Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ: Алдаркөсе мен бай. 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:Қазақ тілі Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-тарау « Салт дәстүр және ауыз әдебиеті» Күні: Сынып: 2 |
Мектеп: «№5 орта мектеп» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Уәйісова А.С. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Алдаркөсе мен бай |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
О.2.3.3.1. мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ , ертегі, әңгіме) ажырату. Ж. 2.4.2.1 оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді. Ертегі кейіпкерлерін атайды. Ертегі бойынша жазбаша тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Кейіпкерлер туралы сұрақтарға жауап береді, оларды сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Сәйлеу барысында мәтін тақырыбына қатысты сөздерді қолданады. Тірек суреттер бойынша ертегі мазмұнын айтады |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Ертегі туралы білгендерін айтады, сұрақтарға жауап береді, нақты сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Сөздерден сөз тіркестері, сөйлемдерді құрастыру.Сұрақтарға жауап беру. Сурет бойынша ертегіні айту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Қайырымдылыққа, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Аудиожазба, презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, ағылшын тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
«Тігінші мен ай» ертегісі туралы біледі. Мұғалім оқушының бастапқы білімін сөзжұмбақты шешу арқылы біле алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тың жоспар ланған кезең дері |
Мұғалімнің іс-әрекет |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 8 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім сәлемдесіп, «Шаттық шеңберіне» тұрғызады. «Үш тілдік амандасу» өткізіледі. Сәлеметсіздер ме, балалар! Сәлеметсіңдер ме, мұғалім! Хәлоу, тииче! Здравствуйте учитель! Читаю- оқимын обиделся –ренжіді сшил- тікті месяц- ай интересный- қызықты одел- киді гнездо- ұя Бағалау «Бармақ» арқылы. Қызығушылықты ояту Ішке жүгіріп жаршы бала кіреді: - Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар, әлемде бір қызық болыпты. Біреу кішкентай матадан он тақия тігіпті, тақия байдың басына кішкентай болыпты. - Балалар, сендер білесіңдер ме кім туралы айтып тұрғанын. - Ал білмесеңдер мен сендерге бір жұмбақ жасырайын. Мүмкін содан кейін естеріңе түсер. Әлсіздерді жақтайды, Сараңдарды алдайды Шайтанды да алдайды Білесіңдер ме? (Алдарды) - Алдарды -Дұрыс айтасыңдар, бұл Алдаркөсе. Алдаркөсе әлсіздерді жақтаушы, сараң байларды аямай алдап соғып, келеке етуші болған. - Балалар , бүгінгі сабақта «Алдаркөсе мен бай» ертегісімен танысамыз. Сабақтың тақырыбын айту. Сабақтың тақырыбы: « Алдаркөсе» ертегісі Сабақ мақсатымен оқушыларды таныстырып өту.
Сабақтың мақсаты: О.2.3.3.1. мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ , ертегі, әңгіме) ажырату. Ж. 2.4.2.1 оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.
|
Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірімен үш тілде амандасады Сөзжұмбақты шешеді Жұмбақтың жауабын айтады Сабақтың мақсатымен танысады |
Презентация№1 Презентация№2 |
|||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 27 мин. |
(МК.Ж.) Жаңа сөздерді меңгерту: Мұғалім жаңа сөздерді оқиды, аударады. (Ұ.)Оқылым.Айтылым.. (Ұ.)Тыңдалым.Оқылым. Ертегіні оқып, аударады.50 бет. «Қол белгісі» әдісімен сыныптастарының жауаптарын дұрыс, бұрыстығын қол белгісімен көрсетеді.
- Ертегі кімдер туралы? - Бұл ертегі қалай аталады ? (Ұ. Ж) Оқылым.Айтылым. 1- тапсырма. Бір- біріне сұрақ қой. «Қарлы кесек» «Геометриялық фигура» әдісімен сыныптастарының жауаптарын дұрыс, бұрыстығын белгімен көрсетеді.
-Балалар, қарандаршы «Сиқырлы қорап» ішінде не бар екен. Деңгейлік тапсырмалар. - Ал енді тапсырмаларды орындайық. Жазылым. АВС деңгейдегі оқушыларға жеке тапсырмалар Қандай сөз, жаз №1 Сөйлемдерді толықтырып жаз. №2 Дұрыс сәйкестендір. №3
Мұғалім АВС деңгейдегі оқушыларға тапсырмалар ұсынады. -Балалар, егер тапсырмада қате болмаса, өзіңізге 3 балл қоясыз, егер тапсырмада бір қате болса, 2 балл қоясыз, егер тапсырмада екі қате болса, 1 балл қоясыз. Міне , тапсырмаларды орындадық. Ал енді, жауаптарын тыңдаймыз, өзімізге балл қоямыз. Сергіту сәті. Байды қалай алдаймын деп, Қу Алдар жүр сығалап. Сиқырына жете алмай, Байекең жүр домалап. Топтық 1.Орындарына отырып ,шашылған суреттер мен сөйлемдерді сәйкестендіріп, ертегі бойынша рет- ретімен қояды. Мұғалім: -Балалар, қазір біз суретпен сөзді сәйкестендіреміз.Ол үшін не істейміз? -Дұрыс , бағалау критерийлерін жасаймыз. 1.Сурет пен сөйлем сәйкес келсе. 2. Әдемі. 3. Уақыт бойынша. -Енді, бағаларға қараймыз, топтар қалай жұмыс істегендеріне ортақ баға қоямыз. 2.Оқулықтың 50 беттегі мәтінді ашады 3. 1 топ рет- ретімен қойылған сөйлемдерін оқиды, 2 топ оқулықпен салыстырады.Бағалайды. 2 топ оқиды, қарсы топ тексереді.Бағалайды. 3 топ оқиды, қарсы топ тексереді. Бағалайды.
Сабақты бекіту. Сұрақ- жауап әдісі - Ертегі қалай аталады? -Балалар, ертегі кімдер туралы? (Алдаркөсе мен бай) - Бай қандай адам екен ойлайсыңдар?(сараң, жалқау) Байдың суреті көрсетіледі. - Алдаркөсе қандай адам? (балалардың жауабы: қу,мейірімді, ақылды, тапқыр) Алдаркөсенің суреті көрсетіледі. - Саған кім ұнады? Маған Алдаркөсе ұнады. - Неліктен?Өйткені Алдаркөсе тапқыр, мейірімді, ақылды адам. - Саған кім ұнаған жоқ? Маған бай ұнаған жоқ. - Неліктен? - Өйткені ол сараң адам. |
Оқушылар оқып , аударады. Сөздерден сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырады. Сөздерді сөздік дәптерге жазады. Оқушылар сөйлемдерді оқып, аударады
Жауап береді
Оқушылар сұрақ құрастырып, жауап береді
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды
Әр деңейдегі бала оқушар тапсырманы тексереді
Сергітуді орындайды
Сұрақтарға жауап береді
|
Оқулық Аудио жазба
Сиқырлы қорап Қағазда деңгейлік тапсырмалар жазылған
Суреттер, сөйлем дер, қағаз, желім
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы 5 мин. |
Үйге тапсырма: Оқулық 50 бет. Жаңа сөздерді жаттап кел. 3– тапсырма.52бет.Рефлексия«Қоржын әдісі» |
Қоржын ың суреттері, стикерлер 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |