Тақырып: Алғашқы көмек | Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №91жом |
Күні: | Мұғалімнің аты- жөні:Ашенова Айгуль
|
Сынып: 5 -сынып | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.Ж4.Эссенің кіріспе, негізгі , қорытынды бөлімдерін сақтай отырып , өзіне таныс адамды , белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.
|
Бағалау критерийлері | 1.Эссенің құрылымын сақтап, болған оқиғаны сипаттап жазады. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады : Эссенің кіріспе, негізгі , қорытынды бөлімдерін біледі.Болған оқиғаны сипаттап жазады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Эссе құрылымын сақтай отырып , оқиғаны сипаттап жазады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: Эссенің кіріспе , негізгі , қорытынды бөлімдерін сақтай отырып , өзі куә болған оқиғаны суреттеп жазады. |
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар орындай алады :Эссе жаза алады. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Алғашқы көмек , жедел жәрдем , оқыс оқиға . |
| Талқылауға арналған сұрақтар : Алғашқы көмекті қалай көрсетеміз? Сендер де өз таныстарыңа алғашқы көмек көрсеттіңдер ме ? |
Алдыңғы білім | Эссе жаза алады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 5мин. | 1.Ұйымдастыру кезеңі:Ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Көпір әдісі» Сурет арқылы «Жаяу жүргінші »,«Тәртіп сақшысы », «Автокөлік жүргізушісі» деп үш топқа бөлінеді.
|
Суреттер |
5мин.
| Ширату жаттығулары. «Сұрақ-жауап» әңгімелесу әдісі .-Мектепке қалай келесің?- Мектеп пен өздерің тұратын жердің арасында қандай жол белгілері бар?- Өздерің сол жол бойында қандай оқиғаның куәсі болдыңдар ?-Оқыс оқиға кезінде алғашқы көмек қалай көрсетіледі?-Кімдерді көмекке шақырамыз? |
|
Ортасы:10 мин.
20мин. | 1-тапсырма. «Мектепке дейінгі жол» картасын сызу.Дескриптор:
1.Мектепке дейінгі жолды сыза алады.2.Жол бойындағы белгілерді ажырата алады.3.Жолдағы қауіпті анықтай алады ҚБ.Мадақтау.
2-тапсырма . «Алғашқы көмек» бейнеролик. Ж. Өзің куә болған бір оқиғаны есіңе түсір. «Оқиға кезінде алғашқы көмекті қалай көрсетеміз?» эссе жазу.Дескриптор:1. .Бір мекенде болған оқиғаны сипаттап жазады.2. Эссе құрылымын сақтайды (кіріспе , негізгі , қорытынды ).3. Эссе тақырыбына қатысты өз ойын білдіре алады.
ҚБ «Басбармақ »әдісі
| АКТ |
Соңы 5мин.
| Кері байланыс. Кеме желкені | Кеменің суреті |
Қосымша ақпарат |
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Тірек сөздерге сөйлем құрау. Жол оқиғасы , алғашқы көмек , бағдаршамның пайдасы , менің мектебім . Қабілетті оқушыға тапсырман қалай түрлендіресіз?Берілген сөздерді қатыстырып өлең құрастыру. Көлік , бағдаршам ,бала , мектеп .
| Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Өзара және өзін –өзі бағалау.«Басбармақ » әдісі | Пәнаралақ байланыс:
Әдебиет пәні , АКТ, мейірімділік , адамгершілік
|
Рефлексия |
|
Ж бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұнан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық снып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім ?
|