Ашық сабақ Алмас қылышты ардагер 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Алмас қылышты ардагер 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал бастауыш сынып ұстаздарына қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы:

Алмас қылышты ардагер

Мектеп: «О.Бапышев атындағы ЖОМ»

Күні:17.11.16ж

Мұғалімнің есімі: Исаева Г. О.

СЫНЫП:

3 «Б»

Қатысқандар саны: 23

Қатыспағандар саны:-

Сабақ мақсаты

1. Ата-баба тарихын білу, құрметтеу

2. Қазақ жерін жаудан қорғауда Бөгенбай батыр қолбасшылығымен, ерлік істерімен таныстыру .

3. Топтық жұмыс барысында сұрақтар мен тапсырмаларды орындау.

Күтілетін нәтижелері:

Барлық оқушылар:

  • Топтық жұмыс кезінде бір-бірімен пікірлеседі,алған білімдерін бекітеді

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Батырдың ерлік істерімен танысады.

Кейбір оқушылар:

  • Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді.

Сабақтың модулі




Сабақтағы әдіс-тәсілдер және стратегиялар

Сыни тұрғысынан ойлау.

АКТ

ОЖЕСО

ОүБ, ОБ

«INSERT» түртіп алу, еркін жазу, кластер,

Венн диаграммасы, топтастыру стратегиясы,

сахналау, жаршы әдісі.

Сабақтың ресурстары:

Батырлардың суреттері, слайдтар,

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті ескертпелерді жазыңыз)

Оқушының іс-әрекеті

Кіріспе:


Қару-жарақ түрлерімен 4 топқа бөліну.

Жаңа тақырыппен таныстыру

Ата-бабам тарихы – менің тарихым тарауында «Алмас қылышты ардагер» тақырыбы.

«INSERT» түртіп алу әдісін пайдаланып «Білемін», «Білгім келеді» пікірін пайдаланып сабақты бастау.

Оқушылардың мәтінді оқуы.


Оқушыларға тапсырма беру.

Оқылым

Жазылым


Топқа бөлінеді 2 мин

1. Қылыш 2. Найза 3. Садақ 4. Шоқпар 5. Қалқан

«Білемін» бөлімінде не білетіндерін жазады.


«Білгім келеді» Оқушылар тақырып жайында не білгісі келетінін жазады.

1-топ Сахналық көрініс

2-топ Тақырыпқа тиісті ынтымақ, алауыздық, ерлік, жайында мақал- мәтел жазу.

3-топ Батыр деп кімді айтамыз?ХХІ ғасырда ерлік жасауға бола ма?

4-топ Бұқар жырау Бөгенбай батыр туралы не дейді? Кластер құрастыру.

Негізгі бөлім:

Дерек. Аңырақай шайқасы

Бұл шайқас 1730 жылы көктемде Балқаш көлінің оңтүстік батыс жағындағы Итішпес Алакөл деген жерде болды.Аңырақай шайқасында қазақтар жоңғарлардың естерінен тандыра күшті соққы берді.Шайқас даласында жоңғарлардың есеңгіреген,жеңіліске ұшырап,аңырап қалған жері Аңырақай деп аталып кеткен көрінеді.

«Қалмаққырылған» шайқасы. Бұланты.

Жоңғар хандығына қарсы ұзаққа созылған күресте 1728 жылыҰлытаудағы Бұланты өзенінің бойында,Қарасиыр деген жерде қазақ жасақтары тұңғыш рет ірі жеңіске жетті.


Сергіту сәті.







Сыр сандық”







Бөгенбай батырдың белдігі табылды.

Бөгенбай батырдың дулығасы.



«Көзқарас»

1.Өзіңді жас батырмын деп есепте. Халықты жауға қарсы күреске шақыру үшін қандай үндеу тастар едің?

2.Екі мәтінді салыстыр. Венн диаграммасы арқылы көрсету.

3.Мәтінге сүйеніп суреттегі батырды, батыр мінген тұлпарды сипатта.

4.Батырлардан тағы кімдерді білесің?

Тыңдалым

Сладтан танысады.

















Орнымыздан тұрайық

Батырларға ұқсайық.

Садақ ату, қылыштасу,найза лақтыру /қимылмен көрсету/


Мәміле – келісім;

Тоқырау – қиын жағдайға тап болу;

Уәж – сөз, пікір;

Ірігенді ширату – ес таппай шұбырған елге ақыл беру;

Буырқану – батылдану







4 топ өздеріне берілген тапсырмамен бірлесе жұмыс жасайды.

Қорытынды

Халық қорғаны Алмас қылышты ардаагер

Shape2 Shape1







Слайдтан Бөгенбай батырдың дулығасы мен белдігі жайлы дерекпен танысу

Ерболат Құдайбергеннің «Жауынгер» әнімен қорытындылау

«Үйрендім» Әр бала өз ойларын жазып оқиды.

Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар міне, осы тәуелсіздікке ата-бабаларымыздың патриоттық сезімнің күштілігінен қол жеткіздік деп ойлаймын. Сендердің ойларыңды, пікірлеріңді тыңдай келіп мынандай қорытынды жасадым.

  • Әскери міндетке жауапкершілікпен қарау;

  • Туған жерге деген ыстық сезім;

  • Ата - баба өсиетіне адал болу

  • Бойындағы күш - қуаты мен білімін Отан игілігі мен мүддесі үшін жұмсау;

  • Ана тіліне деген құрмет;

  • Өз халқының әдет - ғұрпын және салт - дәстүрін құрметтеу;

  • Елдің тарихын құрметтеу;

  • Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау;

  • Заңға бағыну;

  • Қандай да бір қастандық әрекеттерден Отанын қорғауға дайын болу

  • Басты байлығымыз – табиғат пен қоршаған ортаны гүлдендіру;

Бағалау.









Үйге тапсырма.

Бас бармақ тәсілі. Оқушылар өзін – өзі бағалайды, топтық бағалау жүргізіледі


Үйге тапсырма: Бұқар жыраудың жырын жаттап ал








Тексерілді:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2018
496
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі