|
Сабақ тақырыбы: |
Алмас қылышты ардагер |
Мектеп: «О.Бапышев атындағы ЖОМ» |
||||
|
Күні:17.11.16ж |
Мұғалімнің есімі: Исаева Г. О. |
|||||
|
СЫНЫП: 3 «Б» |
Қатысқандар саны: 23 |
Қатыспағандар саны:- |
||||
|
Сабақ мақсаты |
1. Ата-баба тарихын білу, құрметтеу 2. Қазақ жерін жаудан қорғауда Бөгенбай батыр қолбасшылығымен, ерлік істерімен таныстыру . 3. Топтық жұмыс барысында сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Күтілетін нәтижелері: |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Сабақтың модулі
Сабақтағы әдіс-тәсілдер және стратегиялар |
Сыни тұрғысынан ойлау. |
|||||
|
АКТ |
||||||
|
ОЖЕСО |
||||||
|
ОүБ, ОБ |
||||||
|
«INSERT» түртіп алу, еркін жазу, кластер, |
||||||
|
Венн диаграммасы, топтастыру стратегиясы, |
||||||
|
сахналау, жаршы әдісі. |
||||||
|
Сабақтың ресурстары: |
Батырлардың суреттері, слайдтар, |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті ескертпелерді жазыңыз) |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Кіріспе: |
Қару-жарақ түрлерімен 4 топқа бөліну. Жаңа тақырыппен таныстыру Ата-бабам тарихы – менің тарихым тарауында «Алмас қылышты ардагер» тақырыбы. «INSERT» түртіп алу әдісін пайдаланып «Білемін», «Білгім келеді» пікірін пайдаланып сабақты бастау. Оқушылардың мәтінді оқуы. Оқушыларға тапсырма беру. Оқылым Жазылым |
Топқа бөлінеді 2 мин 1. Қылыш 2. Найза 3. Садақ 4. Шоқпар 5. Қалқан «Білемін» бөлімінде не білетіндерін жазады. «Білгім келеді» Оқушылар тақырып жайында не білгісі келетінін жазады. 1-топ Сахналық көрініс 2-топ Тақырыпқа тиісті ынтымақ, алауыздық, ерлік, жайында мақал- мәтел жазу. 3-топ Батыр деп кімді айтамыз?ХХІ ғасырда ерлік жасауға бола ма? 4-топ Бұқар жырау Бөгенбай батыр туралы не дейді? Кластер құрастыру. |
||||
|
Негізгі бөлім: |
Дерек. Аңырақай шайқасы Бұл шайқас 1730 жылы көктемде Балқаш көлінің оңтүстік батыс жағындағы Итішпес Алакөл деген жерде болды.Аңырақай шайқасында қазақтар жоңғарлардың естерінен тандыра күшті соққы берді.Шайқас даласында жоңғарлардың есеңгіреген,жеңіліске ұшырап,аңырап қалған жері Аңырақай деп аталып кеткен көрінеді. «Қалмаққырылған» шайқасы. Бұланты. Жоңғар хандығына қарсы ұзаққа созылған күресте 1728 жылыҰлытаудағы Бұланты өзенінің бойында,Қарасиыр деген жерде қазақ жасақтары тұңғыш рет ірі жеңіске жетті. Сергіту сәті. “Сыр сандық” Бөгенбай батырдың белдігі табылды. Бөгенбай батырдың дулығасы. «Көзқарас» 1.Өзіңді жас батырмын деп есепте. Халықты жауға қарсы күреске шақыру үшін қандай үндеу тастар едің? 2.Екі мәтінді салыстыр. Венн диаграммасы арқылы көрсету. 3.Мәтінге сүйеніп суреттегі батырды, батыр мінген тұлпарды сипатта. 4.Батырлардан тағы кімдерді білесің? |
Тыңдалым Сладтан танысады. Орнымыздан тұрайық Батырларға ұқсайық. Садақ ату, қылыштасу,найза лақтыру /қимылмен көрсету/ Мәміле – келісім; Тоқырау – қиын жағдайға тап болу; Уәж – сөз, пікір; Ірігенді ширату – ес таппай шұбырған елге ақыл беру; Буырқану – батылдану 4 топ өздеріне берілген тапсырмамен бірлесе жұмыс жасайды. |
||||
|
Қорытынды |
Халық қорғаны Алмас қылышты ардаагер
Слайдтан Бөгенбай батырдың дулығасы мен белдігі жайлы дерекпен танысу Ерболат Құдайбергеннің «Жауынгер» әнімен қорытындылау |
|||||
|
«Үйрендім» Әр бала өз ойларын жазып оқиды. |
||||||
|
Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар міне, осы тәуелсіздікке ата-бабаларымыздың патриоттық сезімнің күштілігінен қол жеткіздік деп ойлаймын. Сендердің ойларыңды, пікірлеріңді тыңдай келіп мынандай қорытынды жасадым.
|
||||||
|
Бағалау. Үйге тапсырма. |
Бас бармақ тәсілі. Оқушылар өзін – өзі бағалайды, топтық бағалау жүргізіледі |
|||||
|
|
||||||
|
Үйге тапсырма: Бұқар жыраудың жырын жаттап ал |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Алмас қылышты ардагер 3 сынып
Ашық сабақ Алмас қылышты ардагер 3 сынып
|
Сабақ тақырыбы: |
Алмас қылышты ардагер |
Мектеп: «О.Бапышев атындағы ЖОМ» |
||||
|
Күні:17.11.16ж |
Мұғалімнің есімі: Исаева Г. О. |
|||||
|
СЫНЫП: 3 «Б» |
Қатысқандар саны: 23 |
Қатыспағандар саны:- |
||||
|
Сабақ мақсаты |
1. Ата-баба тарихын білу, құрметтеу 2. Қазақ жерін жаудан қорғауда Бөгенбай батыр қолбасшылығымен, ерлік істерімен таныстыру . 3. Топтық жұмыс барысында сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Күтілетін нәтижелері: |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
|
Сабақтың модулі
Сабақтағы әдіс-тәсілдер және стратегиялар |
Сыни тұрғысынан ойлау. |
|||||
|
АКТ |
||||||
|
ОЖЕСО |
||||||
|
ОүБ, ОБ |
||||||
|
«INSERT» түртіп алу, еркін жазу, кластер, |
||||||
|
Венн диаграммасы, топтастыру стратегиясы, |
||||||
|
сахналау, жаршы әдісі. |
||||||
|
Сабақтың ресурстары: |
Батырлардың суреттері, слайдтар, |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті ескертпелерді жазыңыз) |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Кіріспе: |
Қару-жарақ түрлерімен 4 топқа бөліну. Жаңа тақырыппен таныстыру Ата-бабам тарихы – менің тарихым тарауында «Алмас қылышты ардагер» тақырыбы. «INSERT» түртіп алу әдісін пайдаланып «Білемін», «Білгім келеді» пікірін пайдаланып сабақты бастау. Оқушылардың мәтінді оқуы. Оқушыларға тапсырма беру. Оқылым Жазылым |
Топқа бөлінеді 2 мин 1. Қылыш 2. Найза 3. Садақ 4. Шоқпар 5. Қалқан «Білемін» бөлімінде не білетіндерін жазады. «Білгім келеді» Оқушылар тақырып жайында не білгісі келетінін жазады. 1-топ Сахналық көрініс 2-топ Тақырыпқа тиісті ынтымақ, алауыздық, ерлік, жайында мақал- мәтел жазу. 3-топ Батыр деп кімді айтамыз?ХХІ ғасырда ерлік жасауға бола ма? 4-топ Бұқар жырау Бөгенбай батыр туралы не дейді? Кластер құрастыру. |
||||
|
Негізгі бөлім: |
Дерек. Аңырақай шайқасы Бұл шайқас 1730 жылы көктемде Балқаш көлінің оңтүстік батыс жағындағы Итішпес Алакөл деген жерде болды.Аңырақай шайқасында қазақтар жоңғарлардың естерінен тандыра күшті соққы берді.Шайқас даласында жоңғарлардың есеңгіреген,жеңіліске ұшырап,аңырап қалған жері Аңырақай деп аталып кеткен көрінеді. «Қалмаққырылған» шайқасы. Бұланты. Жоңғар хандығына қарсы ұзаққа созылған күресте 1728 жылыҰлытаудағы Бұланты өзенінің бойында,Қарасиыр деген жерде қазақ жасақтары тұңғыш рет ірі жеңіске жетті. Сергіту сәті. “Сыр сандық” Бөгенбай батырдың белдігі табылды. Бөгенбай батырдың дулығасы. «Көзқарас» 1.Өзіңді жас батырмын деп есепте. Халықты жауға қарсы күреске шақыру үшін қандай үндеу тастар едің? 2.Екі мәтінді салыстыр. Венн диаграммасы арқылы көрсету. 3.Мәтінге сүйеніп суреттегі батырды, батыр мінген тұлпарды сипатта. 4.Батырлардан тағы кімдерді білесің? |
Тыңдалым Сладтан танысады. Орнымыздан тұрайық Батырларға ұқсайық. Садақ ату, қылыштасу,найза лақтыру /қимылмен көрсету/ Мәміле – келісім; Тоқырау – қиын жағдайға тап болу; Уәж – сөз, пікір; Ірігенді ширату – ес таппай шұбырған елге ақыл беру; Буырқану – батылдану 4 топ өздеріне берілген тапсырмамен бірлесе жұмыс жасайды. |
||||
|
Қорытынды |
Халық қорғаны Алмас қылышты ардаагер
Слайдтан Бөгенбай батырдың дулығасы мен белдігі жайлы дерекпен танысу Ерболат Құдайбергеннің «Жауынгер» әнімен қорытындылау |
|||||
|
«Үйрендім» Әр бала өз ойларын жазып оқиды. |
||||||
|
Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар міне, осы тәуелсіздікке ата-бабаларымыздың патриоттық сезімнің күштілігінен қол жеткіздік деп ойлаймын. Сендердің ойларыңды, пікірлеріңді тыңдай келіп мынандай қорытынды жасадым.
|
||||||
|
Бағалау. Үйге тапсырма. |
Бас бармақ тәсілі. Оқушылар өзін – өзі бағалайды, топтық бағалау жүргізіледі |
|||||
|
|
||||||
|
Үйге тапсырма: Бұқар жыраудың жырын жаттап ал |
||||||
шағым қалдыра аласыз














