Әлемнің жаңа жеті кермееті туралы видео
ұсынылады.
Видео аяқталған соң түрткі сұрақтар қойылады.
Топқа таратпа материалдар беріледі
Топтағы мәтінде және видеодан көрген материалдарды
ұштастырып
«Ақылдың алты қалпағы » тәсілі арқылы
талқылайды.
Әлемнің жаңа жеті кереметі.
Тапсырма.
|
Ақ қалпақ
Хеопс пирамидасы
туралы не білеміз?
Қай
дәуірлерде болған? Оның ерекшелігі неде?
|
|
Қызыл қалпақ
Хеопс
пирамидасы туралы естігенде қандай
сезімдер туындайды?
|
|
Сары қалпақ
Хеопс
пирамидасы туралы не үшін білуіміз керек? Оның бізге не пайдасы
бар? Артықшылықтары қандай?
|
|
Қара
қалпақ Хеопс пирамидасының
жағымсыз жақтары қандай? Ол не себептен пайдасыз?
|
|
Жасыл қалпақ
Баламалы
идеялар бар ма? нені басқаша жасауға болады?
|
|
Көк қалпақ
Әлемнің
кереметтерін болашақ ұрпаққа насихаттау үшін не істеу
керек?
|
Қалыптастырушы бағалау Топтың пікіріне
көңіліңіз толды ма? Егер толса жасыл түсті, толмаса қызыл түсті
көтереміз.
Жазылым тапсырмасы.
-
Эссе дегеніміз не?
-
Эссенің құрылымы туралы не білесіздір?
Эссе құрылымын дұрыс айтқан оқушыны
қолпаштау.
Эссені дұрыс жазудың тиімді
жолдары
-
Тақырыпты таңдаңыз
-
Аргументтер мен фактілер жинаңыз.
-
Идеяларыңыздың тізімін жазып алыңыз.
-
Жоспар құрыңыз
-
Негізігі бөлімдерді бірнеше абзацтарға
бөліңіз.
-
Тілдік құралдар арқылы абзацтар арасындағы ой жүйелігін
сақтаңыз.
-
Қорытынды
«Хеопс пирамидасы әлемнің кереметі болуға
лайық па?» тақырыбында эссе
жазады.
Жазылым барысында жоғарыда талқыланған
мәселелерді, мәтіндегі ақпараттарды негізге алып жазады.
Дескриптор:
-
50-60 сөз көлемінде эссе жазады.
-
Эссенің тақырыбы мен идеясын
ашады.
-
Келісу/келіспеу себебін айқын
білдіреді;
-
Эссенің құрылымын сақтайды;
«Айналмалы бекет» әдісі арқыл топтағы оқушылар
дәптерлерін бір-біріне береді. Топтағы оқушылар бір-бірінің
жұмыстарымен танысады, дескриптор арқылы бағалайды. Жоғары балл
жинаған оқушының жұмысы тақтаға ілінеді.
Әр топтан шыққан жұмысты стикерлер жапсыру
арқылы бағалап, ең көп стикер жинаған оқушының жұмысы оқылады.
Тақтаға ілінген жұмыстардың иелеріне «Жарайсың», ал жұмысы оқылған
оқушыға «Ең дарынды» медальоны тапсырылады.
Қалыптастырушы бағалау « Төсбелгілермен
марапаттау»
Өз деңгейін бағалау үшін «Блоб» ағашын ұсынамын
.
|