Материалдар / Ашық сабақ "Алғашқы көмек" 5-сынып қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Алғашқы көмек" 5-сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жағартылған бағдарлама бойынша 5-сыныпқа қазақ тілінен сабақ беретін әріптестеріме көмек болады.Оқушыларды критериалды бағалау жолдары көрсетілген. Бағалау критерийлерін қою арқылы оқушыларға сұрақ -жауап , әңгімелесу әдісін пайдаланып , эссе жаздырамын. Эссе жазуға ең алдымен оқушылармен әңгімелесіп аламын. Оқушылар жол көлік оқиғасына байланысты эссе жазады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын мадақтау арқылы арттыруға болады. Әріптестеріммен тәжірибе алмасатын сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2018
1690
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып: Алғашқы көмекМектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №91жом
Күні: Мұғалімнің аты- жөні:Ашенова Айгуль

Сынып: 5 -сыныпҚатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары5.Ж4.Эссенің кіріспе, негізгі , қорытынды бөлімдерін сақтай отырып , өзіне таныс адамды , белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

Бағалау критерийлері1.Эссенің құрылымын сақтап, болған оқиғаны сипаттап жазады.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады : Эссенің кіріспе, негізгі , қорытынды бөлімдерін біледі.Болған оқиғаны сипаттап жазады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Эссе құрылымын сақтай отырып , оқиғаны сипаттап жазады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Эссенің кіріспе , негізгі , қорытынды бөлімдерін сақтай отырып , өзі куә болған оқиғаны суреттеп жазады.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады :Эссе жаза алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Алғашқы көмек , жедел жәрдем , оқыс оқиға .


Талқылауға арналған сұрақтар : Алғашқы көмекті қалай көрсетеміз? Сендер де өз таныстарыңа алғашқы көмек көрсеттіңдер ме ?
Алдыңғы білімЭссе жаза алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы 5мин. 1.Ұйымдастыру кезеңі:Ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Көпір әдісі» Сурет арқылы «Жаяу жүргінші »,«Тәртіп сақшысы », «Автокөлік жүргізушісі» деп үш топқа бөлінеді.





Суреттер


5мин.















Ширату жаттығулары. «Сұрақ-жауап» әңгімелесу әдісі .-Мектепке қалай келесің?- Мектеп пен өздерің тұратын жердің арасында қандай жол белгілері бар?- Өздерің сол жол бойында қандай оқиғаның куәсі болдыңдар ?-Оқыс оқиға кезінде алғашқы көмек қалай көрсетіледі?-Кімдерді көмекке шақырамыз?



Ортасы:10 мин.















20мин.
1-тапсырма. «Мектепке дейінгі жол» картасын сызу.Дескриптор:

1.Мектепке дейінгі жолды сыза алады.2.Жол бойындағы белгілерді ажырата алады.3.Жолдағы қауіпті анықтай алады ҚБ.Мадақтау.

2-тапсырма . «Алғашқы көмек» бейнеролик. Ж. Өзің куә болған бір оқиғаны есіңе түсір. «Оқиға кезінде алғашқы көмекті қалай көрсетеміз?» эссе жазу.Дескриптор:1. .Бір мекенде болған оқиғаны сипаттап жазады.2. Эссе құрылымын сақтайды (кіріспе , негізгі , қорытынды ).3. Эссе тақырыбына қатысты өз ойын білдіре алады.

ҚБ «Басбармақ »әдісі

АКТ
Соңы 5мин.



Кері байланыс. Кеме желкені Кеменің суреті
Қосымша ақпарат
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
  • Тірек сөздерге сөйлем құрау. Жол оқиғасы , алғашқы көмек , бағдаршамның пайдасы , менің мектебім .
  • Қабілетті оқушыға тапсырман қалай түрлендіресіз?Берілген сөздерді қатыстырып өлең құрастыру. Көлік , бағдаршам ,бала , мектеп .

    Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Өзара және өзін –өзі бағалау.«Басбармақ » әдісіПәнаралақ байланыс:

    Әдебиет пәні , АКТ, мейірімділік , адамгершілік



    Рефлексия

    Ж бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұнан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?

    1:



    2:



    Осы сабақтың барысында барлық снып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім ?





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!