Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2А X ғ. – XІІІ ғ. басындағы Қазақстан. Мектеп: №42 орта мектепМұғалімнің аты-жөні: Асанова Аида АуеловнаПәні: Қазақстан тарихыКүні: Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру; |
Сабақтың мақсаты | Барлығы: Ортағасырлық сәулет өнері қандай деректер дәлелдейтінін біледі (білу, түсіну)Басым көпшілігі: Материалдық мәдениет мен рухани мәдениет арасындағы айырмашылығын анықтайды, талдайды, салыстырады (білу, түсіну, талдау, қолдану)Кейбірі: Сәулет өнері туралы деректерді жинақтайды, эссе жазу арқылы ойын қорындылайды, қала мәдениетінің дамуын сипаттайды (жинақтау, қолдану, бағалау) |
Бағалау критерийі | Ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін анықтайды (қолдану). |
Тілдік мақсаттар | Тыңдалым: мұғалім материалдық мәдениет жайында жалпы мағлұмат береді;Оқылым: деректермен жұмыс және кітаппен жұмыс;Жазылым: деректермен жұмыс, топтық тапсырмалар орындау барысында жазбаша жұмыстар жасайды;Айтылым: топтарда талдау, жұмыстарын қорғау, мұғалімнің сұрақтарына жауап беруі барысында |
Құндылықтарға баулу | - шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;- қарым – қатынас жасау қабілеті;- денсаулық, достық және айналасына қамқорлық жасау; |
Пәнаралық байланыс | география, дүние жүзі тарихы |
Алдыңғы білім | 6.2.2.5 Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау«Менен - сұрақ, сізден – жауап » әдісі арқылы оқушыларға мұғалім сұрақ қою арқылы, өткен сабақты еске түсіру (қалыптастырушы бағалау мадақтау арқылы)1. Материалдық мәдениет дегеніміз не? Ж: Заттай мәдениет түрі.2.ХІҮ-ХҮ ғ. материалдық мәдениетке нені жатқызуға болады? Ж:Материалдық мәдениетке-киім-кешек,еңбек құралдары,құрал-сайман,ыдыс-аяқ. 3.Киіз үйдің қандай түрлерін білесің? Ж:6 қанатты үй, 12 қанатты, 36 қанатты4.Қазақтың киім кешектері негізінен неден жасалған? Ж:Жүн мен теріден,матадан жасалған. Сол сияқтытеріден және жүннен аяқ киімдер тіккен. 5.Қандай тағам түрлерін білесіңдер? Ж:Негізгі тамақтары сүттен, еттен,дәнді-дақылдардан жасалған. Сүт тағамдары-айран, май, ірімшік, қатық шұбат, қымыз т.б 6.Рухани мәдениет дегеніміз не? Ж: Белгілі бір кезеңде өмір сүрген халықтың жан-дүниесінің көрінісі. Халықтың әдет-ғұрпы, салт-санасы, ауыз-әдебиеті, аңыз,қиял-ғажайып әңгімелері, діни наным-сенімдері жатады. 7.Қандай ертегілерді білесіңдер? Ж: «Ер төстік», «Жоямерген», «Керқұла атты Кендебай», «Құламерген» т.б. 8.Қандай эпостық жырды білесің? Ж: «Қобылынды батыр» жыры. 9.Адамдар ислам дінін қабылдағанға дейін неге сенген? Ж: Отқа, суға, көкке, пұтқа, тылсым күштерге табынған. 10.“Ислам діні” атты мақаланы кім жазды? Ж: Шоқан Уәлиханов
|