Материалдар / Ашық сабақ, Алгебра пәні, 8-сынып, Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Ашық сабақ, Алгебра пәні, 8-сынып, Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып бойынша квадрат теңдеу тақырыбына есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
983
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіруМектеп: «№5 Күршім орта мектебі» КММ
Күні:Мұғалімнің есімі: Бегешова А.М.
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспапағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсатыСыни ойлау және есте сақтау қабілеттерін, алған білімдерін тексеру.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:


  • Квадрат түбірдің қасиеттерін айта алады, жұппен,топпен ой бөлісе алады


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Есеп шығару кезінде квадрат түбірдің қасиеттін қолдана алады


  • Кейбір оқушылар:


  • Мысал келтіреді, дәлелдемелер бойынша жауап береді.
  • Тілдік мақсатОқушылар:
  • Квадрат түбірдің қасиеттері бойынша өз ойларын еркін жеткізеді, есеп шығару кезінде қолдана алады.


  • Негізгі сөздер мен тіркестер:


  • Түбір, радикал


  • Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер:


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Квадрат түбірдің қасиетін есеп шығару барысында қалай қолданасын?


    Сіз неліктен .................................. екенін айта аласыз ба?


    Сондықтан, себебі, яғни,


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Оқулықтағы деңгейлік тапсырмалар, сұрақтарға жауап жазу
    Алдыңғы оқуКвадрат түбірдің қасиеттері
    ЖоспарМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
    1.Ұйымдастыру кезеңі (3мин)
  • 2.Үй жұмысын тексеру




  • Миға шабуыл

    3мин









    3.Жаңа сабақты бекіту (25мин)1.Міндетті оқушылық саты





















    2.Алгоритмдік саты































    3.Евристикалық саты

    Оқушылармен амандасу, көңіл күйлерін сұрау

    №153№154





    Сұрақтар1.Квадрат түбірдің неше қасиеті бар?2.5,6-қасиетін айтып бер3. Квадрат түбірді есептеудің неше амал тәсілі бар?



    ІтопІІ топ







    Деңгейлік тапсырмалар:А тобы:№151. Көрсетілген амалды орындаңдар:===В тобы:№158. Түбірдің мәнін табыңдар:1топ =2=C тобы:№166. Көбейтуді орындаңдар:= 2топ =



    Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.1.     Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. 2.     Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.3.     Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. 4.     функциясының графигі парабола. 5.      функциясының графигі гипербола 6.     23=8                                                   7.     4*4= -16 8.     (-5)2= - 25       
    Амандасады. Жақсы қасиеттерін атап айтады

    №1531541) 1) 52) 2) 93) 3) 34) 4)35) 6)































    4.Сабақты бекіту Ойлан, жұптас, бөліс (7мин)















    Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару және көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу.
    5.Үй тапсырмасын беру (2мин)

  • А №162 (1,3,5,7), №163
  • B №169 №170 (1,2,3,4)
  • С №170 (5-12) №180
  • Рене Декарт француз математигі жайлы мағлұмат.
    Күнделіктеріне жазады
    6.Бағалау (3мин)Смайликтер арқылы бағалауОқушылар бір-бірін бағалайды
    7.Бекіту (2мин)БЛОБ ағашыТаратпа қағазға
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар

    Басталуы6мин Оқушылармен амандасу, Сергіту сәті, Үй жұиысы, Миға шабуылАКТ қолдану
    Ортасы25мин Міндетті оқушылық саты, алгоритмдік саты, евристикалық сатыТаратпа қағаздар, оқулықтар
    Аяқталуы14мин Ойлан, жұптас, бөліс; Үй жұмысы, блоб ағашыСтикерлер, таратпа қағаздар
    Қосымша ақпарат

    Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ мен байланысҚұндылықтардағы байланыс
  • Деңгейлерге бөлу А;В;С тапсырмалары
  • Кері байланыс
  • Жетті, Ұқты
  • Информатика
  • Қорытынды бағамдау


    Қабілеті төмен оқушыларға мұғалім тарапынан көмек керек болуы мүмкін.

    Критерий:

    АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша формуламен жұмыс істей алады. Құндылықтар – өз еліміздің мысалдарымен байланыстыра алуына көмектесу.
    Ой толғауСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1:2:Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)1: 2:Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?






    «№5 Күршім орта мектебі» КММ











    АШЫҚ САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ«Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе-тең түрлендіру»8-сыныпПән мұғалімі: Бегешова Аяулым Манарбековна



















    2017-2018 оқу жылы
    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!