Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Әнет баба батасы" 3 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Мамыр 2018
2029
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Әнет баба батасы. Әнуар Мамашәріптегі Сабақтың мақсаты: Мәтін мазмұны бойынша сөз құдіреті жайлы түсінік қалыптастыру.Сабақтың міндеттері: 1. Бір –бірінің пікірін құрметтейтін ортаны қалыптастырып, тақырып мазмұнын ашады, талқылайды.2.Топтық іс- әрекет арқылы өз бетінше ізденіп, ойын еркін жеткізуге, проблема шешуге дағдыланады. 3. Шағын топтар құрамында бір- бірінің пікірімен санасады, бірлесіп жұмыс істеуге үйренеді. Тақырып бойынша үлкенді сыйлауға, бірлікке үйренеді.Күтілетін нәтиже: -Әнет баба жайлы мағлұмат алады;- билердің өнегесі мен өресін үлгі тұтады;- топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.Оқыту технолоиясы: АКТ, СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгертуСабақтың түрі: ізденіс сабағыСабақтың әдіс- тәсілдері: топтастыру, ЖИГСО, «Мен саған, сен маған», «Ойлан, жұптас, талқыла», Автор орындығы.Көрнекілігі: слайдтар, оқулық.Құрал- жабдықтар: А1 форматты қағаз, маркер, стикерСабақтың барысы:
«Мен саған, сен маған» (4 мин)
Ойтолғау. (3 мин)
Үйге тапсырма: мәтінді түсініп оқу. Бағалау: Екі жұлдыз бір тілек . Өзара бағалау (2 мин)
Критерийлер:
Кері байланыс.(1 мин) -Бүгін не үйрендіңдер?-Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңдар?-Сабақта қандай қиындықтар болды?
Сабақтың тақырыбы: Төле би. Төле бидің толғауыСабақтың мақсаты: Төле бимен таныстырып, шешендік сөздерінің мағынасын ашу.Сабақтың міндеттері: 1. Төле бидің ұлағатты сөздерінің мағынасын талқылап, осы сөздерді күнделікті өмірде қалайша қолдануға болатындығы туралы ойланады.2.Өз беттерінше ізденеді, проблемалық мәселені шешуге дағдыланады. 3. Топтар құрамында өзара әрекеттеседі, сыйластық атмосферасы қалыптасады, бір- біріне жәрдемдеседі.Күтілетін нәтиже: Төле би жайлы мағлұмат алады, би- шешендердің даналық сөздерін үлгі тұтады, топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.Оқыту технологиясы: АКТ, СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгертуСабақтың түрі: ізденіс сабағыСабақтың әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап, рөлдік ойын, топтастыру, «Пікірлер ағашы», «тізбектей оқу», «түртіп алу» стратегиясы, «Жалғасын тап» ойыны,эссе, автор орындығы.Көрнекілігі: слайдтар, оқулық.Құрал- жабдықтар: А1 форматты қағаз, маркер, стикерСабақтың барысы: 1.Қызығушылықты ояту: Психологиялық дайындық: Бүгінгі сабаққа келгендегі көңіл- күйлерін, әзірліктерін үш түрлі түсті таңдау арқылы білдіреді.Қызыл түс- дайындық нашарСары түс- орташаЖасыл түс- дайындық жоғарыМозайкалық әдіспен топтарға бөліну. Топ басшысын сайлап алу.(2 мин)
Үйге тапсырма: Төле би жайлы деректер жинау, шешендік сөздерін жаттап алу.Бағалау: смайлингтер бойынша топ басшысы бағалайды. (1 мин)Критерийлер:
Кері байланыс: 1. Сабақ ұнады ма? (1 мин) 2. Бүгінгі қай тапсырма қызықты болды? 3. Сабақта қандай қиындықтар болды?
Сабақтың тақырыбы: Қазыбек би. Кім жақын, не қымбат, не қиын?Сабақтың мақсаты: Қазыбек бимен таныстырып, би айтқан қымбат ұғымдардың мағынасын ашу.Сабақтың міндеттері: 1. Қаздауысты Қазыбек бидің шешендік сөздерінің мағынасын талқылап, өмірде кездесетін ең жақын, ең қымбат, ең қиын не екендігі туралы ой қалыптасады. 2. Оқушылар тақырып бойынша өзіндік пікірлер қалыптастырады, ой қозғайды, оларды талдайды, тұжырымдайды, дәлелдейді.3. Оқушылар топта бірлесіп әрекеттеседі, сенім мен сыйластық атмосферасын қалыптастыруға атсалысады, бәрі де оқу материалын меңгеруін қадағалайды, бір- біріне жәрдемдеседі.Күтілетін нәтиже: - Қазыбек бидің тарихтағы орны жайлы мағлұмат алады;- би- шешендердің даналық сөздерін үлгі тұтады;- топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;- өз беттерінше ізденіп, өз ойларын эссе жазу арқылы жеткізе біледі.Оқыту технологиясы: АКТ, СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгертуСабақтың түрі: ізденіс сабағыСабақтың әдіс- тәсілдері: «Алдын ала берілген атаулар», «Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою», Венн диаграммасы, «Бірлескен зерттеу тәсілі», эссе, автор орындығы.Көрнекілігі: слайдтар, оқулық, Құрал- жабдықтар: А1 форматты қағаз, маркер, стикерСабақтың барысы: 1. Қызығушылықты ояту:«Астаналық жауын» ойыны. «Ассорти» ойыны арқылы топтарға бөліну. (2 мин)
«Бірлескен зерттеу тәсілі» (5 мин)Тапсырма: Өмірде адамға ең жақын, ең қымбат, ең қиын не ?Оқушылар өз қалауы бойынша тауып топтастырады,
ОйтолғауҚазыбек би айтқан жақын адамдар жайлы эссе жаз.(3 мин)Автор орындығы. (2 мин)Үйге тапсырма: Шешендік сөздерді жаттап алу. Би айтқан қымбат ұғымдар туралы мақал- мәтелдер жаз.Бағалау: бағдаршам бойынша өзін- өзі бағалау. (1 мин) Жасыл түс- 5, Сары түс- 4, Қызыл түс- 3Критерийлер: 1. Үй тапсырмасының жүйелілігі. 2. «Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою» тәсіліндегі белсенділігі. 3. Көшбасшылығы 4. Топтық жұмыстағы белсенділігі.Кері байланыс: (1 мин)
Сабақтың тақырыбы: Әйтеке би. Әйтеке бидің шешендігіСабақтың мақсаты: Әйтеке бимен таныстырып, шешендік сөздерінің мағынасын ашу.Сабақтың міндеттері: 1. Қазақ халқының өміріндегі билердің рөлі мен тарихтағы орнын олардың ұлағатты сөздері арқылы түсінеді.2. Шешендік сөздердің мағынасын өз беттерінше оқып, талдап, сыни ойлауға дағдыланады. 3. Халқымыздың, ата- бабамыздың ұлттық ұстанымдары мен мінез- құлықтарындағы жақсы қасиеттерді өз бойына сіңіреді. Күтілетін нәтиже: бірлесе жұмыс жасау арқылы білім мазмұнын игереді, сыни ойлауы, сөйлеу мәнерлері артады.Оқыту технологиясы: АКТ, СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгертуСабақтың түрі: ізденіс сабағыСабақтың әдіс- тәсілдері: ББҮ кестесі, топтық жұмыс,эссе, автор орындығы.Көрнекілігі:суреттер, слайдтар Құрал- жабдықтар: А1 форматты қағаз, маркер, стикерСабақтың барысы:
Оқушылар алдымен бірінші бөлімін өздігімен толтырады. Топ ішінде бір- біріне жазғандарын оқып береді, оларды талқылайды. Әр жұп ең маңызды идеяларын айтады, тақтадағы кестеге жазылады.
Бекіту: (4 мин)
- Қызығушылықты ояту:
«Мен саған, сен маған» (4 мин)
- Мәтінді оқығанда неге таңдандыңдар?
- Әнет баба Төле биге қандай бата берді?
- Тақтадағы қай жауап Төле бидің сөзіне ұқсайды?
- Әнет бабаның жұмбақтап айтайын деген ойы не еді?
Ойтолғау. (3 мин)
- Әнет бабаның Төле биді қабылдауына, сөздеріне қарап, ол қандай адам деп ойлайсыңдар?
Үйге тапсырма: мәтінді түсініп оқу. Бағалау: Екі жұлдыз бір тілек . Өзара бағалау (2 мин)
Критерийлер:
- Оқылған мәтіннің мазмұнын меңгеруі.
- Сұрақтарға жауап табуы.
- Топпен жұмыс барысындағы белсенділігі.
Кері байланыс.(1 мин) -Бүгін не үйрендіңдер?-Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңдар?-Сабақта қандай қиындықтар болды?
Сабақтың тақырыбы: Төле би. Төле бидің толғауыСабақтың мақсаты: Төле бимен таныстырып, шешендік сөздерінің мағынасын ашу.Сабақтың міндеттері: 1. Төле бидің ұлағатты сөздерінің мағынасын талқылап, осы сөздерді күнделікті өмірде қалайша қолдануға болатындығы туралы ойланады.2.Өз беттерінше ізденеді, проблемалық мәселені шешуге дағдыланады. 3. Топтар құрамында өзара әрекеттеседі, сыйластық атмосферасы қалыптасады, бір- біріне жәрдемдеседі.Күтілетін нәтиже: Төле би жайлы мағлұмат алады, би- шешендердің даналық сөздерін үлгі тұтады, топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.Оқыту технологиясы: АКТ, СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгертуСабақтың түрі: ізденіс сабағыСабақтың әдіс- тәсілдері: сұрақ- жауап, рөлдік ойын, топтастыру, «Пікірлер ағашы», «тізбектей оқу», «түртіп алу» стратегиясы, «Жалғасын тап» ойыны,эссе, автор орындығы.Көрнекілігі: слайдтар, оқулық.Құрал- жабдықтар: А1 форматты қағаз, маркер, стикерСабақтың барысы: 1.Қызығушылықты ояту: Психологиялық дайындық: Бүгінгі сабаққа келгендегі көңіл- күйлерін, әзірліктерін үш түрлі түсті таңдау арқылы білдіреді.Қызыл түс- дайындық нашарСары түс- орташаЖасыл түс- дайындық жоғарыМозайкалық әдіспен топтарға бөліну. Топ басшысын сайлап алу.(2 мин)
- Үй тапсырмасын сұрау: (8 мин)
- Әнет баба жайлы не білеміз?
- Үш биді ата.
- Ұстазсыз шәкірт болмайтынын Төле бидің қай сөзінен аңғаруға болады?
- Төле би қандай адам? Ойыңды жеткізіп, эссе жаз.(3 мин)
Үйге тапсырма: Төле би жайлы деректер жинау, шешендік сөздерін жаттап алу.Бағалау: смайлингтер бойынша топ басшысы бағалайды. (1 мин)Критерийлер:
- Топпен жұмыс барысындағы белсенділігі.
- Мәнерлеп оқуы.
- Мақал- мәтелдер табудағы көшбасшылығы.
- Ойын еркін жеткізе білуі.
Кері байланыс: 1. Сабақ ұнады ма? (1 мин) 2. Бүгінгі қай тапсырма қызықты болды? 3. Сабақта қандай қиындықтар болды?
Сабақтың тақырыбы: Қазыбек би. Кім жақын, не қымбат, не қиын?Сабақтың мақсаты: Қазыбек бимен таныстырып, би айтқан қымбат ұғымдардың мағынасын ашу.Сабақтың міндеттері: 1. Қаздауысты Қазыбек бидің шешендік сөздерінің мағынасын талқылап, өмірде кездесетін ең жақын, ең қымбат, ең қиын не екендігі туралы ой қалыптасады. 2. Оқушылар тақырып бойынша өзіндік пікірлер қалыптастырады, ой қозғайды, оларды талдайды, тұжырымдайды, дәлелдейді.3. Оқушылар топта бірлесіп әрекеттеседі, сенім мен сыйластық атмосферасын қалыптастыруға атсалысады, бәрі де оқу материалын меңгеруін қадағалайды, бір- біріне жәрдемдеседі.Күтілетін нәтиже: - Қазыбек бидің тарихтағы орны жайлы мағлұмат алады;- би- шешендердің даналық сөздерін үлгі тұтады;- топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;- өз беттерінше ізденіп, өз ойларын эссе жазу арқылы жеткізе біледі.Оқыту технологиясы: АКТ, СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгертуСабақтың түрі: ізденіс сабағыСабақтың әдіс- тәсілдері: «Алдын ала берілген атаулар», «Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою», Венн диаграммасы, «Бірлескен зерттеу тәсілі», эссе, автор орындығы.Көрнекілігі: слайдтар, оқулық, Құрал- жабдықтар: А1 форматты қағаз, маркер, стикерСабақтың барысы: 1. Қызығушылықты ояту:«Астаналық жауын» ойыны. «Ассорти» ойыны арқылы топтарға бөліну. (2 мин)
- Үй тапсырмасын сұрау: (8 мин)
- Төле би жайлы жазып келген деректерін оқыту, Төле бидің толғауын жатқа сұрау.
- Жаңа тақырыпқа бағыттау: (5 мин)
- Қазыбек би
- Орта жүз
- Абылай хан
- Мемлекет басқару ісі
- Оқушылар топ ішінде төртке бөлініп, өлеңнің бірінші бөлімін оқиды. Оқып болғаннан кейін, бірінші номерлі оқушылар екінші нөмерлерге , ал үшінші нөмерлі оқушылар төртінші нөмерлі оқушыларға оқыған бөлімдері бойынша сұрақтар қояды.
- Оқушылар тапсырманың екінші бөлімін оқиды. Оқып болғаннан кейін олар бір- біріне кері тәртіппен сұрақтар қояды: екінші нөмерлі оқушылар біріншілерге, ал төртінші нөмерлі оқушылар үшінші нөмерлерге.
- Оқушылар өлеңнің үшінші бөлігін оқиды. Оқып болғаннан кейін олар бір- біріне жұптасып жұмыс жасайды. Бірінші және екінші нөмерлі оқушылар үшінші және төртінші нөмерлерге сұрақтар қояды, содан кейін керісінше.
«Бірлескен зерттеу тәсілі» (5 мин)Тапсырма: Өмірде адамға ең жақын, ең қымбат, ең қиын не ?Оқушылар өз қалауы бойынша тауып топтастырады,
ОйтолғауҚазыбек би айтқан жақын адамдар жайлы эссе жаз.(3 мин)Автор орындығы. (2 мин)Үйге тапсырма: Шешендік сөздерді жаттап алу. Би айтқан қымбат ұғымдар туралы мақал- мәтелдер жаз.Бағалау: бағдаршам бойынша өзін- өзі бағалау. (1 мин) Жасыл түс- 5, Сары түс- 4, Қызыл түс- 3Критерийлер: 1. Үй тапсырмасының жүйелілігі. 2. «Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою» тәсіліндегі белсенділігі. 3. Көшбасшылығы 4. Топтық жұмыстағы белсенділігі.Кері байланыс: (1 мин)
- Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңдар? Бір- біріңізге көмек бердіңіздер ме?
- Тақырып бойынша түсінуге қиын сөздер болды ма?
Сабақтың тақырыбы: Әйтеке би. Әйтеке бидің шешендігіСабақтың мақсаты: Әйтеке бимен таныстырып, шешендік сөздерінің мағынасын ашу.Сабақтың міндеттері: 1. Қазақ халқының өміріндегі билердің рөлі мен тарихтағы орнын олардың ұлағатты сөздері арқылы түсінеді.2. Шешендік сөздердің мағынасын өз беттерінше оқып, талдап, сыни ойлауға дағдыланады. 3. Халқымыздың, ата- бабамыздың ұлттық ұстанымдары мен мінез- құлықтарындағы жақсы қасиеттерді өз бойына сіңіреді. Күтілетін нәтиже: бірлесе жұмыс жасау арқылы білім мазмұнын игереді, сыни ойлауы, сөйлеу мәнерлері артады.Оқыту технологиясы: АКТ, СТО, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытуды басқару және көшбасшылық.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгертуСабақтың түрі: ізденіс сабағыСабақтың әдіс- тәсілдері: ББҮ кестесі, топтық жұмыс,эссе, автор орындығы.Көрнекілігі:суреттер, слайдтар Құрал- жабдықтар: А1 форматты қағаз, маркер, стикерСабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі:
Білемін | Білгім келеді | Үйрендім |
- Біз Әйтеке би, шешен- билер жайлы көп білеміз. Бірақ біз көбірек білгіміз келеді. Біз тағы не білгіміз келеді?
Бекіту: (4 мин)
- Біз бүгін сабақта не үйрендік?
- ББҮ кестесін толтырудағы белсенділігі
- Эссе жазуда ойын еркін жеткізе білуі.
- Би- шешендер жайлы сұрақтарға жауап беруі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)