партиясының ұқсастығы мен айырмашылықтары. | 1. Уақытша үкіметті қолдады2. 1917жылы құрылды.3. Кеңес үкіметі жағында болды.4.Нақты бағдарламасы бар,халыққа танымал өкілдері болды,өмір сүру кезеңі ұзағырақ болды.5. Өздерінің көздеген мақсаттары, бағдарламалары болды6. Алаш партиясының дәрежесіне жете алған жоқ, себебі қазақ халқына танымал, әрі кеңінен насихаттауға мүмкіндігі болмай, өмір сүрі кезеңі қысқа болды.7. Мүшелері либерал-демократтар (Ә.Бөкейханов, А.Байтұрснов, М.Дулатов т.с.с. дарынды зиялылар болды).8. Жетекшілері көзі ашық, көкірегі ояу қазақ зиялылары.9. Партия біртұтас болмады, сондықтан мақсатына жете алмады (сол қанатын К.Тоғысов, оң қанатын М.Әйтпенов басқарды).10. Автономия туралы пікірлері – «көпұлтты Қазақстан жеке автономия болса, ішіміздегі оны қолдайды» деп үміттеді.11 Екі партия қайраткерлерінің де армандары бір, ол Тәуелсіздік.12. «Автономия» туралы пікірлері – «көп орыс аз орысты қазаққа бауырлата қоймайды» деп есептеді.13. Дін ісін мемлекет ісінен айыруды көздеді. 14. Бағыттары мақсаттарына бейбітшілік, демократиялық жолмен қол жеткізу.15. Дінге үлкен құрметпен қарап, қазақтың болашақ заңына шариғат қағидаларын енгізуді ұсынады.16. «Қазақ» газеті арқылы өз бағдарламаларын халыққа жариялап отырды.17. Өз бағдарламаларын халыққа өз газеттері арқылы жеткізіп отырған.18. «Үш жүз» газеті арқылы өз бағдарламаларын халыққа жариялап отырды. | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек |
Жинақтау | Сәйкестендіру арқылы сабақты жинақтайдыЖабық тест | Топ бойынша тақырыпты жинақтау | Хронологияны, қалаларды, партия атауларын нақты жазу. |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағдарша, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпен бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
№ | Партияның аты | Мерзімі | Партия басшысы | Газеті | Шыққан қаласы |
1 | «Алаш» | 1905-1917 | Ә.Бөкейханов | «Қазақ» | Орынбор |
2 | «Кадет» | 1917 | Либерал-демократтар | «Еркін сөз» | Семей |
3 | «Үш жүз» | 1917-1918 | К.Тоғысов | «Үш жүз» | Омбы |
4 | «Шура-Ислами» | 1917-1918 | М.Абдурашидханов | «Шура-ислами» | Ташкент |
№ | Партияның аты | Мерзімі | Партия басшысы | Газеті | Шыққан қаласы |
1 | «Алаш» | 1917-1918 | К.Тоғысов | «Еркін сөз» | Ташкент |
2 | «Кадет» | 1917-1918 | М.Абдурашидханов | «Шура-ислами» | Омбы |
3 | «Үш жүз» | 1917 | Ә.Бөкейханов | «Қазақ» | Семей |
4 | «Шура-Ислами» | 1905-1917 | Либерал-демократтар | «Үш жүз» | Орынбор |
«Алаш айнасы» тобы
«Алаштанушылар» тобы
«Алаш ұрпағы» тобы
«Алашорда» тобы
1-топ. «Алаш айнасы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құрудан басқа қандай мәселелер қарастырылды?
2-топ. «Алаштанушылар» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш автономиясын құру мәселесін талқылау
3-топ. «Алаш ұрпағы» тобына – ІІ Жалпықырғыз-қазақ съезінде Алаш милициясы мәселесін талқылау тапсырмалары берілді.
4-топ. «Алашорда» тобына - Алаш партиясының бағдарламасы мен тактикасы.
Венн диаграммасы1. Уақытша үкіметті қолдады
2. 1917жылы құрылды.
3. Кеңес үкіметі жағында болды.
4.Нақты бағдарламасы бар,халыққа танымал өкілдері болды,өмір сүру кезеңі ұзағырақ болды.
5. Өздерінің көздеген мақсаттары, бағдарламалары болды
6. Алаш партиясының дәрежесіне жете алған жоқ, себебі қазақ халқына танымал, әрі кеңінен насихаттауға мүмкіндігі болмай, өмір сүрі кезеңі қысқа болды.
7. Мүшелері либерал-демократтар (Ә.Бөкейханов, А.Байтұрснов, М.Дулатов т.с.с. дарынды зиялылар болды).
8. Жетекшілері көзі ашық, көкірегі ояу қазақ зиялылары.
9. Партия біртұтас болмады, сондықтан мақсатына жете алмады (сол қанатын К.Тоғысов, оң қанатын М.Әйтпенов басқарды).
10. Автономия туралы пікірлері – «көпұлтты Қазақстан жеке автономия болса, ішіміздегі оны қолдайды» деп үміттеді.
11 Екі партия қайраткерлерінің де армандары бір, ол Тәуелсіздік.
12. «Автономия» туралы пікірлері – «көп орыс аз орысты қазаққа бауырлата қоймайды» деп есептеді.
13. Дін ісін мемлекет ісінен айыруды көздеді.
14. Бағыттары мақсаттарына бейбітшілік, демократиялық жолмен қол жеткізу.
15. Дінге үлкен құрметпен қарап, қазақтың болашақ заңына шариғат қағидаларын енгізуді ұсынады.
16. «Қазақ» газеті арқылы өз бағдарламаларын халыққа жариялап отырды.
17. Өз бағдарламаларын халыққа өз газеттері арқылы жеткізіп отырған.
18. «Үш жүз» газеті арқылы өз бағдарламаларын халыққа жариялап отырды.
Сәйкестендіру
№ | Партияның аты | Мерзімі | Партия басшысы | Газеті | Шыққан қаласы |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
№ | Партияның аты | Мерзімі | Партия басшысы | Газеті | Шыққан қаласы |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
№ | Партияның аты | Мерзімі | Партия басшысы | Газеті | Шыққан қаласы |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
№ | Партияның аты | Мерзімі | Партия басшысы | Газеті | Шыққан қаласы |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)