Материалдар / Ашық сабақ: Алдаркөсе мен бай. 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Алдаркөсе мен бай. 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Алдаркөсе мен бай. 2 сынып. Бұл сабақ жаңа бағдарламаға сай жазылған. Сабақ өте жақсы жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2022
361
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән:Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6-тарау « Салт дәстүр және

ауыз әдебиеті»

Күні: Сынып: 2

Мектеп: «№5 орта мектеп» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Уәйісова А.С.

Сабақтың тақырыбы:

Алдаркөсе мен бай

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

О.2.3.3.1. мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ , ертегі, әңгіме) ажырату.

Ж. 2.4.2.1 оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Тыңдау-көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді. Ертегі кейіпкерлерін атайды.

Ертегі бойынша жазбаша тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейіпкерлер туралы сұрақтарға жауап береді, оларды сипаттайды.

Кейбір оқушылар:

Сәйлеу барысында мәтін тақырыбына қатысты сөздерді қолданады. Тірек суреттер бойынша ертегі мазмұнын айтады

Бағалау критерийі

Ертегі туралы білгендерін айтады, сұрақтарға жауап береді, нақты сұрақтарға жауап береді.

Тілдік мақсаттар:

Сөздерден сөз тіркестері, сөйлемдерді құрастыру.Сұрақтарға жауап беру. Сурет бойынша ертегіні айту.

Құндылықтарды игерту:

Қайырымдылыққа, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Аудиожазба, презентация

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, ағылшын тілі

Бастапқы білім

«Тігінші мен ай» ертегісі туралы біледі. Мұғалім оқушының бастапқы білімін сөзжұмбақты шешу арқылы біле алады.

Сабақтың жоспары

Сабақ

тың жоспар

ланған кезең

дері

Мұғалімнің іс-әрекет

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Басталуы

8 мин.


І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім сәлемдесіп, «Шаттық шеңберіне» тұрғызады. «Үш тілдік амандасу» өткізіледі.

Сәлеметсіздер ме, балалар!

Сәлеметсіңдер ме, мұғалім!

Хәлоу, тииче!

Здравствуйте учитель!
Үй жұмысын тексеру.(
Өткен сабақ пен жаңа сабақтың байланысы) Сөзжұмбақты шешу.

Читаю- оқимын

обиделся –ренжіді

сшил- тікті

месяц- ай

интересный- қызықты

одел- киді

гнездо- ұя

Бағалау «Бармақ» арқылы.

Қызығушылықты ояту

Ішке жүгіріп жаршы бала кіреді:

- Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар, әлемде бір қызық болыпты. Біреу кішкентай матадан он тақия тігіпті, тақия байдың басына кішкентай болыпты.

- Балалар, сендер білесіңдер ме кім туралы айтып тұрғанын.

- Ал білмесеңдер мен сендерге бір жұмбақ жасырайын. Мүмкін содан кейін естеріңе түсер.

Әлсіздерді жақтайды,

Сараңдарды алдайды

Шайтанды да алдайды

                    Білесіңдер ме?            (Алдарды)

 - Алдарды

 -Дұрыс айтасыңдар, бұл Алдаркөсе.

Алдаркөсе әлсіздерді жақтаушы, сараң байларды аямай алдап соғып, келеке етуші болған. 

- Балалар , бүгінгі сабақта «Алдаркөсе мен бай» ертегісімен танысамыз.

Сабақтың тақырыбын айту.

Сабақтың тақырыбы: « Алдаркөсе» ертегісі

Сабақ мақсатымен оқушыларды таныстырып өту.

  • Балалар, сабақта не істейміз?

Сабақтың мақсаты:

О.2.3.3.1. мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ , ертегі, әңгіме) ажырату.

Ж. 2.4.2.1 оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу.

  • Сонымен, біз «Алдаркөсе» ертегісімен танысамыз.

Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірімен үш тілде амандасады





Сөзжұмбақты шешеді















Жұмбақтың жауабын айтады














Сабақтың мақсатымен танысады







Презентация№1






























Презентация№2

Ортасы

27 мин.

(МК.Ж.) Жаңа сөздерді меңгерту:

Мұғалім жаңа сөздерді оқиды, аударады.

(Ұ.)Оқылым.Айтылым..





(Ұ.)Тыңдалым.Оқылым. Ертегіні оқып, аударады.50 бет.

«Қол белгісі» әдісімен сыныптастарының жауаптарын дұрыс, бұрыстығын қол белгісімен көрсетеді.

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Білу және түсіну

Тыңдалған, оқылған шағын мәтіннің мазмұнын түсінеді

-мәтіннің тақырыбын анықтайды.

-әңгіменің басты кейіпкерлерін атайды;

--мәтін бойыншасұрақтарға жауап береді.

- Ертегі кімдер туралы?

- Бұл ертегі қалай аталады ?

(Ұ. Ж) Оқылым.Айтылым. 1- тапсырма. Бір- біріне сұрақ қой. «Қарлы кесек»

«Геометриялық фигура» әдісімен сыныптастарының жауаптарын дұрыс, бұрыстығын белгімен көрсетеді.

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Білу және түсіну

суреттердің негізгі ойын анықтайды;


-суреттерді, тірек сөздерді сабақтың тақырыбымен байланыстырады;

ұрақтарға жауап береді

Талдау

Сюжетті суреттін мазмұн түсінеді

- тірек сөздерді қолданып суреттерді сипаттайды

-Алдаркөсе мен байды салыстырады

-Балалар, қарандаршы «Сиқырлы қорап» ішінде не бар екен. Деңгейлік тапсырмалар.

- Ал енді тапсырмаларды орындайық.

Жазылым. АВС деңгейдегі оқушыларға жеке тапсырмалар

Қандай сөз, жаз №1

Сөйлемдерді толықтырып жаз. №2

Дұрыс сәйкестендір. №3

Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Білу және түсіну, қолдану

Ертегі тақырыбына байланысты сөздерді атайды, көрсетеді, есте сақтайды

-мәтінге байланысты сөзді жазады

-сөйлемдерді толықтырады

Сөйлеммен мен сөйлемдерді

Мұғалім АВС деңгейдегі оқушыларға тапсырмалар

ұсынады.

-Балалар, егер тапсырмада қате болмаса, өзіңізге 3 балл қоясыз, егер тапсырмада бір қате болса, 2 балл қоясыз,

егер тапсырмада екі қате болса, 1 балл қоясыз.

Міне , тапсырмаларды орындадық. Ал енді, жауаптарын тыңдаймыз, өзімізге балл қоямыз.

Сергіту сәті.

Байды қалай алдаймын деп,

Қу Алдар жүр сығалап.

Сиқырына жете алмай,

Байекең жүр домалап.

Топтық

1.Орындарына отырып ,шашылған суреттер мен сөйлемдерді сәйкестендіріп, ертегі бойынша рет- ретімен қояды.

Мұғалім:

-Балалар, қазір біз суретпен сөзді сәйкестендіреміз.Ол үшін не істейміз?

-Дұрыс , бағалау критерийлерін жасаймыз.

1.Сурет пен сөйлем сәйкес келсе.

2. Әдемі.

3. Уақыт бойынша.

-Енді, бағаларға қараймыз, топтар қалай жұмыс істегендеріне ортақ баға қоямыз.

2.Оқулықтың 50 беттегі мәтінді ашады

3. 1 топ рет- ретімен қойылған сөйлемдерін оқиды, 2 топ оқулықпен салыстырады.Бағалайды.

2 топ оқиды, қарсы топ тексереді.Бағалайды. 3 топ оқиды, қарсы топ

тексереді. Бағалайды.


Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Жинақтау

Мәтін негізгі ойын, мазмұнын түсінеді


-Оқиға желісін анықтайды.

-Ертегі сюжеті бойынша

сурет пен сөйлемдерді ретімен

орналастырады

-Оқиға желісі бойынша мазмұндайды


Сабақты бекіту.

Сұрақ- жауап әдісі

- Ертегі қалай аталады?

-Балалар, ертегі кімдер туралы? (Алдаркөсе мен бай)

- Бай қандай адам екен ойлайсыңдар?(сараң, жалқау) Байдың суреті көрсетіледі.

- Алдаркөсе қандай адам? (балалардың жауабы: қу,мейірімді, ақылды, тапқыр) Алдаркөсенің суреті көрсетіледі.

- Саған кім ұнады? Маған Алдаркөсе ұнады.

- Неліктен?Өйткені Алдаркөсе тапқыр, мейірімді, ақылды адам.

- Саған кім ұнаған жоқ? Маған бай ұнаған жоқ.

- Неліктен?

- Өйткені ол сараң адам.

Оқушылар оқып , аударады. Сөздерден сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырады. Сөздерді сөздік дәптерге жазады.

Оқушылар сөйлемдерді оқып, аударады










Жауап береді


Оқушылар сұрақ құрастырып, жауап береді


















Деңгейлік тапсырмаларды орындайды











Әр деңейдегі бала оқушар тапсырманы тексереді


Сергітуді орындайды
































Сұрақтарға жауап береді


Оқулық

Аудио

жазба



































Сиқырлы қорап

Қағазда деңгейлік тапсырмалар жазылған

























Суреттер, сөйлем

дер,

қағаз, желім







Аяқталуы

5 мин.

Үйге тапсырма: Оқулық 50 бет. Жаңа сөздерді жаттап кел. 3– тапсырма.52бет.Рефлексия«Қоржын әдісі»

Қоржын

ың суреттері, стикерлер

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!