Материалдар / Ашық сабақ "Алтын адам"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Алтын адам"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№1 М.Горький атындағы мектеп-гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесі





АШЫҚ САБАҚ

Тақырыбы: Сақ тайпасы «Алтын адам»







Сынып: 5 ВТарих пәні мұғалімі: Абдраманова А



















2018-2019 оқу жылыАшық сабақ қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Сақ тайпасы «Алтын адам»Мұғалімнің аты-жөні: Абдраманова Алия Күні: 04.12.2018 Пән: Қазақстан тарихы
СЫНЫП: 5 вҚатысқан оқушылар саны:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты 5.3.1.1- Картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету. Алтын адамның ерекшелігі мен сақ қоғамына мәліметтер беру.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Материалдық мәдениетті біледі.Оқушылардың басым бөлігі: Басқа тайпалармен байланыстыра алады.Кейбір оқушылар: Ажыратып, жіктей алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Өтілетін тақырыпты анықтайды.
Тілдік мақсаттар:1.Терминдер Төлеңгіт, қонтайшы, қағанат2. Кесте толтыру. (Оқытылым,айтылым,жазылым,тыңдалым)3. Диалогтармен жазу үшін қолданылатын тіркестер. Дәптерге жазу.
Құндылықтарға баулуОтансүйгіштікке, ұлтжандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысТарих, әдебиет, география, дүние жүзі тарихы
Алдыңғы білімӨтілген тақырыппен байланыстыру. Сыныпта өткен білімді пысықтау тапсырмаларын орындау.
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақ барысы : Сәлемдесу. Түгелдеу. Топқа бөлу1 топ-жасылдар2 топ-көктер3 топ-қызылдарПсихологиялық көңіл-күй қалыптастыру, бір-біріне әр тілде тілектерін жеткізу (қазақ, орыс, ағылшын)Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы13 минут2 мин1 мин





5 мин



5 мин
Жаңа сабақТестпен жұмыс жүргізу
  • Үй тапсырмасын сұрау. Сұрақтар арқылы сұралады.
  • Жаңа тақырыпты түсінуге арналады
  • Постер қорғау


  • Есік обасынан табылған Алтын адам туралы жан-жақты мәліметтермен таныстыру. Алтын адамның макетін көрсету арқылы киіміндегі негізгі ерекшеліктерді атап өту.
  • Қызыл түсті былғарының қолданылуы
  • Аңдық стильде жасалуы
  • Бас киімінің көрінісі
  • Бірге табылған заттарының саны
  • Аяқ киімі
  • Қолындағы жүзік
  • Ақинақ пен қанжары
  • Қазақстанның басқа өңірінен табылған алтын адамдарымен байланыстыру
  • Археологтардың қосқан үлесі, табылған жылы
  •  ( арғы бетіндегі сақтар) —  сақтар-скифтер немесе ,  арғы жағындағылар;
  •  (шошақ бөрікті сақтар) —  орта ағынын және  мекендеушілер
  • Видеоролик көрсету. Шығыс Қазақстаннан табылған Алтын адам.
    Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.















    Сабақтың ортасы28 минут









    10 мин

    5 мин





    13 мин
    Білу және түсіну.Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.Әдістерді қолдану арқылы білу мен түсінуге жағдай жасау.Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. Орындалу барысын оқушыларға түсіндіріп өту. Деңгейлік тапсырмалар беру. Әр топ тапсырмалармен жұмыс жасайды.Адасқан әріптер әдісі.Классификацияны табамыз.Серпілген сауалдар.Диалог құрастыруОртағасырлық монғол көшпелілерінде қысы-жазы өз аяғымен жайылуға бейімделген, жүні қалыңдау сиыр тұқымы өсірілген. Далалы, шөлейтті аймақтарды мекендеген көшпелілерде сиырдың осындай тұқымы кеңірек таралған болуы керек.

    «Ыстық орындық» әдісі, сұрақтар, орындық.

    Оқулық,мәтіндер.









    Сабақтың соңы3 мин

    Тест жұмысын орындау.Рефлексия.Мен білдім------Мен үйрендім------Мен түсінбедім-------Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
    Саралау Бағалау. Өзін-өзі бағалау, топ басшылар бағалап отырады, жеке топтық бағалау орын алады.Денсаулық және қауіпсіздік техникасы
    Сабақ бойынша рефлексия.
  • Шынай болды ма?
  • Әдіс тиімді ме?
  • Саралау дұрыс болды ма?
  • Сабақтан өткеннен соң толтыру




    Жалпы бағалау. Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етеді?1: 2:
    Оқу ісінің меңгерушісі: Алекеева Г



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!