Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ. Алгоритмді программалау 7 сынып информатика Алматыкітап 2022
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ. Алгоритмді программалау 7 сынып информатика Алматыкітап 2022
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ алгоритмнің түрлері түсіндіру және сабақты бекітуге әдіс тәсіл. Алгоритмнің бөліне жайлы. Кроссворд және ойындарды қолдану т.б
«Тармақталу алгоритм», «Циклдік алгоритм» үш топқа
бөлінеді
Топ басшыларына белгілеу бағалау бетшесі беріледі
түсіндіріледі.
Оқушыларға сыйқырлы сандық беріледі. Оқушылар бір-бірлеріне
әуен біткенше бір-біріне береді. Сыйқырлы сандық кімнің қолында сол
сандықтың ішінен бір сұрақты алып соған жауап
береді.
1.Алгоритмнің дискреттілігі дегеніміз
не?
2.Алгоритмнің анықтылығы
дегенімізне?
2.Алгоритмнің нәтижелігі дегеніміз
не?
4.Алгоритмнің жалпылығы дегеніміз
не?
5.Алгоритмді сипаттаудың неше түрі бар? Оларды
ата.
6.Псевдокод дегеніміз не?
Мұғаліммен сәлемдесу. Ортаға шаттық шеңбер
құрады.
Оқушылар берілген суреттер арқылы топқа
бөлінеді.
Топ басшылаы белгілеу бағалау бетшесіне тобындағы белсенді
оқушыларды белгілеп отырады.
Оқушылар бір-бірлеріне береді. Сыйқырлы сандық қай оқушының
қолында сол сандықтың ішінен бір сұрақты алып соған жауап
береді
Оқушылар дәптерлеріне
тақырыпты жазады. Сабақтың тақырыбын мұқият
тыңдайды.
Топ басшысы белгілеп
отырады
Топ басшысы белгілеп
отырады
Топ басшысы белгілеп
отырады
Топ басшысы белгілеп
отырады
Дәптермен жұмыс
«Сыйқырлы
сандық»
Алгоритмді графикалық түрде блок-схемалар арқылы көрсету –
оның логикалық құрылымын графикалық түрде бейнелеу екендігін өткен
тақырыптарда білдік. Мұнда деректерді өңдеудің әрбір кезеңі
атқарылатын операцияға сәйкес әртүрлі геометриялық фигуралар
(блоктар) түрінде көрсетіледі. Сонымен бірге алгоритмдерді
блок-схема түрінде қолдануда блоктар арасын бағытталған
кесінділермен дұрыс біріктіріп отыру маңызды. Бұл әдіс арқылы есеп
шығару барысында блок-схемадан программаға ауысу кезеңі оңай
болады.
Есептерді программалау барысында олардың алгоритмдік
блок-схемасын жасау өте маңызды. Программалауды енді бастап
жатқандар берілген есептің маңызды тұстарын жоспарлап алуы керек.
Сол үшін орындалатын әрбір есептің шартын мұқият оқып, есептегі
туындайтын әртүрлі шарттарды орынды қолдануы қажет. Блок-схемалар
арқылы алгоритмдік қадамдарды жоспарлап алғаннан кейін ғана есептің
программасын жазуға кіріскен дұрыс.
Алгоритмдер құрылымына қарай үш түрге
бөлінеді.
Сызықтық алгоритмдер– тармақталған және
қайталау әрекеттері жоқ, барлық әрекет тізбекпен, бірінен соң бірі
табиғи реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік құрылым
(1-схема).
Тармақталған алгоритмдер– бастапқы қойылған
шарттың орындалуына қарай есептеу жүргізудің бірінші немесе екінші
жолымен жүруін көрсететін алгоритмдік құрылым
(2-схема).
Циклдік алгоритм– бастапқы қойылған
шарт орындалғанша қайталанатын командалар тізбегін көрсететін
алгоритмдік құрылым. Циклдер көмегімен программа жазу оның жазылу
процесін жеңілдетеді (3-схема).
Есептердің алгоритмін графикалық блок-схема арқылы өрнектей
алсақ, кейінгі қадамда блок-схеманы негізге ала отырып, программа
кодын құруды оңай жүзеге асыруға
болады.
Есептің программа кодын жазудың алдында оның алгоритмін
құрастырып алу есепті дұрыс шығаруға
көмектеседі
Сабақтың
кезеңі
Педагогтың
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Практикалық тапсырма
20 мин
Сабақтың ортасы
25 мин
Деңгейлік тапсырма
Берілген кітаптағы практикалық тапсырманы Ноутбукте
орындайды.
«Дүкенге бару» жобасы
Бүгін – Айдостың туған күні. Оған достары қонаққа келеді.
Айдос қонақтарға дастарқан жаю үшін үйінің жанында орналасқан екі
дүкеннен қажетті азық-түлік сатып алуы керек. Айдостың үйінен
1-дүкенге дейінгі арақашықтық – а метр, 2-дүкенге дейін – b метр.
Ал екі дүкеннің арасы c метр болады. Айдосқа екі дүкенге де барып,
үйіне қайтып келетін ең қысқа жолды таңдауға көмектес
(2-сурет).
Мысал
Нәтиже
5 30
15
40
«Дүкенге
бару» жобасының программа коды 3-суретте берілген. Жоба-шарт
программадан көріп тұрғаныңдай, шарт тексерудің elif құрылымы
арқылы орындалған.
«Сызықтық алгоритм» тобына
Мысалы: a, b, c және d бүтін сандары берілген. а және b
сандарының қосындысы мен с және d сандары айырмасының соңғы
цифрларының көбейтіндісін табатын программа және блок-схема
құрастыр
Мысал
Нәтиже
15 47
98
63
10
Оқушылар ноутбукті алады, питон бағдарламасын іске қосып
практикалық тапсырмалар оорындайды.
Оқушылар ноутбукті алады, питон бағдарламасын іске қосып
практикалық тапсырмалар оорындайды.
Деңгелік тапсырмада әр топқа берілген тапсырмаларды
ноутбукте программа кодын жазады және кодтың блок схемасын
құрады
Топ басшысы белгілеп
отырады
Топ басшысы белгілеп
отырады
Топ басшысы белгілеп
отырады
Топ басшысы белгілеп
отырады
ноутбук
Ноутбук
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз